Dolunay esintisi kitabina bakmanızı tavsiye ederim.
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●İyi okumalar...
Hemen torpidoda ki silahını alır ve hiçbir şey düşünmeden arabadan çıkıp ateş etmeye başlar. İki kişiyi vurduktan sonra tam arabanın içindekini de vuracaktı ki araba gitmeye başladı. Arkadasından ne kadar ateş etsede bi fayda etmemişti. Barzan sinirli bir şekilde arabasına gider ve silahını koltuğa hışımla atar. Tabikii omzuna saplanan ağrı onu pişman etmeye yaramıştı.
Omzundan yaralanmıştı. Ne yazık ki kurşun içerideydi. Arabayı zar zor çalıştırıp biraz ilerlettikten sonra kenara çekti. Telefonunu alıp Yemin i aradı. Üç kere çaldıktan sonra telefon açılmıştı,
"Efendim abi "
"ÇABUK UÇURUMUN YANINDAKİ OTOBANA GELİN! Ahhhh.... " dedikten sonra Yemin oturduğu yerden hemen kalkar ve,
"Abiii . ABİ NE OLDU !"
"ULAN BAĞIRMA BANA! yaralandım. çabuk gel . kurşun içeride. " diyip telefonu kapatır ve yarasını tutmaya başlar. Çok önemli bir şey değildi ama kan kaybı çok fazlaydı. Yarası ne kadar acısada eli ile daha fazla bastırmaya başladı.
1.5 saat sonra
♤♤♤♤♤♤♤♤♤Yemin ile Hişyar anca 1.5 saat içinde gelmişlerdi. Her ikiside abilerinin durumunu bilmiyorlardı. Neresinden yaralanmıştı onu bile bilmiyorlardı. Alelacele kenarda bekleyen arabaya doğru koştular. Kapıyı açtıklarında karşılaştıkları manzara ile şoka girmişlerdi. Abileri gömleğinin neredeyse yarısı kan içinde yarı baygın şekilde duruyordu. Yemen hemen kendisine gelip ,
"Ağabeyyy ! Gözlerini açık tut sakın kapatma ! Hişyar koş arabayı getir. " Hişyar abisinin dediği ile kendine gelir. Ve arabayı getirir.
Hemen abilerini arabaya yerleştirip,hızla hastahaneye doğru sürerler. Hişyar abisinin bilincini açık tutmaya çalışırken Yemin ise hızla arabayı sürüyordu. Arkaya baktığında Hişyar ın saçmaladığını duydu.
"Eee.. şey abi hatırlıyor musun şirkette beni müşterinin yanında döndüğünü. Ha tabi hatırlamazsın normal. Aman abi gözlerini kapatma ." Barzan Hişyar ın dediklerine gülse mi ağlasa mı bilemedi. Ama artık göz kapaklarına o kadar fazla ağrı çökmüştü ki gözlerini biraz sonra kapatmak zorunda kalmıştı. Hişyar abisinin gözünü kapattığını anlayınca sarsmaya ve bağırmaya başladı. O kadar endişeliydi ki abisine bir şey olacak duygusunu onu yiyip bitiriyordu.
"Abiiii !Abiii uyuma aç gözünü. AÇ LAN GÖZÜNÜ! " Yemin bu sözleri duyduktan sonra daha da basar gaza. 15 dakika içinde geldikleri hastahaneye yemin hemen arabadan aşağı inip sedye diye bağırmaya başlar. Neredeyse bütün doktorlar arabanın çevresine gelmişlerdi. Sonuçta koskoca Mardin in Ağası Barzan Ağa ydı.
Sedyeye hızlıca alıp ameliyathane götürürler.
Konakta ise Rojda ile Dicle bulaşıkları yıkamakla meşgullerdi. Rojda nın hızlı hızlı anlattığı şeylere Dicle o kadar çok gülüyordu ki en sonunda gözünden yaş gelmişti.
" Ay.. Ay tamam Rojda sus. Gülmekten gözümden yaş getirdin. Allah ta seni güldürsün " dedikten sonra Rojda yengesine yandan bir bakış atar.
"Amin yenge amin." dediğinde. Dicle tam bir şey diyecekti ki. Çalışanlardan biri mutfağa girip,
"Rojda Zümrüt hanımım seni çağırıyormuş. Bir bakacakmışsın. " diyip mutfaktan çıkar.
"Ben bi bakıyım anneme . sen dur yenge burda "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN TERAZİSİ: KUMA (TAAŞŞUK-U KÛBRÂ)
General FictionTek kelimelik bir hayattır AŞK... Her şeyin karalanabileceği boş bir sayfa, her dinlediğinde ağladığın, gerçek bir masaldır. Her şeye yazılır her şeyi yazar aşk! Aşk...Bir nokta gibi hazin sonu masum bir başlangıca kilitler. Aşk; kimisi için acıdır...