LÜTFEN OKUYUN

9.1K 274 41
                                    


Hepsini okumak istemiyorsanız siyah ve altı çizili yerleri lütfen okuyunuz ...

Herkese merhaba , bu duyuru yapma amacım beğenilerimiz .

Öncelikle bana her zaman kendini belli eden okuyucularima burdan çok çok teşekkür ederim. Yorumlarını  ve beğenilerini hiçbir zaman eksik etmediler.

Belli bir kitlemiz var ve her geçen gün büyük bir aile oluyoruz. Ama aylar önce ben yine aynı şeyleri yazmıştım sizlere ama bazı okuyucularımız dikkate almamış ya da gözden kaçmış olabilir.

Bakın tatlı okuyucularim. Bir aralar cumadan cumaya bölüm atıyordum şimdi ise bazı aksaklıklar olduğu için yeni bölümü çok geç attım.  Bunun özrünü tekrar dile getirmek istiyorum. Amma velakin belli bir kitleye sahip olduğumuz halde bu beğeniler o kadar düşük ki .. gerçekten sizde üzülürsünüz. Zor oluyor , geç oluyor ama emek harcayıp yazıyoruz. Ama bunların beğenileri bu kadar olmamalı

Sizleri çok beklettim diye 31. Bölümden sonra hemen 32. Bölümü yazdım ve bitirdim. Yanı  elimde yeni bir bölüm var ama beğenilerin çoğalmasını bekliyorum. Çünkü yeni bölümü attığımda eski bölüm begenilmeyecek artik.

Bölümlere beğeni sınırı koymadım canlarım koymakta istemiyorum. Ama bu gidişle koyacağım galiba. Lutfen beni kırmayın beğenileriz ve yorumlariniz benim için çok önemli. Yorumlarınızın her birine cevap vermeye çalışıyorum. Teşekkür ederim. Allah a emanet olun ..

Bu arada kitap ile alakalı ya da benim ile alakalı merak  ettiğiniz şeyleri sorabilirsiniz...

Sizleri seviyorum 💓💓💓

AŞKIN TERAZİSİ: KUMA          (TAAŞŞUK-U KÛBRÂ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin