ATK 11. Bölüm IMKANSIZ AŞK

28.5K 852 61
                                    

. . .

"Dicle.." dedim.

"E-efendim ağam?"

"Özür dilerim "...
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

"Aşk sandığın kadar değil , yandığın kadardır. "
MEVLANA...

●○●○●○●○●○●•●●○●○●○●○●○●○●●○●○●○●○●

Dicle 'den..

Ne oluyordu şimdi? Bu adam iyi miydi? Hem dövüp hem özür diliyordu. Onu affedeceğimi mi sanıyordu? Yüzümde ki yaralar geçecekti. Ya kalbimde ki o derin yaralar nasıl geçecekti?.

Bir şey demedim. Sadece gözlerinin içine öyle. derin baktım ki beni anlamasını istedim. Genel olarak bu hayatı yaşamayı benim seçmediğimi bilmesini istedim. Ama nafile bu gözler başkasına bakıp yanıyorken ben beni anlamasını istiyordum. Evet büyük bir aptallık değil mi ?....

Kolundan tutup yatağa yatırdım. Hayat çok garip değil mi? Daha bir gün öncesinde beni döven adama şimdi yardım ediyordum.
Vicdan diyorum ben buna VİCDAN... Bu adam vicdanı olmayan kalbi olmayan bir adamdı. Ya da vicdanını,kalbini sadece sevdiği kadına gösteriyordu. Ben bu düşüncelerle kafayı yerken anı bir şekilde yatağı boyladım. Tam 'ne oluyor?' diyecekken sıcak ve sert bir şey dudaklarıma kapandı. Bu çok adiceydi. Bu nasıl bir anlayıştı? Bu adam tam bir pislik ve deliydi.

Benimde bir kadınlık gururum vardı. Hemen bi özür diledi diye affedecek değilim. Ama gün gelecek bu koskoca BARZAN AĞA bir gün kendinin affedilmesi için her şeyi yapacak. Var gücümle göğsünden ittim. Ve dehşetle ayağa kalktım.

"Sennn... Sen ne yapiyorsun !?"

"Karımı öpüyorum " dedi alayla bide bu adam sarhoştu bugün yaptığıklarını yarın inkar ederdi.

"SEN NE İĞRENÇ Bİ ADAMSIN HAAA. DÜN BENİ DÖVÜP HAKARET EDİP ŞİMDİDE KOYNUNA GİRMEMİ BEKLİYORSUN!!?"

Bir şey dememişti. Çünkü haklıydım...

"Şimdi bana hiç bir şekilde temasta bulunma. Zaten sarhoşsun eğer dokunursan Allah şahidim olsun şu yastıkla seni öldürürüm. "

"ahaha tamam Dicle yarın görüşürüz o zaman " oh be yastığımı alıp dolaptan bir battaniye aldım ve odada ki koltuğun üzerine hazırlayıp yattım.

AŞKIN TERAZİSİ: KUMA          (TAAŞŞUK-U KÛBRÂ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin