. . .
"Bence sen beni tehdit etmeyi bırak ZEYCAN (üstüne basa basa dedim). Eğer bana savaş açmak istiyorsan aç. Sonuna kadar savaşırım. Ve bu savaşın sonucuda şimdiden belli değil mi zaten . Kendini benimle uğraşıp yoracaksin . Yazık... (kulağına yaklaştım ve ) zira kusurlu olan ben değilim Zeycan " dedim.
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Dicle'den...
Zeycan a öyle dedikten sonra mutfaktan çıktım ve direkt odama gittim. Ona öyle dediğimden dolayı biraz pişman olsamda acımıyacaktım. Bu savaşa bir kere girdim ve geri dönüşü yok. Zaten 1-0 öndeydim. Tek sorun Barzan in beni sevmemesi. Ama gün gelecek oda olacak...
Kapımın çalınması ise aklımda ki düşüncelerden kurtuldum. Gelen Rojda ydı. Tebessüm edip ,
"Günaydın Rojda "
"Günaydın yengemm. Seni merak ettim. Seni bekliyoruz hadi gel " Ah tabi Zeycan hanım akıl mı bıraktı.
"Ah.. tamam hadi gidelim."
Oturma odasına gittiğimizde herkes bizi bekliyordu . Bende mahcup bir şekilde,
"Kusura bakmayın midem biraz iyi değildi (!) "
Kaynanam,
"Olurmu kızım öyle şey. Geçmiş olsun kızım. Hayırlara vesile olsun inşallah. Afiyet olsun hanımlar." diyip herkes kahvaltısına davet etti.
Kaynanamın yanında oturuyordum. Benim yanımda da Rojda vardı. Karşımda ise düşmanım.Ve çalışanlar vardı. Midem bulanmiyordu aslında sırf zeycan a inat öyle demiştim. Biraz diken üstünde otursun canım.
Herkes kahvaltısını ettikten sonra Zeycan yorgun olduğunu, uyuyacağını söyledi.Söylediklerim ağır gelmiş olmalı. Bizde Rojda ile mutfağı hallettik ve Zümrüt anne (kaynanam) kahve istedi. Kahveleri yaptıktan sonra ikram ettik ve Rojda ile dışarda sohbet ediyorduk ki... Rojda anlamış olmalı ve ,
"Size bir şey olmuş yenge. Zeycan yengemle bi husumet mi oldu?" diye sordu. Bende Rojda ya güveniyordum zaten. Ve anlatmaya karar verdim.
"Evet bu sabah oldu. Beni çok sinir etti bende ağzının payını verdim." Rojda nin ağzı 'O' harfini almıştı. Rojda kendini toparlayıp,
"Ne? Nasıl? Niye ? Ne dedi ? sen ne dedin?"
Bu ne hızdı kızım ya. Elini tuttum ve ,
"Sakin ol Rojda. Susarsan anlaticam. Hanımefendi aklı sıra bana düşman kesilmiş. Ayağımı denk almamı söyledi. Bende onun ağzının payını verdim. Yani şu an birbirimize düşman kesildik. Ve ne yazık ki aynı evin çatısında yaşıyoruz..." Rojda ya detayına girmeden anlatmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN TERAZİSİ: KUMA (TAAŞŞUK-U KÛBRÂ)
General FictionTek kelimelik bir hayattır AŞK... Her şeyin karalanabileceği boş bir sayfa, her dinlediğinde ağladığın, gerçek bir masaldır. Her şeye yazılır her şeyi yazar aşk! Aşk...Bir nokta gibi hazin sonu masum bir başlangıca kilitler. Aşk; kimisi için acıdır...