Dicle 'den.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
yaşlı teyzemizin adı:Fatmanur
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Evet hayat hep bir kötüyü bir iyiyi gösterirdi. Bazı insanlar bundan memnun olur. Bazıları ise bundan hiç hoşlanmaz. Bende bu kategorideydim işte. Çünkü insan neye güveneceğini , nasıl hareket edeceğini bilemez. Çünkü o insanların kafasını karıştıran hep iyiyle kötüdür.Ve ben... şu an ki durumda ne yapacağımı bilmiyorum. Ya da bundan sonra nasıl davranacagimi bilmiyorum desek daha doğru olur.
Karşımdaki adam dudaklarımı öyle bir sömürüyordu ki dudağım sızlıyordu. Ama ben hala bir karşılık vermiyorum. Çünkü vermek istemiyordum. Sonradan başıma geleceklerini biliyordum çünkü. Barzan ,
"Karşılık ver .!" dediğinde bir an hem utandım hem şaşırdım. Ya da ne utanacağım. ya mübah bu adama. Ve ben hala karşılık vermiyorum vermiyecegim de.
Barzan da benim karşılık vermeyeceğimi anlayınca bir anda alt dudağımı ısırdı. Tabi benimde boşluğuma gelip bir anda inledim
. Allah ım galiba dudağım kanıyor.
Barzan bu halime gülüdü ve daha da şehvetli öpmeye başladı. Ben dudağımın halini düşünürken bir kez daha üst üste ısırdı. . Ve artık karşı koyamadan bende karşılık verdim
.
Nasıl yatağa geldiğimizi bile anlamadım. . Beni yatağa yatırıp kendisi üstünde ki gömleği çıkartıtı . Ama hala dudaklarını dudaklarımdan çekmedi . En son nefeslerimiz yetmemeye başladı. Ve ayrıldık. Aslında istemiyordum. Benden ölesiye nefret adamla ve benden ondan nefret ettiğim halde onunla birlikte olmak saçma geliyordu. Ama ben bu lanet olası konağa bir BEBEK getirmek için gelmiştim. Ve o bebeği yapmak için böyle şeylere girişmek zorunda kalacaktım.Ben bu düşünceleri düşünürken Barzan neredeyse üstümü çıkarmış ve yarıçıplaktım. Belki de bu bebeği bir an önce yapıp benden kurtulacaktı. Bebeğimi aldıktan sonra bana türlü şeyler yapacaktı belki... Ahh... hayır bu düşünceler beni öldürecek.. Şimdi nasıl yapacağım? En iyisi başka sefere yapacağım. Ve bir daha bu olacakları o gece düşünmeyeceğim. Yoksa ben yapamam ve benim üstümede bir kuma gelir işte o zaman al başına belayıııı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN TERAZİSİ: KUMA (TAAŞŞUK-U KÛBRÂ)
Ficção GeralTek kelimelik bir hayattır AŞK... Her şeyin karalanabileceği boş bir sayfa, her dinlediğinde ağladığın, gerçek bir masaldır. Her şeye yazılır her şeyi yazar aşk! Aşk...Bir nokta gibi hazin sonu masum bir başlangıca kilitler. Aşk; kimisi için acıdır...