ATK 24. BÖLÜM ~* İKİLEM*~

20.1K 751 238
                                    

şimdiden hormonlar seninle dalga geçiyor ha.... Ben seni şişman da severim kadın. Ruhu güzel kadınım. " diyip dudaklarına yapıştı.
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

İlk defa böyle hissediyordum. Onun varlığını hissedip ilk defa gözlerimi açıyordum. İlk defa anne olma hissiyle dolup taşıyordum.

Ama ne olursa olsun, başıma ne gelirse gelsin. Asla vazgeçmeyecektim. Çünkü artık tutunacak bir dalım vardı. Mutlu olmamı sağlayan bir miniğim olacaktı.

Yatağın sol tarafına baktığımda sevdiğim adam uyuyordu. Her zaman ki sert çehresini bozmadan uyuyordu. Elimi yüzüne götürdüm. Çıkmaya başlayan sakalları huylanmamı sağlasa da elimi çekmedim.

İçimde o kaşlarına  elleyip düzeltme hissi kabarsa da  bunu yaptığımda kızacağını az çok biliyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İçimde o kaşlarına elleyip düzeltme hissi kabarsa da bunu yaptığımda kızacağını az çok biliyordum. o yüzden kaşlarına ellemek yerine onun en sevdiği şeyi yapmaya karar verdim.

O dolgun saçlarına elimi götürdüm. O kadar yumuşak ve güzellerdi ki bir an benim saçlarım neden böyle değil diye düşünmedim değil. Saçlarına o kadar dalmıştım ki hiçbir şey umrumda değildi.

"Ne kadar güzel değil mi kızım?" Daha bebeğim fasulye tanesi kadarken onu duyacağını, anlayacağını düşünüyordum.

"Kız olacağını nerden biliyorsun?" Bir anda Barzan ın sesi kulaklarıma duyulunca elimi refleks olarak çekmek istedim. Ama sadece çekmek istedim. Çünkü o bileklerimi tutup bunu engellemişti. Saçlarının tekrar okşamaya başlayıp.

"Bilmem. Ben hep kız çocuğum olmasını isterdim. içime de kız diye doğuyor. " dedim. İfadesi merak ettiğim için gözlerinin içine baktım. Bana o eşsiz gülümsemesini gönderdiğinde zaman dursun istemiştim.

"Evet sana benzeyen bi kız çocuğumuz olsun isterim. Annesi gibi ela gözleri olmasını isterim ." dediğinde işte o an nasıl bir baba olacağını göstermişti. Tebessüm edip yanağından öptüm sadece.

"Kız erkek farketmez aslında. Ama sadece hep kız çocuğum olduğunu hayal ederdim. "dedim. Oda buna benim yaptığım gibi tebessüm edip dudaklarımdan öptü. O kadar şehvetle öpüyordu ki. Bunun devamının yine yatakta başlayacağını biliyordum..

*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/**/

"Of Barzan Ağa offff!" o kadar sinirliydim ki banyodan bağırıp duruyordum. Zira aynanın karşısında ki ben ben değildim. Boynumun her yeri küçük morluklar ile doluydu. Neymiş efendim 'boynunu hem çok seviyorum... Hem de ... burdan ısırınca senin çığlıkların beni benden alıyor ' sadistmidir nedir. Ben aynada kendi kendime boynuma nasıl kapatacağım diye düşünürken Beyimiz kahkahalarını atıp duruyordu.

Gülme be adam gülme. üstüne atlayacağım yoksa ... Bu hormonlar hemen ilk aydan böyle kendini göstermek zorunda mıydı ??.
Sakin Dicle... Sakin... Derin nefes alıyoruz... Ve geri eski halimize dönüyoruz. Sinirli,sert ,taviz vermeyen.. EVET!

AŞKIN TERAZİSİ: KUMA          (TAAŞŞUK-U KÛBRÂ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin