Capitolul 3.

1.3K 110 19
                                    

E ora 11, iar eu incep sa ma pregatesc pentru a pleca la repetitie. Merg sa fac un dus, in timp ce il las pe Naruto singur, butonand in continuare pe telefon. Nu vreau sa fiu indiscreta sau asa ceva... dar cu cine tot vorbeste? Nu ca as fi geloasa, in fond eu sunt cu Toneri, dar ma deranjeaza ca pur si simplu sta acolo... ca un bibelou.
Pornesc apa, intru in cabina si las apa fierbinte sa-mi alunece pe corp, timp in care eu cad ingandurata. Imi pun cateva intrebari... legate de Naruto si Toneri. NU! Nu va ganditi la asta. Nu e vorba ca-l plac pe Naruto, mi se pare genul de persoana nepasatoare. Cand spun ca ma gandesc la Naruto, vreau sa spun ca nu inteleg ce a vazut tata la el. Adica, e de varsta mea si nu pare genul de persoana care ar putea apara pe cineva. Cert e ca tata stie ceva ce eu nu stiu, legat de tipul asta. Iar despre Toneri... pai nu mai e ca la inceput, nu mai pune suflet si abia ma baga in seama, dar tin la el... nu stiu ce sa fac.
Ies din dus si observ ceva... ca sunt o idioata... am uitat sa-mi iau hainele din camera si nu am de gand sa ies de aici! Cu sau fara prosop pe mine, as fi ca o rosie daca m-ar vedea amicul meu. Asa ca, ghiciti ce! Am facut ceea ce orice om normal ar fi facut:
-Narutooo! urlu atat de tare pentru a fi sigura ca ma aude.
-Oi! Ce e? Imi raspunde de pe partea cealalta a usii Naruto.
-Po-pot... sa... incerc sa spun rușinată, dar...
-Nu te balbai! Doar vorbeste! Ar fi mult mai usor asa! se rasteste el.
-Pot sa te rog ceva? spun dintr-o data.
-Vezi, e mai bine asa! Ce e? raspunde, dar mai calm.
-Vezi tu, mi-am uitat hainele in camera mea... mi le poti aduce... te rog? incerc sa spun pe cat de dulce pot, ca sa-l induiosez.
-Ce am sa fac? Merg acum. Asteapta putin.

*Din perspectiva lui Naruto*

Ce ametita e! Of, asta e... . Ajung in camera ei si sonstat cu ardoare ca... camera ei e de 3 ori mai mare... decat a mea... afurisita camera de oaspesti. Adica, parca ar fi 2 sali de clasa, puse impreuna. Si ciudat e, ca de afara nu ai zice ca exista in casa o camera asa mare. Ma uit in jur si vad ca si-a pregatit hainele si le-a lasat pe pat. Chiar e uituca... daca le-a pus chiar sub nas, si tot le-a uitat
Ha ha ha! Cu cine te-ai pricopsit Naruto? Ha ha ha!
-Oi, taci... ne-am pricopsit amandoi cu ea, Kurama!
Iau hainele si ma indrept spre baie. Bat la usa si-mi raspunde:
-Intra, lasa-le langa jacuzzi si poti pleca dupa aceea.
Intru, merg spre jacuzzi, las si plec.
Sa va explic cum sta treaba. Ea are baia formata din 2 camere... da... 2. In prima, este jacuzziul, si sauna... da, are si sauna. Iar, langa jacuzzi, mai la dreapta este o usa in care intri in baia propriu zisa, cu cabina de dus, wc-ul si celelalte.

*Din perspectiva Hinatei*

Imi usuc parul, ma imbrac si incep sa ma machiez. Toate astea mi-ai luat vreo 15 minute, timp in care parul meu s-a uscat intr-atat incat sa-l pot coafa. Termin si este deja ora 12. Wow... un nou record. Imi mai intrec odata recordul si-l bat pe Sonic X la viteza! Ce?
Ies din baie, merg in camera mea de unde imi iau o bratara primita cadou de la parintii mei si cobor la Naruto, care era gata. Serios? Lui i-au luat doar 5 minute? Ma incalt, iau cheile si mergem spre masina. In masina, Naruto a fost foarte distant... nu avea chef de vorba. Doar statea pur si simplu si se uita pe geam, razele soarelui mangaindu-i fata.
In timp ce conduceam ii mai aruncam cate o privire plictisita si remarc ceva. In prima zi, cand ne-am intalnit, avea o rana la mana, presupun ca s-a taiat cu cutitul cand gatea. Totusi, acum, daca ma uit la mana lui, rana lui nu mai e...
-Folosesti fond de ten sau ceva? il intreb.
-Poftim? spuse el oarecum plictisit.
-Rana de la mana... ai acoperit-o cu fond de ten, pentru a nu fii la vedere?
-Nu, s-a vindecat. imi spuse el.
-Asa peste noapte? intreb mirata. Cum? tot la fel de mirata.
-Multe de povestit.
Frate, de ce e asa de rece? Serios acum! Nu vreau sa par ingamfata, dar lucreaza pentru mine. Ar trebui sa se poarte mai frumos. Dupa aceasta fantastica concersatie, ajung pe platoul de filmare. Cand intru, merg direct la garderoba, iar Naruto ramane la usa pentru ca da, asa cere meseria.

Dap, am pus si capitolul asta. Ce ziceti, pana acum va place cartea? Sunt curioasa sa vad ce credeti.
Capitolul asta era foarte lung asa ca l-am impartit in doua... la cartea asta o sa fac capitolele mai scurte decat la cealalta carte, daca acolo capitolul avea 1000-2000 de cuvinte, aici va avea mai putin de 1000, de exemplu, asta are 834 de cuvinte fara nota autorului.
Va iubesc pana la luna si inapoi de o mie de ori! (rima) :)) ♡♡♡
XOXO! ♥♥♥

Ne-am găsit din întâmplare  (NaruHina)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum