Capitolul 24.

660 60 1
                                    

Dupa ce toate lucrurile ciudate si paranormale s-au terminat, ne-am gandit ca cel mai bine ar fi sa facem o pauza... bine, nu chiar o pauza, dar am plecat in L.A. pentru a continua repetitiile si... treburile de actrita.
Ichigo, Renji si Sasuke au ramas in Japonia, iar eu, Naruto si Sakura am plecat. Bineinteles ca Sakura s-a rugat de Sasuke sa vina cu noi, dar el a zis ca mai bine va ramane in Japonia... sincer, nici eu nu stiu de ce, iar Sakura a vrut sa vina cu mine si Naruto pentru a se plimba mai mult... .
Acum sunt in sufragerie cu Sakura, band ceai... mda, Sakura a propus ca in fiecare zi la ora cinci sa fie "ora ceaiului". Am incercat sa o conving ca nu suntem in Anglia, dar ea face cum vrea ea.
Sunt sigura ca va intrebati unde e Naruto, nu? Face un dus. De ce? Pentru ca Sakura i-a varsat ceaiul in cap... de tinut minte: nu o contrazice niciodata, dar niciodata pe Sakura.
- Cum de nu l-ai tras pe Sasuke dupa tine? Tu nu esti genul de persoana care sa renunte repede la cineva... ii spun eu Sakurei, vrand sa distrug linistea care, nu stiu cum, dar se instalase foarte rapid.
- Sasuke e la fel ca mine... nu as fi vrut sa renunt, dar nici sa ma cert cu el nu as fi vrut... asa ca l-am lasat sa faca ce vrea.
- Am revenit... intra Naruto in camera usor inspaimantat.
- Puteai sa mai stai si sa ne lasi singure, sa stii. spuse Sakura gata sa-i mai toarne o cana de ceai in cap, dar Naruto se fereste si ceaiul ii cade in capul Sakurei... Oh, nu! Asta nu e de bine...
- Hi-na-ta! imi spune Sakura numele pe silabe, clar si apasat.
-D-da...?
- Ai sa-mi dai un tricou si o pereche de pantaloni? a reactionat mult mai bine decat ma asteptam...
- Da, iti aduc imediat. spun astain tipm ce ma duc spre camera mea... cu Naruto dupa mine, bineinteles.
Ii iau Sakurei un tricou si niste pantaloni de trening trei sferturi si cobor sa-i dau hainele, ea plecand imediat la baie sa faca un dus...
- Nu a fost frumos din partea ta. ii spun asta lui Naruto cu o fata dezaprobatoare.
- Ce? Dar ea cand mi-a turnat mie ceaiul in cap? A fost frumos?... si eu care credeam ca tii cu mine... spune ultima parte cu vesnica fata de catelus...
- Stii... ea e fata... si stii si tu cum e Sakura.
- Si tu esti fata, iar tu esti draguta, blanda... sexy... se apropie de mine la ultima parte.
- Si tu esti dragut si bland, dar cateodata esti prea sincer... mai ales cand i-ai zis Sakurei ca are parul prea roz. ii ating usor nasucul pentru al face sa nu se simte certat... desi este.
- Stii... mi-ar placea mai mult daca m-ai saruta. cred ca Naruto vrea cam multe, dar un sarut nu strica, nu?
Ma apropii usor de el, el cuprinzandu-mi talia, amandoi fiind pregatiti pentru un sarut cat mai lung. Intre noi mai sunt doi centimetrii si...
- HINATA!!! striga Sakura din baie.
- Da! spun, indepartandu-ma de Naruto, oferindu-i un zambet drept scuze, iar el dandu-si ochii peste cap.
- Imi poti aduce un prosop?
- Sigur!
Dupa ce-i aduc prosopul si dupa ce pleaca acasa, ma hotarasc sa ma uit la un film impreuna cu Naruto. L-am lasat pe el sa aleaga filmul... deja incep sa-mi regret decizia. Sunt 100% sigura ca toata seara o sa ma uit la oameni ciudati care stiu doar sa se bata.
Dupa ce fac un dus si ma imbrac in pijamalele mele compuse dintr-un maieu si niste pantaloni scurti imi iau o patura pufoasa si ma duc in sufragerie. Acolo il gasesc pe Naruto doar in pantalonii lui de pijama.
Imi face semn sa ma asez pe canapea, eu conformandu-ma indrumarii lui. Da drumul filmului, asteptandu-ma la ce-i mai rau... cand vad pe ecran titlul "The Notebook" care, din cate stiu eu este un film de dragoste.
- Ai febra? il intreb pe Naruto, punandu-i mana pe frunte.
- Ce? Nu... De ce?
- Nu esti genul care sa se uite la filme de dragoste si drama.
- Stiu... dar m-am gandit ca tie ti-ar placea, iar daca tie iti plac fimele romantice o sa-mi placa si mie.
Ce dragut din partea lui... el chiar incearca sa se schimbe pentru mine... dar mie imi place de el exact asa cum e.
Ma apropii de el vrand sa-i dau un sarut foarte dulce... dar soneria de la usa suna, lucru ce ma face sa ma ridic rapid, iar pe Naruto sa-si puna un tricou pe el.
Deschid usa si in prag o zaresc pe... pe Sakura.
- Hey!
- Hey... ? Ce faci la ora asta aici? o intreb pe Sakura vrand sa par destul de blanda.
- Paaai... m-am gandit ca nu ai ce face in seara asta asa ca am venit pe la tine... sa ne uitam la un film sau sa vorbim. Esti suparata?
- D-Nuuu... de ce as fi suparata? Normal ca vreau sa-mi petrec timpul cu tine... spun asta cu cel mai fortat zambet din lume.
- Aaaw... ce bine, ce bine!!!
Si asa toata noaptea am stat si am vorbit cu Sakura in timp ce Naruto s-a dus sa se culce.
A doua zi, Sakura nu mai era in camera mea. M-am dus la bucatarie in speranta ca o voi gasi acolo, dar singurul care se afla in bucatarie era Naruto.
- Unde este Sakura?
- A plecat dimineata la cinci ca sa-si faca bagajele.
- Pleaca inapoi in Japonia?
- Mai bine spus: Plecam inapoi in Japonia? Iar raspunsul este da.
- Adica... vom pleca si noi? intreb usor mirata.
- Da...
- Aaa... ok. Ma duc sa ma pregatesc.
- Vrei ceva de mancare? ma intreaba Naruto band o gura de cafea.
- O cafea daca moti sa-mi faci, te rog.
- Bine...
Plec in camera unde imi pun cateva haine pentru plecare, dupa care ma imbrac si eu, ducandu-ma apoi in bucatarie, unde il gasesc pe Naruto care imi punea cafeaua intr-o cana. Dau sa il sarut, dar pe usa intra Sakura cu bagajele.
- Sunteti gata? intreaba ea entuziasmata. Abia astept sa-l vad pe Sasuke! continua ea cu ochii visatori.
Este a treia oara in ultimul timp cand ne intrerupe... nu vreau sa fiu rea, dar are cam multa libertate. Sincer, abia astept sa se intoarca la Sasuke ca sa aiba cu cina sta.
-Da, suntem gata... spune Naruto la fel de "revoltat" ca mine.
- Atunci... hai sa plecam!
Imi beau cafeaua rapid, apoi plecam spre aeroport.
In sfarsit... in sfarsit am ajuns in Japonia... si in sfarsit Sakura nu ne va mai intrerupe.
- Hinata... imi spune Naruto numele
- Da?
- Stii... daca vrei... aa... mmm... ai putea sa dormi la mine... spune asta scarpinandu-si usor ceafa.
- Da, chiar vreau. spun asta incercand sa-i dau mai multa incredere.
Naruto deschide usa casei lui, care se pare ca nu era incuiata, intram si el se apropie de mine pentru un sarut de "bine ai venit in casa mea", dar lumina se aprinde si in fata noastra se aflau Ichigo si Renji. Oh, nu... am uitat ca Naruto i-a lasta sa locuiasca in casa lui... si cred ca si el a uitat. Si... noaptea asta s-a dus pe apa sambetei.
- Hey, prieteni! Ce bine ca v-ati intors! ne intampina Ichigo cu o imbratisare, Renji schitand doar un zambet.
- Daa... yeeey... spune Naruto cu cel mai ironic entuziasm din lume.
- Naru... cred ca cel mai bine ar fii sa merg acasa... ii spun asta lui Naruto simtindu-ma putin jenata.
- Nu! Ramai aici, Ichigo si Renji vor sta intr-o camere, iar noi doi in alta camera. imi spune asta putin panicat... chiar vrea sa stau cu el.
- Nu stiu ce sa spun... tot cred ca ar fi mai bine sa merg acasa. nu vreau sa stau aici, mai ales cand ei doi stiu ca voi sta cu Naruto in aceeasi camera... e destul de jenant.
- O-ok... te conduc acasa? imk spune el cu capul in pamant.
- Nu... e bine. Noapte buna! spun, dandu-i un pupic pe obraz inainte sa plec.
Ies pe usa si incep sa grabesc pasul pentru a ajunge cat mai repede acasa, in fond... era noapte. Dintr-o data aud niste pasi in spatele meu. Grabesc pasul din nou dar degeaba. Incep sa alerg. Pe masura ce alergam, nu mai auzeam nimic. Ma opresc si ma uit in spate. Nu era nimeni. Hotarasc sa-mi continui drumul linistita cand in fata mea:
-De ce fugi de mine? spuse Naruto ingrijorat.
-Doamne! Tu erai! Doamne, ce m-ai speriat! spun luandu-l in brate.
-De ce? Doar ti-am spus ca te conduc acasa. spuse el zambind.
-Defapt, eu imi amintesc ca te-ai oferit sa ma conduci, dar am refuzat. spun eu stand cu mainile pe solduri.
-Eu nu asa imi amintesc! spuse el zambind ironic.
Acum hai sa mergem! E tarziu. spuse el in timp ce ma lua de mana, incepand sa mearga spre casa mea.
-Naruto! In timpul ultimei tale lupte, acea monstruozitate... era Kurama?
-Da, de ce?Stai... monstruozitate? Asta a durut.
-Pai... cand mi-ai permis atunci sa-l intalnesc pe Kurama, arata diferit fata de acea forma ciudata.
-Pai... e o forma chakra. Presupun ca e asa pentru ca nu am intreaga fiinta a lui Kurama sigilata in mine... tata a sigilat si el o parte din Kurama în el. Dar asta e o poveste pentru alta data. Acum intra in casa. E tarziu.
-Nici nu mi-am dat seama ca am ajuns. Pai noapte buna! spun dupa care il sarut scurt si intru in casa.
In casa observ ca tata ma astepta. De unde stia ca vin? Naruto... Ma apropii de tata pentru a-l imbratisa cand deodata aud o explozie venind de la etaj. Urc impreuna cu tata la etaj, in fosta mea camera, intram pe usa si observam ca... nu mai e tavanul. Aruncand o privire mai atenta, l-am observat pe Toneri stand picior peste picior pe patul meu.
-Ce mai faceti? Socrule... cum ti-e la pensie? spuse Toneri uitandu-se la tata.
-Socru? Intreb eu.
-Socru? intreaba tata.
-Oh, haide acum... nu te rusina. Stii ca vei fi a mea.
-Asa zici tu? intreaba Naruto stand cocotat pe un perete. Cand a ajuns?
-Amice, dar stii sa faci galagie... spuse Naruto plictisit.
-De tine chiar nu pot scapa? spuse Toneri nervos.
-Mnu... nu... nu cred! spuse Naruto sarind de pe perete si mergand spre Toneri.
-Ce vrei? De ce ai venit? intreaba Naruto nervos.
-As putea sa te intreb acelasi lucru. spuse Toneri mai calm.
Naruto continua sa se apropie de Toneri si cand ajunse la o distanta rezonabila, începu sa alerge, facandu-si o clona.
-Rasengan! striga Naruto lovindu-l pe Toneri. Toneri se ridica de la pamant si alerga spre mine. Ma apuca de brat si ii spuse lui Naruto:
-Am castigat!

Din perspectiva lui Naruto

-Am castigat! Imi spuse Toneri incepand sa dispara cu Hinata, eu neputand sa fac ceva. Am alergat spre Toneri, dar efectiv am trecut prin el. Cand mi-am intors privirea spre Toneri, el nu mai era.
-Ce s-a intamplat? aud cum ma intreaba Ichigo.
-Ce cauti aici? intreb eu.
-Am simtit o energie ciudata si m-am grabit aici. Deci ce s-a intamplat?
-Hinata... acel nenorocit mi-a luat-o pe Hinata! spun nervos. Trebuie sa merg dupa ea. spun pregatindu-ma sa ma teleportez dupa ea.
-Nu poti! spuse Ichigo. Poate fi periculos!
-Asta nu m-a oprit niciodata. spun nervos.
-Uite ce e! Sunt total de acord cu tine. Si eu as face la fel. As pleca chiar acum. Dar crede-ma, poate fi periculos. Renji chiar acum e in Soul Society ca sa aduca intariri. Nu pleca. Asteptam ajutoarele si mergem dupa el.

Sall dragii mei! Ati terminat cu testele, tezele si tot ce tine de scoala? Eu aproape... mai am cateva teste si gata. Peste 3 saptamani vine vacanta deci... PARTY!!! :))
Pana data viitoate eu va pup si, ca de fiecatedata, va spun ca va iubesc! ♡♡♡
XOXO! ♥♥♥

Ne-am găsit din întâmplare  (NaruHina)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum