Capitolul 26.

632 59 3
                                    

Am lasat-o pe acea fata Rukia sa se ocupe de cei ce erau in exterior, in curtea cetatii... daca o pot numi curte... in timp ce noi am intrat in cetate ce parca avea o forma piramidala.
-Ichigo, aia erau Hollow? intreb eu ca si cum as stii raspunsul.
-Da... dar nu te teme... Rukia e puternica. Noi ne vedem de drum. spuse el ingrijorat.
Am intrat la primul nivel unde am fost intampinati de alti hollow. Ichigo isi scoase zampakuto-ul, insa cand vru sa atace, Zaraki il opri.
-Ce tot faci Kempachi? il intreba Ichigo revoltat.
-Chestia asta e ca o piramida, nu? Deci aici sunt cei mai multi... voi sta eu aici. Vreau sa ma distrez. Spuse el cu un ranjet murdar pe fata.
-Nu e momentul sa-
-Ichigo! Nu mai fa pe seful cu mine. Plecati odata pana nu ma enervez.
Ceilalti 3 deja plecara inainte. L-am lasat pe Zaraki la primul nivel si i-am urmat pe cei 4.
-De ce ati plecat? ii intreb eu revoltat pentru ca ne-au lasat in urma.
-Pentru ca nu il poti opri cand "vrea sa se distreze". spuse Renji alergand.
-Plus ca nu vrei sa te iei la cearta cu el. Uneori are tendinta de a ataca.... pe oricine... doar cand e nervos. spuse Toshiro. Dupa acel dialog incredibil din care am inteles totul, ne-am continuat drumul continuand sa urcam. Pe masura ce urcam, cate unul din noi ramanea in urma, la cate un etaj, ajungand ca in final... la ultimele 2 etaje sa ramanem doar eu, Ichigo, Sasuke si Renji.
-Eu raman aici... voi mergeti! spuse Renji.
-Nu, eu raman cu tine. Naruto, mergi cu Ichigo in continuare si salveaz-o! spuse Sasuke.
-Da! spun eu zambindu-i si plecand lasandu-l pe Ichigo in urma. Ajung la ultimul etaj unde dau de doua usi uriase. Le imping si intru in forta. Arunc o privire in jur si sunt socat de ceea ce vad. Era Hinata... avea bratele incatusate. Catusele erau prinse de tavan iar ea statea suspendata. Avea zgatieturi si rani deschise, semn ca nenorocitul a torturat-o. Ma apropii de ea alergand. Observ ca era adormita.... cate a indurat... Acel nenorocit...
-Hinata! Hinata! Trezeste-te! Hinata! strig la ea.
-Naruto...
-Da? Ce e? Hai sa te scoatem de aici! spun eu fericit ca s-a trezit.
-Naruto... in... in spate. aud cum ma avertizeaza, dar cand ma intorc sunt lovit si aruncat cat colo de Toneri.
-Deci... ai venit... eu si Hinata te asteptam... mai ales ea... nici nu stii cat de des am auzit fraza:"Va veni! O sa regreti!" venind din gura ei. A devenit sacaitor. spuse el plictisit.
-Neno-
-Uite draga Hinata! A venit. Regret cu adevarat ca a venit... si ne-a intrerupt... acum ce? intreaba el cicalitor.
-Oi! Cine te crezi? De ce ii faci asta? intreb in timp ce ma ridicam de la pamant.
-De ce? Hmm... nu stiu... poate pentru ca asta va face sa suferiti... nu stiu... zic si eu. spuse el dand din umeri.
-Vino sa te lupti cu mine... de ce ii faci rau ei? Parca o iubeai...
-Si inca o iubesc... dar ai aparut tu... si m-ai distrus...
-Te-ai distrus singur! spun incepand sa alerg spre el.
-Nu, nu! Nu asa repede! striga el dupa care in fata mea aparu un hollow de vreo 3 metri.
-Ce dra-
-Fa cunostinta cu amicul meu. Va fi prietenul tau cel mai bun in urmatoarele 5 minute dupa care te va lasa in pace. spuse el intorcandu-si privirea spre Hinata.
-Ce vrei sa- apuc sa spun dupa care acel hollow ma imobilizeaza, prinzandu-si mainile dupa capul meu.
-Sa fac? Ce vreau sa fac? Asta voiai sa ma intrebi? Pai... sa termin ce am de terminat... in fond am mai spus odata ca m-ai intrerupt. spuse el gesticuland plictisit.
Dupa aceea acel Hollow se pozitiona in asa fel incat sa il pot vedea cum se joaca cu Hinata.
-Acum... sa vedeam... ce urma sa fac? Ah... da! spuse el dupa care rupse tricoul de pe Hinata cu un simplu gest, lasand-o in sutien. Asta! exclama el.
-Nenorocitule! Vino aici! strig la el. Simt ca turbez.
-Vai, vai... esti ca un caine in momentul de fata... latri, dar nu musti... si stii care-i partea cea mai buna? Pisicuta ta supraponderala nu mai poate iesi afara. Incearca sa-ti scoti mâţa afara si amicul meu iti va rupe gatul in secunda doi.
-Pisica supraponderala? Naruto! Tipul asta e ca si mort! striga Kurama revoltat.
-Stiu asta si fara sa-mi spui! Dar chiar nu pot face nimic acum.
-De ce nu intri in modul eremit? intreba Kurama.
-Pentru ca chestia asta imi misca bratele in timp ce ma tine... stie ce si cum...
-Acum sa continuam, Naruto fii atent te rog! spuse Toneri extaziat. Incepu s-o mângâie pe Hinata pe tot corpul... pe fese... pe sani... pe fata. La un moment dat Hinata varsa o lacrima. Cand am vazut acea lacrima....
-Superb! striga Toneri lingandu-i lacrima de pe fata si dara lasata de aceasta.
-Nenorocitule! Vino! Da-mi drumul de aici si-ti garantez ca iti vei blestema mama pentru ca te-a nascut. strig eu nervos.
-As prefera sa nu! La fel cum si Hinata ar prefera sa nu fac asta! spuse el dandu-i o palma peste fund. Sau asta... spuse strangandu-i sanul drept.
-Gata! Kurama! Hai sa-l facem sa regrete ca poseda darul numit viata. spun nervos.
-Dar Naruto... nu l-ai auzit? Daca ma scoti, vei muri...
-Eu da, dar tu vei iesi afara din corpul meu, caci sigiliul se va rupe... Kurama... chiar daca drumul meu se va opri aici... distruge-l... fa-l sa plateasca si salveaza-i pe toti!
-Esti nebun? Nu te voi lasa sa faci asta!
-Nu ai cum sa ma opresti! E decizia mea finala!
-Nu face asta!... Nu merita! o aud pe Hinata cum spune plangand. Nu-mi spune ca si-a dat seama ce voiam sa fac...
-Hinata... tu...
-Te rog! Ramai in viata! spuse ea plangand.
-Gura mica! spuse Toneri tragandu-i o palma.
-Nenorocitule! Las-o! Da-i drumul! strigam la el in timp ce ma zbateam.
-Frate! Voi chiar faceti galagie aici... spuse Ichigo in timp ce-l taia in doua pe cel ce ma tinea.
-Ai intarziat! ii reprosez.
-Nu... tu ai mers inainte... spuse el intorcandu-mi reprosul.

Si... am revenit cu... un semi-veol... sper ca o sa va placa, mai ales ca semi-veolul este chiar in fata lui Naruto.
Cine se uita la UEFA 2016? Sau cine s-a uitat la meci in seara asta ? Din pacate a fost egal... . Si daca nu stiti, a fost meci intre Romania si Elvetia...
Pana acum nu am ratat niciun meci... Scuze... iesise suporterul din mine. :))
Si ca de fiecare data... adica, traditia mea vesnica este sa va spun ca va iubeeeeeesc mult, mult, mult de tot! ♡♡♡
XOXO! ♥♥♥

Ne-am găsit din întâmplare  (NaruHina)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum