Aud pe cineva ca urla ca un maniac din directia in care imi arata Lee si vad un tip cu tenul inchis la culoare, par blond si ochelari de soare. Oare de ce urla asa? Adica, da, America, si?
-Doamne, cum tipa... ce bine ca nu spre el ai aratat... Ii spun usurata. Incepe sa zambeasca.
-De ce zambesti asa?
-Nu vreau sa te enervez, dar el e tipul. spune indreptandu-si degetul spre tipul cu ochelari de soare.
-Glumesti, nu? spun sarcastica.
-Killer Be! Ce faci?
-Hey! Prostule! Netotule! Pe tine te-a trimis Naruto dupa mine? Nu putea sa-mi faca un bine si sa te trimita doar pe tine? spune aratand spre mine.
-Pai... aaam... e o poveste lunga. Iti va explica Naruto. Ea e Hinata. Tipul isi muta privirea de la Lee la mine, si... o reactie neobisnuita... roseste.
-Natura te iubeste, baby! spune zambind.
-Poftim? intreb neintelegand la ce se refera.
-Esti voluptoasa, baby! spune mimand niste sani pe pieptul sau.
-Multumesc... cred. Cred ca-s mai rosie ca... ei bine... rosia.
-Killer Be, mergem? Naruto nu e in cea mai buna stare. spune Lee ingrijorat. Dintr-o data tipul devine serios, zambetul disparandu-i.
-Oke! Sa mergem la Naruto! Si a plecat. A mers 3-4 metri dupa care s-a intors.
-Hinata, nu? Oke, baby, unde e Naruto?
-La mine acasa...
-Se misca repede... norocosul! Prostul! Netotul! Sa mergem la tine acasa, dupa care se indreapta spre iesirea din aeroport. Ma uit in spre Lee, mimand cu fata un "Ce e cu el?", el raspunzandu-mi pe aceasi cale "Nu intreba." Dupa ceva timp... am ajuns acasa. Timpul a trecut atat de repede astazi incat deja era seara. Coboram toti trei din masina si intram in casa, unde surpriza! Naruto nu-i.
-E pe acoperis, baby! spune uriasul.
-Nu-mi mai spune asa, te rog! Si, de unde stii ca e pe acoperis?
-Nu poate pleca, unde ar putea sta? Cum el n-are stare, a urcat pe acoperis sa priveasca cerul. Wow... o spune de parca ar fi normal sa faca asta.
-Oi! Caracatita, ce faci?
-Naruto! Prostule! Netotule! Trebuie sa te odihnesti putin, esti un chin.
-Ma pot descurca. Nu e atat de rau. Cum crezi ca am fost pana sa ajungi? spune Naruto zambitor.
-Oke! Sa vedem ce are vulpea! dupa care se pune in pozitia lotus, Naruto facand la fel.
-Ce faceti acum? intreb curioasa.
-Hinata, de aici incolo, noi nu mai avem voie sa ne bagam. Imi spune Lee, uitandu-se la Naruto. Cei doi stau fata in fata. La un moment dat isi inchid ochii si isi unesc pumnii. De aici... pot spune ca sunt pe un teritoriu strain... ce fac?
-Lee... ce fac?
-Nu sunt sigur dar cred ca intra in taramul psihic al jinchuurikilor.
-Unde? Ce e asta?
-Doar Naruto are dreptul sa iti spuna. Nu-mi convine sa nu-mi spuna, dar are dreptate.*Din perspectiva lui Naruto*
-Naruto, hai sa vedem ce zice si Kurama. Dau din cap afirmativ si inaintam pe holul lung din mintea mea, ce duce spre uriasa incapere unde este Kurama.
-Kurama, ce se intampla? Explica-ne!
Dupa un timp, dupa ce Tataie Caracatita a ascultat ce avea de zis Kurama, a spus ca stie ce trebuie facut.
-Tu ce zici, 8 cozi? Dintr-o data apare in fata mea si a lui Kurama, si totodata in spatele lui 8 cozi.
-Pai, e simplu. Trebuie sa-si refaca cantitatea de chackra.
-Asta stiam deja 8 cozi, dar cum? intreb.
-Simplu. Dar, daca tot am terminat, hai sa iesim, si-ti spune Bee cum sta treaba.*Din perspectiva Hinatei*
Il vad pe Naruto cum deschide ochii. Se ridica amandoi de jos, Naruto avand o fata curioasa.
-Ei? Ce trebuie sa fac?
-Sa facem! Va trebui sa facem! spune Bee increzator si zambitor.
-Da, dar ce? Se pare ca Naruto devine nervos.
-Pai... dar nu reuseste sa vorbeasca pentru ca-i suna telefonul lui Naruto.
-Raspunde! ii spun.
-Da?
-...
In acel moment Naruto scapa telefonul si incepe sa lacrimeze.
-Tataie Caracatita! Orice ar trebui sa fac ca sa fiu bine, atat eu cat si Kurama, o voi face in Japonia. Trebuie sa ne intoarcem.
-Dar... de ce? intreaba ingrijorat.
-Am spus ca ne vom intoarce!N-am nicio idee ce sa va spun. Va iubesc si punct. (^w^)
A fost asa... dintr-o data, nu? Va multumesc pentru vizionari si voturi, sunteti cei mai tari.
App... ati crezut ca am uitat ca azi e "ziua de postat"? Se pare ca nu... asa ca... iata capitolul. :))
XOXO! ♥♥♥
CITEȘTI
Ne-am găsit din întâmplare (NaruHina)
FanfictionNu e nevoie de o descriere oarecare. Vă pot spune că este încă o carte NaruHina, personajele principale fiind, bineînțeles, Naruto si Hinata. Dacă ești curios și vrei să afli ce ascunde această carte, doar citește. All Rights Reserved 2016 ⒸSoryNute...