Capitolul 7.

1K 94 44
                                    

-Naruto, ce e? intreb speriata.
-Kurama...
-Cine?
-Du-ma pe canapea te rog. Il ajut sa ajunga pe canapea. Cand il asez pe canapea imi multumeste si-si inchide ochii.
-De ce-ti...isi ridica mana, facandu-mi semn sa astept.

*Din perspectiva lui Naruto*

Ii fac semn Hinatei sa taca. Trebuie sa aflu ce mi se intampla. Trebuie sa vorbesc cu Kurama.
-Kurama! Ce se intampla? Ce e cu mine?
-Iarta-ma Naruto. Am consumat o cantitate masiva de chackra pentru a te vindeca. Si nu prea mai am... am incercat sa iau putin de la tine... dar am intrecut limita. Dar inca am nevoie sa-mi revin.
-Pai nu poti aduna singur chackra?
-Ma tem ca nu va fi suficient. Am.... nu, avem nevoie de ajutor.
-Am inteles. Am o solutie pe termen scurt. Dar trebuie sa astepti pana reusesc sa intru in modul eremit.
-Bine.
Imi deschid ochii si remarc ca Hinata nu mai era langa mine.
-Naruto! Doctorul a spus ca ar trebui sa fii bine, conform analizelor.
O aud cum striga din bucatarie... e ingrijorata pentru mine?
-Hinata... am nevoie de putina odihna. Voi merge in camera mea. Urc scarile, intru in camera, imi fac 2 clone, si ma asez pentru a aduna energie. Dupa ce termin, Kurama o absoarbe imediat. Cobor la Hinata si o rog sa-mi dea telefonul.
-Pentru ce? ma intreaba confuza si vizibil ingrijorata.
-Sa ma fac bine. ii spun increzator. Fara ezitare isi scoate telefonul si mi-l inmaneaza. Formez numarul si apelez.
-Oi! Poti veni aici?
-...
-Da... da. Cat de repede posibil.
-...
-Los Angeles. Vei fi asteptat la aeroport. Maine? Ok.
Ii inchid si ii inapoiez telefonul.
-Naruto... pe cine ai sunat?
-O sa vezi maine... la urma urmei, il vei lua de la aeroport.

*Din perspectiva Hinatei*

-O sa vezi maine... la urma urmei, il vei lua de la aeroport. imi spuse cu un zambet ghidus pe fata.
-Ce am sa fac?
-Pai... de ajuns, nu stie sa ajunga aici, iar eu nu pot merge, avand in vedere ca abea ma tin pe picioare.
-Pai... bine, bine dar nu esti tu cel care ar trebui sa aiba grija de mine? Voi merge singura? il intreb.
-Bine zis... imi dai din nou telefonul?
-Da... de ce tot are nevoie de telefon?
-Alo? Ce faci? Da, stiu... nu ne-am vazut de mult. Am auzit ca esti prin America.
-...
-Serios? Chiar in L.A.?
-...
-Pai... vreau sa iti cer o favoare!
-....
-Ok, am sa-ti dau adresa.
Naruto isi cauta un inlocuitor? Nu vreau un inlocuitor, il vreau pe Naruto.
-In cat timp ai zis ca ajungi? Hey... ai inchis?
Dupa ce Naruto termina de vorbit, se aude soneria usii.
-E rapid... exact cum il stiam...
-Cine? Cine e?
-Cel care ma va inlocui ca bodyguard pentru tine... nu pentru mult timp.
-Dar nu vreau sa te inlocuiasca cineva... stiu ca sunt in siguranta cu tine... of, degeaba vorbeam. Naruto se indrepta spre usa, fara sa ma mai asculte.
-Nu ne-am vazut de ceva timp... ii spuse Naruto tipului ce statea in tocul usii.
-Da... deci? Te rog, spune-mi cu ce te pot ajuta! cine-i asta? Nu pare sa poata proteja pe nimeni... poate ma pripesc, adica asa parea si Naruto.
-Da, Lee, as dori sa ma inlocuiesti un timp, de domnisoara din spatele meu.
- Si... ce ar trebui sa-i fac? intreaba Lee nedumerit.
-Ii vei fi bodyguard pana isi revine Kurama... cine e Kurama asta? Am mai auzit numele asta.
-Ce legatura are Kurama, Naruto?
-Pai, el are niste probleme... si ma afecteaza si pe mine. Stai linistit, am chemat ajutoare.
-Inteleg... bine, iti tin locul. Spune Lee intorcandu-se spre mine si intinzandu-si mana.
-Rock Lee, incantat! Din cate se pare, bodyguard-ul tau.
-Hyuga Hinata... cea de care vei avea grija... presupun.
-Lee, maine vei merge peste tot cu Hinata. Nu o vei scapa din ochi.
-Inteles! Ce aveti in program pentru maine?
-Repetitii si... sa merg la aeroport sa iau "ajutoarele".
-Inteles, maine dimineata voi fi aici. Acum, daca ma scuzati... si a plecat. Ei, macar a vorbit mai mult ca Naruto. Si pare mai serios... dar asta nu schimba cu nimic faptul ca-l vreau inapoi pe Naruto.
-Naruto... cine-i el? il intreb curioasa.
-Ha? Nu ai auzit? Rock Lee, noul bodyguard.
-Asta stiam... eu ma refeream la... ah, lasa. Oricum, imi mai spui ce-i cu tine? Si... cine-i Kurama?
-Scuze... dar pana nu ma fac bine, nu. Dar promit ca dupa ce voi fi bine, vei primi raspunsuri la toate intrebarile tale legate de mine.
A spus asta asa de bland... a sunat atat de protector. A spus asta si a plecat spre camera lui... presupun.
Noaptea a trecut pe nesimtite iar dimineata m-am trezit cu Lee pe cap. Stiu ca a zis ca vine dimineata, dar 6 dimineata e prea devreme.
-Lee....e 6 dimineata...e prea dimineata.
-Am spus ca vin dimineata. Te rog sa nu te plangi. La ce ora e repetitia?
-La 10... da... mai e mult si da... ai venit prea devreme.
-Scuza-ma!
-Intra... presupun ca nu mai am cum sa adorm la loc.
Timpul a trecut repede, iar eu m-am trezit ca deja am terminat repetitiile. E ciudat... Toneri nu a venit. Am mers sa-l intreb pe regizor ce s-a intamplat cu el, dar mi-a raspuns ca a demisionat si ca nimeni nu stie nimic legat de el.
Sunt in masina, in drum spre aeroport. Nu stiu cand ar trebui sa ajunga avionul... si nu stiu cum, dar Lee a spus ca stie cand ajunge. Coboram din masina, intram in aeroport si Lee spune pentru el:
-Inteleg... pe el l-a chemat. Ma gandeam eu. Era de asteptat.
-Ai vazut pe cineva cunoscut, Lee? intreb curioasa.
-Nu. I-am simtit prezenta. Uite-l! imi face semn sa ma uit in fata. Au dintr-o data:
-Weeeeee! Killer Be si Hachibi in America! Weeeeee

Asta a fost si capitolul 7. (^-^)
M-am hotarat sa pun next de doua ori pe saptamana, iar zilele alese sunt miercurea si duminica. V-am spus asta ca sa nu mai scrieti in comentarii cand e next-ul. Deci miercurea si duminica. Miercurea dupa ora 14:00, iar duminica va puteti astepta oricand.
Pana data viitoare va pupacesc! :*
XOXO! ♥♥

Ne-am găsit din întâmplare  (NaruHina)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum