Capitolul 10.

970 91 21
                                    

*Din perspectiva lui Naruto*

Suntem aproape de Japonia... nu mai avem mult pana la aterizare. A fost cel mai groaznic zbor. Pe langa faptul ca eu inca nu pot crede ce s-a intamplat, a trebuit sa-l suport pe Tataie caracatita tot zborul. Nu ma intelegeti gresit. Omul e genial... dar dupa vreo 2 ore in care iti face rime despre ce vede pe fereastra avionului, unde-s doar nori, si ce vede in avion, unde-s doar pasageri, te cam plictisesti... nici nu va spun cum se dadea la stewardesa... de fiecare data cand trecea. Totusi, va spun ca atunci cand ea, stewardesa facea instructia pasagerilor... stiti, cea cu usile si cu pusul mastilor... ei, cand Caracatita a auzit de pusul mastilor, a strigat la stewardesa: "In loc sa-mi pun masca, pot sa mi-o pun cu tine, baby?" Normal ca... atat eu cat si ea eram in pamant. Vreo 2 copii au inceput sa rada... deci, concluzia: Data viitoare traversez oceanul innot.
Intr-un final, ajungem in Japonia. Primul lucru pe care il fac este sa alerg spre casa lui Kakashi sa aflu totul.
-E adevarat? Spune-mi ca doar iti era dor de fata mea si ca nu e adevarat.
-Naruto... imi pare rau... dar...
-Inteleg... deci? Cum s-a intamplat? intreb trist.
-A fost ucis... din cate se pare, a avut loc o lupta intre el si ucigas... peisajul din jurul locului unde au luptat e de nedescris, semn ca a fost o lupta serioasa...
-El... unde e? intreb din nou.
-E inca la autopsie. Tsunade nu permite nimanui sa intre... ea insasi face autopsia.
-La naiba! strig. De ce? Cum s-a intamplat asta? El... el era... cum? Cine a fost in stare sa-l invinga?
-Nimeni nu stie... spune Kakashi fara sa se uite la mine.
-Naruto... cine a murit? ma intreaba Bee.
-Ji..Jiraya... a ramas uimit la auzul numelui pe care tocmai l-am rostit. Am avut aceasi reactie ca si el.
-Naruto... daca nu poti sa-i vezi cadavrul, hai sa te facem bine.
-Sa te faca bine? Cum adica? intreaba Kakashi surprins.
-E o poveste lunga... continua Caracatita. Oke Naruto, iesi din sat si mergi in munti. Nu vrem sa distrugem satul, nu? intreaba. Dupa ce aud, ies din casa si plec spre munti, lasandu-l in urma pe Caracatita. Dupa circa 10 minute dupa ce ajung, ajunge si el si se pozitioneaza in fata mea, gata de lupta.
-Incepem netotule! Weeeeee! Dupa care se transforma in bestia cu cozi... se pare ca nu ma ia usor. Isi ridica pumnul fiind gata sa ma loveasca. Intru in modul chackra a lui Kurama si ii prind mana.
-Naruto! Prostule! Netotule! Asa nu ma vei invinge! Ataca-ma in modul bestiei cu cozi! urla la mine.
-Nu! Pot sa lupt si asa! spun aruncand spre el un rasen-shuriken.
-Idiotule! Fa-o! Fara teama! Haide!
-Am spus nu!
-Bine atunci! Te voi obliga sa o faci! spune pregatind o bomba a bestiei cu cozi, destinatia ei fiind eu.
-Sa te vad! Ii voi face fata in forma asta! A lansat-o! Vine...
-Naruto! Fa-o! Nu vei supravietui! Naruto!
-Bine! Kurama!
Am reusit sa o resping la timp. Totusi... a fost greu. In mod normal o resping cu usurinta.
-Oke, Naruto! Mai vine una!
-Haide! Mai pot!
Dupa inca trei bombe, eu imi pierdusem forma de bestie cu cozi. Dupa ce am ajuns la pamant, Caracatita iese din modul bestiei cu cozi si vine spre mine cu cate o sabie in fiecare mana. Simteam ca nu ma mai pot misca... eram in genunchi, sprijinindu-ma in maini.
-Haide Naruto! Inca nu am terminat! Ridica-te! Nu-mi pasa daca esti sau nu la pamant, eu atac! spune alergand spre mine.
-Acum! Naruto! imi spune Kurama... asta e... asta e ceea ce asteptam. Cand e gata sa loveasca, ma ridic aparandu-i sabiile cu mana stanga, stand cu capul in jos.
-Te-am prins, Tataie caracatita. Moment in care imi ridic capul, el observand ca sunt in modul eremit. Il prind de maini, il invart si-l arunc in sus. Cat timp el urca in altitudine, intru in modul bestiei cu cozi si lansez o bomba spre el.
Mi-a anticipat planul si a intrat in modul bestie cu cozi, folosindu-se de cozi pentru a se apara. Dupa asta, pierdem amandoi modul bestie cu cozi. Am ajuns la pamant, de data asta definitiv. Insa el venea spre mine...
-Naruto... cand ti-ai revenit? ma intreaba cu un zambet pe fata.
-Dupa prima bomba a bestiei cu cozi. Dupa ce am blocat-o, Kurama mi-a spus ca si-a revenit, dar mai trebuia sa adune chackra.
-Deci... am reusit...
-Da.
Cand eram gata sa plecam, apare Kakashi.
-Baieti! Autopsia e gata. Naruto, Tsunade a spus ca ti-e permis sa mergi sa-l vezi.

Gata, dragalasilor! Se pare ca infarsit ati aflat care e treaba cu Japonia. Multi, de fapt toti, erati curiosi sa aflati, dar stati linistiti, vor mai urma momente de suspan.
Va iubesc! ♡
XOXO! ♥♥♥

Ne-am găsit din întâmplare  (NaruHina)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum