„Gwen..." Mondta egy magas tónusú hang.
Oldalra néztem, ahol megláttam édesanyámat, aki már nagyon hiányzott nekem. Rögtön hozzá rohantam és egy csontropogtató ölelésbe vontam. Könnycseppek csordultak ki a szemeimből miközben magamhoz szorítottam őt. Itt volt, lélegzett, élt, a karjaimban.
Beletúrt a hajamba, és meg tudtam róla mondani, hogy ő is sírt. Hirtelen eltolt magától, mire hátra estem a hideg betonra. Fájdalmamban hangosan felsírtam miközben fájó fenekemhez kaptam és anyámra néztem. Tekintetem találkozott barna, dühtől füstölgő szemeivel. Ideges lettem.
„Miss Gwen Wilson! Miért nem takarítottad ki a szobádat?" Vont kérdőre és mielőtt lett volna időm felfogni, hogy mi is történik, pofon vágott. Erősen.
Kezemet arcomhoz kaptam, mint egy totyogó korú gyerek, aki nem tud még kezelni egy ilyen helyzetet.
A következő pillanatban a szemeiben lévő harag átváltott szívszaggató fájdalomba és már nem állt a lábán.
Egy acél székhez volt kötözve. Halk nyöszörgések hagyták el a száját, ahogy a félelem átjárta testét. A varázslónak kinéző férfi egy műanyag széken ült mögötte. Benyúlt a köpenye alá és legnagyobb rémületemre kivett onnan egy csontvágó kést.
A belsőm kiabált, hogy rohanjak oda hozzá és mentsem meg, de egy centit sem tudtam mozdulni. Bár könnyek nem folytak a szememből, de kétségbe voltam esve.
Anyám sikolyai viszhangoztak a kínzó szobában és hirtelen a falak elkezdtek összezáródni körülöttem. A vértől, ami a testéből távozott szédülni és émelyegni kezdtem.
Szédültem miközben ő mindenféle sértő dolgokat vágott a fejemhez.
„Te haszontalan szardarab, árvaházba kellett volna, hogy rakjalak abban a pillanatban, amikor kidugtad a fejedet a hasamból."
„Minek foglalkoztam vele annyit? Elmehettem volna abortuszra és ezzel véget vetni az egésznek."
„Mindenki azt kapja, amit megérdemel."
„JÉZUS KRISZTUS GWEN."
„Jobban szereted az apádat? Miért nem mentettél meg engem is?"
„Kérlek kislányom, bízom benned."
Minden homályos volt, a szavak, amiket mondott összekeveredtek a fejemben, olyan összezavarodottá téve engem, amilyen még sosem voltam. Mit kéne elhinnem abból, amit mondott. Próbáltam megmozdulni, de a 'ragasztó' nem engedett.
„Elbuktal, kislány."
Rengeteg hang viszhangzott a szobában és pontosan két másodpercbe telt, hogy kiknek a hangjai voltak ott.
Az anyámé.
Az apámé.
A varázslóé.
És az enyém.
***
Szemeim kipattantak és oxigénért kapkodtam. Könnyek folytak le az arcomon miközben felültem és arcomat kezeimbe temettem, hogy lecsillapítsam légzésemet. Úgy éreztem, mintha lett volna egy buborék a mellkasomban, ami minden másodpercben egyre nagyobbra nőtt, mintha belülről akarna szétszakítani.
Ez a rémálom más volt. A többiben legalább azt megengedték, hogy megpróbáljam megmenteni. A végére mindig megsebesültem, és elkéstem, hogy megmentsem az anyámat. Nem tudom, hogy mit gondoljak erről az álomról, túlságosan összezavart. Még sosem rémültem meg ennyire. Menthetetlenül kétségbe voltam esve.
ESTÁS LEYENDO
The Educator (dark h.s.) - hungarian
FanficAmikor legutóbb járt a rendőrségen, a gyilkosok szabadon mászkáltak. A jogi rendszer kész zűrzavar volt - valótlan dolgokat vallottak; a gyanúsítottakat hagyták kicsúszni a kezeik közül; a hétköznapi emberekre hagyták, hogy megbirkózzanak a bűnözőkk...