Vérnyomásom az egekbe szökött, amikor belegondoltam, hogy valaki ismerős közelíthet felénk. A személy vagy azért jön, hogy bántson vagy azért, hogy kiszabadítson innen. Nem tudtam biztosan. Szívem dobogását éreztem mellkasomban szünet nélkül... Majd kiszúrtam egy festett szőke hajzuhatagot az ajtónál.
Régi farmernadrág és egy egyszerű fehér póló volt rajta, szemei egyből apró testemre tapadtak.
Asher, aki nem úgy tűnt, hogy észre vette volna a srác jelenlétét, arcát még mindig a nyakamba fúrta és halkan szipogott.
Viszonoztam megfélemlítő pillantását, próbáltam annyira kitágítani a pupilláimat, amennyire csak tudtam, hogy egy kicsit ijesztőbbnek tűnjön. Egyikünk sem mert pislogni, amíg tartott a farkasszem versenyünk, hatalmas kék szemei lyukat égetettek az arcomba. Felismertem. Neil volt talán? Biztos voltam benne, bár elég rossz a névmemóriám. Külseje megcsengetett egy csengőt a fejemben, ő is velünk lovagolt Tomlinsonéknál.
Sok minden értelmet nyert, miután ő Harry barátja.
"Miért sír ennyire?" Kiáltott fel, dühösen grimaszolva. Hogy merészeli...
"Talán azért,mert kurvára beleerőszakoltad öt éves létére a gusztustalan játékaidba?" Szidtam le. Nem törődtem azzal, hogy egy monoklival vagy valami durvább sérüléssel kerülök-e ki innen, csak az, hogy bátornak kell lennem Asher miatt.
Egy vigyor tűnt fel Neil arcán.
"Ezt mondtad neki? Hogy belekényszerítettünk? Te kis szélhámos."
Niall állatias hangot adott ki nevetés gyanánt. Alsó ajkába harapott, hogy a nevetés miatt ne vágódjon hanyatt.
Asher bűntudatosan nézett rám mielőtt leszállt az ölemről, miután rájött, hogy már nem akarom őt tartani. Nem tudtam mit gondoljak, egyértelműen valami nem stimmel a dolgok hátterében, de nem tudtam pontosan mi az.
Egy valamiben azonban biztos voltam, és az az volt, hogy Asher nem felelős semmilyen szarságért sem. Ismerem az a tényt, miszerint a rossz környezet és a helytelen nevelés rossz hatással van a gyerekek elméjére és viselkedésére. A gyerekek abból tanulnak, hogy leutánozzák a körülöttük élő embereket, és meg tudtam mondani, hogy Harry agresszivitása nagyban befolyásolja Ashert, és nem jó értelemben.
Már azon voltam, hogy visszaszólok Niallnek, amikor úgy döntött, hogy belém fojtja a szót.
"A konyhába kéne mennünk, kurvára éhes vagyok és Jasper csinált kaját."
Kiáltott fel Neil, kezeit drámaian az égbe emelte és felénk indult. Megragadta Asher csuklóját ésa fehér ajtó felé kezdte húzni, rám se pillantva. A kis manipulátor hirtelen a földhöz vágta az egyik lábát, megállítva ezzel a festett szőkét, aki idegességében felsóhajtott.
"Most meg van?" Kérdezte, grimaszolva.
"Mi van Gwennievel? Ő nem jön velünk?" Kérdezte a gyerek, szemei ártatlanul kitágultak, amikor felém mutatott.
Neil csak sóhajtott.
"Gwenniet több, mint szívesen látjuk, ha felemeli a fenekét az ágyról és csatlakozik hozzánk." Válaszolt unottan, kezével idézőjeleket rajzolva a levegőbe, amikor azt mondta, 'Gwennie'.
"Nagyszerű!" Ugrándozott és tapsolt Asher boldogan.
Még csak nem is akartam velük menni, mégis a kis próbálkozásai megmelengették a szívem. Végignyaltam az ajkaimat miközben tulajdonképpen a semmire vártam. A hasam korgott, de a gondolat, hogy találkozzak magával az ördöggel, helyben tartott.
STAI LEGGENDO
The Educator (dark h.s.) - hungarian
FanfictionAmikor legutóbb járt a rendőrségen, a gyilkosok szabadon mászkáltak. A jogi rendszer kész zűrzavar volt - valótlan dolgokat vallottak; a gyanúsítottakat hagyták kicsúszni a kezeik közül; a hétköznapi emberekre hagyták, hogy megbirkózzanak a bűnözőkk...