Gökyüzünü açık güneşli olduğu bir ilkbahar günüydü. Öğleden sonra, saatin önemini kaybettiği vakitte bir adam vardı. Bu adam dünyanın en şansız insanıydı. Dünyada kimsede olmayan bir hastalık dert oluvermiş hayatına. Bu hastalığın şifası yokmuş, varsa da kimse bu hastalığın varlığından haberdar değilmiş. Zaten böyle bir hastalığa inanmak için onu yaşamak gerekiyordu.
Hayal kuramama hastalığı bu adamın hayatını yemiş bitirmiş. Savaş meydanında aniden gelen bir bomba ailesinden onu ayırmış. Ailesi ölürken tek yaptığı köprünün altına saklanmak olmuş. Hayat ona mutluluğu hor görmüş. Belki de mutluluk melekleri onun varlığından haberdar değildir.
İnsanı mutlu eden hayalleridir. Yaşamak bir amaçtır, amaçsa bir hayaldir. Yaşamak için amacınızın olması gerekli ama bu adamın yokmuş. Yaşadığı her dakika ölen bir adamdı. Bir gün artık yapacak bir şeyi kalmamış. Camın karşısına tüm parasını yığıp yakmak ve oracıkta yanıp küllere karışmak istemiş. Kutu kutu paraları yakarken ''Keşke zengin olmasam, hastalığıma çözüm bulsalar da hayallerimle yaşasam.'' Bilmeden, ilk kez hayal kurmuş. Sevdiği bir kadın varmış. Adı da kendisi kadar güzelmiş. Mina'yı görseniz sizde melek sanırdınız. O gün camın karşısında bilmeden ikinci kez hayalini dile getirmiş.
''Keşke bende hayal kursam, paranın alamayacağı Mina'ya sahip olsam. Kokusuna doya doya kavuşsam. Tenine dokunabilsem. Çocuklarımız olsa ve onlarla beraber yaşasak der.''
Camda birisinin görüntüsü yansıyordu. Arkasında Mina vardı. Mina bizim hayalsiz adama can alıcı sözler söyler.
''Çok saçma hayaller kuruyorsun. Ben bugün evleniyorum, hem de kardeşinle.'' Bizim adam bunları duyunca yıkılacağı yere gülmeye başlar.
''Neden gülüyorsun?'' ''Ben bugün ilk defa hayal kurdum. Hayallerime kavuştum. Sana sahip olmayı çok istedim.''
''Sen hani beni seviyordun. Ağlanacak haline gülüyorsun. İşte bu yüzden senin olmadım, güvenmedim.''
''Yaşamak için gerekli olan tek şey nedir biliyor musun?
Kadın cevap vermeye çalışır ama adam kendi sorusuna cevap veriri.
''Para yaşamak için önemlidir ama aşka çözüm olmaz. Para ve aşk olmadan yaşayabilirsin. Yaşamak bir amaçtır, amaçsa hayallerimizdir. Bu yüzden yaşamak için tek gerekli olan hayallerimizdir.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANLI GECE
Mystery / ThrillerTanıtım sayfası- https://www.facebook.com/123kangece?ref=profile Bir gecenin karanlığına sizce kaç cinayet gizlenebilir? 1,2... Belki parmaklarınız kadar. Adaletin çözemediği 10 yılın bedeli ve pazar gecesinin acımasız gerçekleri birçok kan döktü. ...