Dans harika gecmisti. Herkez dagiliyordu ben esilyanin yanina ciktim. Sifaci her ne yaptiysa onu iyilestirmisti esilya uyanikti.
Prens gece gitmemize izin vermedi.Sarayda bize bir oda verdi orada kaliyorduk.
Gece su icmek icin kalktigimda esilya yerinde yoktu.Pencereden disariya baktigimda Esilyanin biriyle konustugunu gordum.Ama onlari duyamiyordum kolyemi tutup onlari duymayi diledim.-Hayir az kalsin oluyordu onu bu sarayda kullanamam
-O ZAMAN KUTUYU BIR YERE SAKLA SARAYDAN CIKINCA KULLAN
Neden bahsediyorlardi bunlar esilya neyi kullanicakti.
-Tamam onu kutsal tasin ordaki topraga sakliyim ben
-Ne yaparsan yap ama asla yakalanma Kathy
Kathy mi bu kadin neden esilya ya kathy diyordu esilya ya da kathy her neyse kutuyu tam dedigi yere gomdu ve geri dondu .
Bende hemen yatagima yattim ve uyuyor numarasi yaptim.
Son derece sasirmistim demek esilya ismi hakkinda yalan soyluyodu kim bilir baska hangi konuda yalanlar soyluyordu .Sabah kalktigimda tekrar kar yagiyordu yerler beyazdi herkezden once uyanip gidip kutuyu actim ve icinde bir küre vardi.
Kureyi elime alip cantama koydum.
Kutuyu tekrar gomdum ve yukariya ciktim.
Artik gitme vakti gelmisti yukariya ciktigimda elsiya hazirdi ona keskin bir bakis attim ve hadi gidelim dedim.
Eve giderken elsiya sen git ben gelecegim dedi.Eve vardim kisa sure sonra elsiya geldi .
Cok tedirgin oldugu her halinden belli.
-Ne oldu elsiya ;)
-S-sey benim icin cok onemli olan biseyi kaybettimEsilya bir elini basina diger elini beline koydu ve arkasini dondu .
O sirada bende cantadan kureyi cikardim.-Yoksa bunu kaybettin elsiya...
yoksa kathy mi demeliydimBana dondu ve gozleri kocaman acildi
-Erica onu bana ver hemen.
-Once gercekten kim oldugunu soyle.
-Erica elindekinin ne oldugunu ve nelere sebep olabilecegini bilmiyorsun.
-O zaman soyle de hep beraber ogrenelim.
Elsiya birden elime atladi ve kure elimden yere düştü icindeki isik evin hertarafini kirmizi ve siddetli bir ruzgarla estirdi.
Ben ve elsiya ucmak uzereydik.
Sonunda ruzgar dindi .- Az once ne oldu.
-SEN NE YAPTIN BIR FIKRIN VARMI AZ ONCE KRONOS U SERBEST BIRAKTIN-KRONOS ??
-Gelmis gecmis en guclu iblis yikimin efendisi onu sadece bir Tanri veya tanrica oldurebilir.Bu olamaz dunyanin sonunu kendi ellerimle hazirlamistim.
-Elsiya bana neden yalan soyledin adin kimsin herseyi anlat sakin tekrar yalan soyleme...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TANRIÇANIN KIZI (DEGISTIRILIYOR)
FantasyFANTASTİK #2 Bir insanin döktüğü her gözyaşı , bir mutluluğun bitmesi demekti. Sakın ve köle gibi yaşadığım hayatı bir ışık değiştirdi. Ormanda duyduğum tek bir haber beni benden uzaklaştırdı. TANRIÇA SERİSİ 1.KİTAP