12.Bölüm

1.1K 80 2
                                    

Mysia nın koluma bağladığı sarmaşıklar kaşındırırken bir yandan dışarda esen tatlı rüzgarın uğultusuyla sohbet ediyordum.Daha tam olarak iyileşmemiştim ama devam edebilirdim.Akşam dolunayın sihirli ışıları yatağıma vuruyordu.Gece vakti kapı aralandı.İçeriye minik bir kız girdi masum yüzünde anlamsız negatif bir enerji sezdim.Bu beni rahatsız ediyordu.

Kız kendinden emin ve yavaş bir şekilde içeriye adım atmaya başladı.Yatağımda dikleştim.

-Küçük kız birşey mi isteyeceksin.

Adım atmaya devam ediyordu.

-Sadece konuşacağız sarışın

sesi elisya ile aynıydı.Gözleri komple siyah oldu.Sanırım bu kızın içine de iblis girmiş.

-Yerinden kalkma sarışın beni daha fazla kızdırma

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Yerinden kalkma sarışın beni daha fazla kızdırma...Benim kim olduğumu biliyormusun.

-İblis

-Hayır sarışın ben KRONOS seni uyaracağım sadece..Görüyorum tanrıların eşyalarını toplayıp 3 başlı mızrağı yapacaksın...Yol yakınken vazgeçmeni tavsiye ederim çünkü ben hiçbir zaman yenilmem hele ki senin gibi bir kıza.

-Vazgeçmek yok.Seni o küreye geri tıkacağım.

-O zaman dünyanın her tarafı yok edilecek.

Ares in sesi uzaktan geldi''Erica '' kız arkasını döndükten sonra hızlı bir şekilde duman olup pencereden çıktı.

-Sen hala yatmadınmı Erica...kiminle konuşuyordun........Ericaa suratın kireç gibi olmuş neler oldu.

-KRONOS....buradaydı...Mysia yı uyandır yola çıkmamız gerek heryeri yok edecek.

O gidip mysiayi uyandırırken bende üzerimi giyindim ama bu sefer saçlarımı topladım.

Karanlık bir ormanın içinde ilerliyorduk.Hava soğuktu bende üzerime bir pelerin yarattım.Afrodit in kızının nerde olduğunu ve nasıl hızlı gideceğimizi biliyorduk.Mysia ile arkadaşlardı.

-Durun geldik.

-NE? Ağaç var burda sadece.

-Afrolisa son derece akilli bir kizdir.Oyle basit bir giris yapmaz.Atlarinizi kenara cekin.

Sozunu dinledik.Atlari bir agaca bagladik.

Yerden bir cali alip orayi temizledi.
Oraya gul e benzer bir sembol cizdi.
-Ellerinizi verin.Basliyoruz...Gozlerinizi kapatin.

Kapattik uff cok sıkıcı.

-Źæŕtio ßęļįýů Åfŕółï§å

Sembol parlamaya basladi.Gozlerimizi actigimizda bulutlara benzeyen bir yerdeydik.

Bulundugumuz yer cok dengeli bir havaya sahipti.
Buluttan bir yatagin uzerinde uzanan bir kadin vardi.

Gozleri acikti.Turuncu saclari bir alevin ilk korlandigi anki gibiydi.
Bembeyaz teni bulutlarda kamuflaj gibi duruyordu.

-Afrolisa

-Beni guzellik uykusu vaktimde uyandirmaya curret etti.

Ayağa kalktı uzerinde hicbirsey yoktu fakat bulutlardan bir tabaka vardi.

Iyice bize baktiktan sonra.''Mysia''

-Afrolisa:))

Dediler ve birbirlerine yaklastilar.

Arkadaslar okudugunuz icin sagolun yorum larinizi esirgemeyin vote veyA yorum atarsaniz sevinirim.

TANRIÇANIN KIZI (DEGISTIRILIYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin