Ne olduğunu anladığım 2 dakika boyunca kafamda soru işaretleri yoktu. Ama anlaşılan gene ipin ucunu kaçırmıştım. Perseus Karla ile çince konuşmaya devam ederken bende ağızlarından çıkacak tek kelimeye bakıyordum. Karla bozuk telafuzu ile benle konuşmaya başladığında pür dikkat onu dinliyordum''Geçiti açmak için sonn derrece büyük ımm güç lazim bu da sende var''
-Bende mi Anlamadım?
İnce ve eğri parmağını yüz hatlarımdan yavaşça indirim köprücük kemiğime kadar dolaştırdı. Sonra iki köprücük kemiğimin arasındaki çukura geldiğinde kolyem oldukça düzgün kıvrımlarla boynumda belirdi. Yüzümdeki şaşkın ifadeyi gizlemek için uğraşsamda o bunu anlamıştı.
''S-sen kolyenin yerini nerden biliyorsun
-Ben birçok sey biliyorum - derken konusmasindaki duzlesme beni dahada sasirtmisti.Ani bir hamle ile kolyeyi boynumdan cikardi ''Ne yapıyosun onu kırabilirdin!!"
-Ama kirmadim...Hmm bir bakalim suna...-Gözlerini iyice açtıktan sonra gözleri tamamen mora büründü - Bir ask var burada , senin aklin hala bir erkekte- Prens ten bahsettiğine adım gibi eminim başka biri varmı ki ?...Varmı?
- Küçük kız yapacağım şey için beni bağişla - Dedi ve kolyeyi sert bir şekilde duvara fırlattı. Fırlattığı saniye adımlarımı hızlandırıp yakalamak için koşmaya başladım fakat Karla beni tutup geriye attı . Kolyenin kapağı tek yerinden kırılmıştı , kafamı kolye ve Karla arasında sektirdim. Karla iki elini havaya kaldırdı ve etrafıma bir takım sembol kapsülü yerleştirdi.''Şimdi istediğini yapabilirsin'' diyerek beni sinir ile sakinlik arasında bırakmıştı. Kafasını Perseus a çevirirken oldukça dolgun görünen koyu kahverengi saçlarını bana doğru savurmuştu. Perseus un parlak mavi gözlerinin içi titriyordu '' Karla sen ne yaptın?'' Yan gözle beni kontrol ettikten sonra kulağına eğilip ''Wǒ xǐng lái de lìliàng(gücünü uyandırıyorum)''dedi. Bunu sesli söylemişti anlamıdığımı biliyordu çünkü. Bana tekrar döndü ve ellerini kalçasının iki tarafına yerleştirdi. ''Oradan kendin kurtulacaksın Erica kimse sana yardım etmiyecek bir parmağı ile masanın üzerindeki içinde altın kumlar blunan kum saatini gösterip ''İşte tam bu kadar vaktin var , yaklaşık 2 gün .... belki daha az '' deyip tam bir şeytan sırıtması yapıp yukarıya çıktı. Perseus kısa bir süre baktıktan sonra oda onu takip etti.
ERTESİ SABAH....
Gözlerimi açar açmaz gözlerim kum saatine dikildi.Yarısından fazlası boşalmıştı.. Ellerimle saçlarımımı düzeltirken Karla merdivenden siyah saten diz üstünde ve derin bir dekoltesi olan geceliğiyle aşağıya indi. Saçlarını tamamen geriye atmıştı , yüzü makyajsız olduğu için çatlaklar daha belirgin hale gelmişti. Bariyere yaklaşıp ilk başta kum saatine bakıp başını iki yana salladı ve bana döndü '' Erica bunu kendim için yapmıyorum biraz kendine güven ve bu bariyerden kurtul tam olarak...8 saatin kaldı''...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TANRIÇANIN KIZI (DEGISTIRILIYOR)
FantasiFANTASTİK #2 Bir insanin döktüğü her gözyaşı , bir mutluluğun bitmesi demekti. Sakın ve köle gibi yaşadığım hayatı bir ışık değiştirdi. Ormanda duyduğum tek bir haber beni benden uzaklaştırdı. TANRIÇA SERİSİ 1.KİTAP