Yol da giderken saclarim ucusuyordu.Mysia ya ulasmak kolay degildi cunku gizlenmekte ustune yoktu.O savas tanricasinin kizi.Ares atlari durdurup asagi indi.Kafami ona dogru cevirdim.
-Bir dakika bekle.
Onune taslarla 5 koseli yildiz cizdi.Ve diz coktu.ellerini birlestirdigi anda.Yildiz parlamaya basladi.Hem sasirmis , hem ne yaptigini anlamaya calisiyordum.Yildizin isigi bir anda sondu.
-Burada kisaca kralliga giden bir yol var.
-Neresi?
Taslari bozup en minik olanini kaldirdi.Ve yerin altina dogru bir halka acildi.
Ve atlari birakip icine girdik.Ve karanlik bir yerde bulduk kendimizi.
-Nerdeyiz biz?
Birden mesaleler yanmaya basladi.Uzun bir koridordaydik.
-Hadi kalk tek cikis yolu bu gibi gorunuyor.
-Bir dakika eminmisin?
-Hayir.
Yerde kurukafa iskelet falan vardi.Demekki buraya tek gelen biz degiliz.
-Ben korkmaya basladim Ares.
-Ya ne olacak en fazla yaratik cikar.Unutma biz yaritanriyiz.Ilerledikce hava sogumaya basladi.Ares bana pelerinini verdi.Tesekkur edercesine basimi salladim.
Buyuk bos bir alana geldik.Baska gidecek koridor yoktu.
-Burda kapana kisildik.
-Ya uff ozur dilerim..Siyah sacli bir kiz indi yukaridan. Kanatsiz ama ucabiliyordu.Acaba bu o
olabilirmiydi.-Hosgeldiniz burasi benim guvenli girisim.
-Sen kimsin?
-Mysia simdilik bu kadarini bilseniz yeterli...Hahh burayi gecebilmeniz icin beni gecmeniz gerekli.
-Seninle mi dovusecegiz?
-Hayir tabiki...bunlarla
Elini yere sert sekilde vurdu.Yerden filizlenen sarmasiklardan buyuk bir canavar olustu.Canavarin gozleri kipkirmiziydi tamamen hemde.
-Bol şans dedi.
Kolumdaki bilekliği kiliç yaptim.
Areste bileginden iki tane zincir balta cikardi.Canavar a baltasiyla elini kopardi.Ama eli yeniden olustu.
Ve kopan eli bir yaratiga donustu.Yesil sari gozlu uzun penceli bir yaratik.-Erica sen onu hallet buyuk olan bende.
Kilicimi yaratiga savurdum.Ama kurtuldu tirnaklariya koluma pence atti.
Yesil 3 tane serit olustu kolumda.
Uzerime dogru gelmeye basladi.Bende kilici ani bir hareketle kalbine sapladim.Yaratik cigliklar icinde ve isik esliginde yeraltina gitti.
Ares bunu gordu ve bana sende benle aynisini mi dusunuyorsun gibisine basini salladi.
Bende ona ayni sekilde basimi salladim.
Ben arkasina gectim canavarin ve bacagina bir cizik attim.Bana donerken Areste duvara tirmaniyordu.
Canavar dirsegini bana vuracakti fakat kilicla onu tutuyordum.
-Area acele et!!!!!!!!
Sonra canavarin arkasindan islik geldi.
Canavar arkasini doner donmez Ares havaya ziplayip kafasindan asagi dogru yarmaya basladi canavari.Yere indiginde.Canavar aynj digeri gibi yere yigildi.
-Vay canina..Bu canavari ilk yenebilen sizsiniz..
O yuzden artik kralice ile konusabilirsiniz.-Kralice icin degil biz...be-ben ..
Kolum acayip derecede yanmaya baslamisti.Ve bir anda yere yigildim.
Erica yere yigilmisti.Ares ve Mysia yanina gitti.
5 saat sonra...
Uyandigimda kolumda bir sarmasik sariliydi.Bir odadaydim fakat son derece buyuk bir oda.
Iceriye Mysia ile Ares girdi.
-Daha iyi misin ?
-Mysia bennn...-Biliyorum Ares herseyi anlatti.Bende size yardim edecegim.Kronos dunyayi yok ederse bende olurum buna izin veremem.
Mysia havalanmaya basladi.Ve avizeyi 3 kere cevirdi.Avize buyuk bir isikla yere indi.
Bir mizrak cikti.Mizragi kucultup kutuya koydum.
-Simdi sira kimde
-En zor hedeflerden birisi Afrosia afroditin kizi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TANRIÇANIN KIZI (DEGISTIRILIYOR)
FantasyFANTASTİK #2 Bir insanin döktüğü her gözyaşı , bir mutluluğun bitmesi demekti. Sakın ve köle gibi yaşadığım hayatı bir ışık değiştirdi. Ormanda duyduğum tek bir haber beni benden uzaklaştırdı. TANRIÇA SERİSİ 1.KİTAP