O gece orada kaldık.Ben bir kabus gördüm.Kabusta uyandığım yer yemyeşil bir orman.Yürüdüm ormanda ilerledikçe havayı saran bir kasvet kokusu vardı.Çiçeklerden bir geçit vardı.Gülümseyerek çiçeklere elimi sürerek geçitin içinden geçtim.Arka arka geçitin içinden çıktım.Sonra yüzümü obür tarafa döndüm o yemyeşil bölgenin karşısı alevler içinde, acı içinde çığık atan insanların sesi heryerde yankılanıyor.Oraya koştum çok hızlı bir şekilde yaklaştıkça alevler yükseliyordu.Sonra ilerden babam belirdi.Yürümekte zorlanıyordu bir ayağı sağa bir ayağı sola atıyordu.Yüzü kapkaraydı.Ve yere düştü.Koştum ve yere oturdum.Onu kucağıma yatırıp elimle yüzünü okşadım.
-Baba baba iyimisin baba neler oldu :(
-Erica kızım....
-Baba benim merak etme yanındayım.Bir yandan eli yanağımdaydı.
-Erica bütün bunlar senin yüzünden oldu.
-Ne?
-Kronos senin yüzünden dünyayı yok ediyor....hiç mi vicdanın yok, o kadar masum insan ölecek.
-Baba neler diyorsun.
Eliyle çenemden tutup kafamı yukarıya kaldırdı ve ''BAK! BAKTA GÖR ''Ben ağlamaya başladım.Kafamı indirdiğimde babam yoktu.Ayağa kalktım ve yavaş yavaş geriye gitmeye başladım.
Arkamı döndüğümde birsürü yüzü siyahlar içinde insan aynı anda ''SENİN YÜZÜNDEN ÖLÜYORUZ!!''
Dediler diğer taraftanda aynı sesler geliyordu.Sonra büyük bir çığlıkla uyandım.Kan ter içinde kaldım.
-Erica ne oldu iyimisin!!
-Değilim...değilim Mysia acele etmemiz lazım. Kronos u yok etmemiz lazım yoksa herkez ölecek.
-Erica tamam ama önümüzde büyük bir zorluk var farkındamısın.
Yerimden kalkıp Perseusun odasının önüne geldim.Muhafızlar '' Giremezsiniz efendimiz uyuyor
-Çekilin
-Giremezsiniz
İkisinide sihir gücümle bibloya çevirdim.Ve içeriye girdim.''Perseus uyan!!Derhal
-Uff noluyo be? Sen ne cürretle...
-Cürret falan umurumda değil o şimşeği ya bana verirsin, yoksa...
-Yoksa ne...? Bana baksana sen kim oluyosunda bana şart koşuyorsun.Şimdi çık odamdan uyuyacam.
Ona baktım oda bana mavi gözlerini bana dikti.
-Sen sen nasıl birisin ya...Baban senin bu halini görse senin tam bir hayal kırıklığı olduğunu düşünürdü...Sana zor durumda olduğumuzu,insanlığın hatta dünyanın ve tanrıların tehlikede olduğunu söylüyorum.Bana basit bir küslük için hayır diyorsun.Şu haline bak sen yarıtanrısın ama sadece sıfat olarak.Benim gözümde bir iblisten farkın yok...
Bana şaşkın şekilde baktı bende sert bir şekilde kapıyı çarpıp odadan çıktım.Mysia ya bu olanları anlattım.
-Erica çok ağır konuşmussun
-Bırak o kendini beğenmişe az bile.
Kapı açıldı ve içeriye Perseus geldi.Elinde kırmızı örtüye sarılı birşey vardı.Bana baktı ''Erica al
-Bu zeus un şimşeği mi .
-Evet.
Onu alıp açtım ve gözlerim parladı.''İşte bir yarıtanrı böyle olmalı '' dedim.Oda bana bakıp gülümsedi.
Bu son parçaydı artık tek kalan şey parçaları birleştirip KRONOS u yenmek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TANRIÇANIN KIZI (DEGISTIRILIYOR)
FantasíaFANTASTİK #2 Bir insanin döktüğü her gözyaşı , bir mutluluğun bitmesi demekti. Sakın ve köle gibi yaşadığım hayatı bir ışık değiştirdi. Ormanda duyduğum tek bir haber beni benden uzaklaştırdı. TANRIÇA SERİSİ 1.KİTAP