Afrolisa ile Mysia konusuyorlardi fakat her dakikanin aleyhimize isledigini unutmuslardi.Mysia ya seslenip ellerimle acele etmesini soyledim.
-Afrolisa bizim buraya gelmemiz aslinda baska birsey icindi.
Kafasini bana cevirip egolu bir bakis atti.
-Dinliyorum.
-Kronos u duymussundur herkez biliyor.
-Yoo duymadim.
-Kronos en guclu iblis yikimin efendisi.Hapsoldugu kureden kacti ve simdi buyuk bir iblis ordusu ile dunyayi yok edecek.
-Benden ne istiyorsun.
-Bana afroditin tacindan bir gül vermeni istiyorum.
-Benim cikarim ne olucak.
-Yasicaksin dunyayi kurtarmis olacaksin.Uzun sure bakistik ve sonra ellerini birbirine 3 kere carpti.
Mavi kuşlar yukardan pembe bir taç getirdiler.Ellerinle gullerden bir tane koparip bana verdi.
-Ben sizinle gelemem ama burayi birakamam.
-Afrolisa...
-Mysia ısrar etme gelemem.
Gozlerimizi 1 saniyeligine kapatip actik tekrar ormandaydik fakat sabaha karsiydi.
Mysia calilarla sembolu orttu.Atina binip en onde yoluna devam etti.
-Simdi almamiz cok zor cunku ona ulasmakta zor.
-Ares,Mysia benim biraz uyumam lazim.
-Mysia o hakli daha tam iyilesmedi baksana gozlerinin alti mosmor.
Ben uzandim uzerime de pelerinimi aldim.
Ares ortaya odunlar koyup ateş yakti.
Saclarim berbat halde idi kac gundur yikanmiyordum.Sabah gole gider yikanirim.
Saat 4.21
Uyanir uyanmaz göle gittim.Üzerimi cikarip suya girdim.Kafami suyun icerisine soktugumda tanricanin kizi oldugumu ogrendigim ilk gun gozlerimin onune geldi.
Aynen bu sekilde suyun icindeydim.
Kafamı disariya cikarip kiyiya ciktim uzerimi giyinip sihirle temizledim.Ormandan tekrar Aresle Mysia nin yanina donerken.
Kutsal Beyaz geyigi gordum minik su birikintisinden au içiyordu.
Ona yaklaştım kafasını kaldırdı.Etrafina bir sürü hayvan geldi.Kuşlar ,kelebekler ,kediler, köpekler.Arkadan Ares ve Mysia geldi.
-Erica ona dikkat et.
-Tamam sessiz ol onu korkutma.-Ama...
-Şhhhhh.Sonra elimi basina koydum ve okşamaya başladım.
Elimi çektim ve bir ayagini arkaya dogru bukup.
Basini egdi.-Inanmiyorum..
-Bir dakika ne oluyor.
-Kutsal beyaz geyik karsinda diz çöküyor.Ağaçlardan bir kıpırtı geldi kulağıma.Sonra ağaçların oyuğundan Işıklar çıktı.
Etrafımda dönmeye başladılar.Bir yandan etrafa bakarken bir yandan tatlı guzel ruzgarlarin sacimi ucurmasini hissediyordum.
Isıklar durup konusmaya basladilar.
-Sen sarisin guzel kiz.Kutsal geyik karsinda diz coktu o sensin...
-Kim benim.
-Sen Masumiyet Tanricasinin kizisin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TANRIÇANIN KIZI (DEGISTIRILIYOR)
FantasyFANTASTİK #2 Bir insanin döktüğü her gözyaşı , bir mutluluğun bitmesi demekti. Sakın ve köle gibi yaşadığım hayatı bir ışık değiştirdi. Ormanda duyduğum tek bir haber beni benden uzaklaştırdı. TANRIÇA SERİSİ 1.KİTAP