8.bolum

1.7K 92 0
                                    

Esilya herseyi anlatmaya baslamisti
-Senin hakkinda herseyi biliyorum Erica.Bizim tanismamiz kesinlikle tesaduf degildi. O gece uyanman icin bi cesit buyu yaptim .

-Peki neden yalan soyledin bana ismin ve bu arada dun konustugun kisi kimdi yoksa o mu tuttu seni.

-Onu da mi gordun o kadin...

Onu durdurdum hemen kolyemi tutup yalan soylemesin diye bir buyu yaptim.

-O kadin seni öldurup kolyeni almak icin bana para oduyen kadin.Ne diyorum.ben .

-Beni oldurmek icinmi.Sen beni oldurmek icin mi tutuldun.

Bunu soylerken agir bir sekilde ayagi kalkiyordum.

-Evet seni parca parca edip kolyendeki gucu alicaktim.

Esilya nin sesi degismeye baslamisti.
Korkuyordum yavas yavas geriye gitmeye basladim.

-ESILYA NE YAPIYORSUN !??!!

Birden gozlerinin tamami kirmiziya burundu,disleri sivrilesti rengi, ve giderek degismeye basladi.Olamaz icindeki iblis hala disari cikmamisti. Agzini acip 2 metrelik sivri dilini benim.uzerime salladi bende ani bir hareketle koltugun arkasina atladim.

Canavar ses tonu ile

-Bu is fazla uzadi o kolye benim olucak.

Kolumdaki yilan bilezigini kilica donuaturmek icin bir buyu yaptim.Yılan kolumdan assagi avucumum icine surunerek geldi ve bir isikla kilic oldu.

Ayagi kalkip kilici ona dogrulttum.''Uzak dur !!!''

Dedim ''Bak sen kucuk kizimiz buyumuste bana kilic dogrultiyo''

Dedi koltugun uzerinden ucup uzerime atladi . Kilic yanima uzaga dustu. Onunla bogusurken gozume kurenin camlari carpti bir tanesini alip kafasina sapladim. Buyuk bir ciglik atti. Ve yere yigildi. Ben kosup hemen
kilici aldim. Ve o yerden kalkmadan sirtina gecirdim.Kirmizi gozleri normale dondu. Ve alevler icinde yok oldu. Bu olaylar beni yoruyordu.

Ama asil sorun kronos u nasil oldurecektim...

TANRIÇANIN KIZI (DEGISTIRILIYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin