Nocna warta

3.8K 221 20
                                    

Chwyciłam yo yo i zahaczałam je o kolejne budynki. Zmierzałam w kierunku wieży Eiffla. Tam miałam prowadzić wartę z czarnym kotem. Taka warta odbywała się dwa razy w tygodniu. Gdy dotarłam na miejsce ujrzałam kłaniającego się u moich stóp kota. - Witaj my lady, czyż to nie cudowne, że spotykamy się my dwoje, razem w najromantyczniejszym miejscu na ziemi? - Powiedział kot z zalotnym spojrzeniem. - O kocie daj spokój to tylko warta. - Odpowiedziałam z powagą przyglądając się miastu. - Ale nie byle jaka warta, bo warta z tobą biedronsiu. - A może tak skupił byś się na tym co słuszne kocurku ? - Dałam mu sarkastyczną odpowiedź. ,,Kocurek'' spoważniał, gdybym tego nie powiedziała, zapewne nie dał by mi spokoju. Przyglądałam się każdemu budynku i uliczce z uwagą, nie chciałam niczego przeoczyć, gdyż najmniejsza nie uwaga według Tikki może zmienić się w katastrofę. Czarny kot zwrócił moją uwagę- Biedronko co jeśli znamy się w rzeczywistości, a o tym nie wiemy? - Zastanowiłam się chwilę i odpowiedziałam na jego słowa- Możliwe kocie, ale nie powinniśmy o tym rozmawiać. - Sama byłam tego ciekawa, ale musiałam grać tą silną i odważną biedronkę, która ratuje świat. - Ale czemu? Nie rozumiem ... Chciałbym wiedzieć kim jesteś, mogę ci obiecać, że nikomu nie powiem ani słówka. - Proszę skończmy ten temat! - Szybkim ruchem odwróciłam się od kota. - Wyluzuj , biedronsiu. Już obiecuje, że nie będę o tym rozmawiał. - Zapadła kilku minutowa cisza ,którą przerwały krople ulewy. 

Oczami Adriena

Widziałem jak mokła na deszczu i dostawała kataru, ale nadal bacznie stała na warcie i pilnowała porządku. Postanowiłem oddać jej moją bluzę, przecież nie mogłem patrzeć bezczynnie gdy miłość mojego życia moknie. Wyglądała tak uroczo. - Czarny kocie nie musisz oddawać mi swojej bluzy... Ja, j-j-a wy-wytrzymamm- jąkała się zziębnięta. Sprowadziłem ją na ławkę pod daszkiem i obiecałem, że zajmę się wartą sam, ale tym razem na poważnie.


Doprawdy krótki rozdział, ale piękny :) Mam nadzieje, że wam również się spodoba :) Opinie piszcie w komentarzach :)

Miraculum Biedronka i Czarny kotOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz