What is going to happen now

308 41 0
                                    

Вече минаха близо 30 минути и момчетата тъкмо бяха приключили със записването . Мия още я нямаше.Седнах заедно с момчетата да изгледаме клиповете.Всички избраха този , който най-много им хареса и се надяваха и директорите да го одобрят.Jackson седна до мен ,а останалите се събраха в другия край на стаята и започнаха да си говорят нещо.
-Хей Angel ако искаш вода в хладилната чанта ей там има-  уведоми ме JB.
-Добре.-станах и се запътих натам ,за да си взема една бутилка.През това време Mark  и. Junior започнаха да тренират някакъв танц.Взех си вода и се запътих отново да седна на диванчето .Jackson още седеше там. Вече беше започнало да ми писна да чакам Мирела и затова реших да я намеря.
-Момчета аз ще си тръгвам трябва да отида при UFO.
-Ам защо при тях?-попита Jackson.
-Ами приятелката , на която помагам им е мениджър и ще се връщам при нея ,а тя сигурно още е при тях.-отвърнах му.
-Случайно тя да се казва Мирела?-какво..?!
-Ами да , защо?-странно че пита.
-Ние сме най-добри приятели.-засмя се той.-Ако искаш може да те заведа при нея?
-Ще съм благодарна.
Той си свали слуичърът и перфектно оформените му ръце се показаха.Носеше бял потник , в който изглеждаше доста привлекателно. Казах си дивиждане с момчетата и Jackson ме поведе из коридорите.
-Ти от къде познаваш Мия?-попита ме той.
-Ами запознахме се в един клуб.-засмях се аз.
-Ахааа клуб.Сигурно е била пияна и ти си и помогнала.Познах ли?-изсмя се той
-Ми не точно, но си близо.
Стигнахме пред една бяла врата и Jackson я отвори и влезнахме. Мия седеше на един черен диван и си говореше нещо с момичетата от групата.
-Вие двамата какво правите тук?-попита учудено тя в мига когато ни забеляза да седим до вратата.
-До сега си говорихме за пиянските ти истории.-каза спокойно Jackson. В отговор на това получи един злобен поглед и след миг Мия метна една възглавница право към лицето му.Преди да успее да го уцели в лицето той я отблъсна и заби в главата ми.
-Какво по дяволите....-измърморих ядосано.
-Боже Angel извинявай, но ако Jackson я беше поел като мъж нямаше да те удари.-извика Мия като натърти на мъж.
-А да аз съм виновен. Мислех си ,че е човекът хвърлил възглавницата, но милия аз съм се заблудил- каза той , нацупвайки устни.
-Виж как сам се досети. Браво на теб.-Мирела стана и го потупа по главата.-Добро момче.
Това предизвика смях сред всички ,които бяха в стаята. Освен Jackson ,който направи някаква странна физиономия и повдигна вежда.
-Ако не беше момиче щях да съм те убил вече нали знаеш.-каза той през зъби.
-И ако не ме обичаше толкова много също.-добави Мия и му намигна.-Angel искаш ли довечера да дойдеш в нас да гледаме филм. Ще сме аз, Нани и Jackson.
-Един въпрос.Коя е Нани?
-Това е съквартирантката ми. Ще си допаднете.-каза Мия
-Добре може и да дойда.-отвърнах и без това нямаше какво да правя тази вечер.
-Супер!Jackson пози път ти ще носиш храната.
-Какво защо аз?
-Защото ти ядеш най-много.
-Какво това не е верно , вие с Нани да сте поглеждали колко сте надебелели! Аз поне се поддържам.-изсмя се мазно Jackson в лицето на Мия.
-Сега го загази!-извика се тя и започна да го гони из цялата стая. Когато най сетне го настигна и спъна. Той се изтърси по корем на земята,а тя седна върху него.
-Angel ще ми окажеш ли честта-каза тя и протегна едната си ръка към мен. В нея държеше червено червило.
-Какво защо аз ?!На мен още нищо не ми е направил.-засмях се аз.
-Именно нищо не съм ти направил затова я разкарай от мен.-извика Jackson.
-Ти млъквай там долу!-каза Мия и разроши косата му.-Е ще ми помогнеш ли или да се насладя на момента сама.-попита ме тя.
-Ами...-момчето ме прекъсна.
-Виждаш ли тя е добра. Не е като теб!САТАНА!-извика се с всичка сила Jackson и се опита да я избута от себе си,но неуспешно.-Ставай да ти се не знае!
-Пфф..-каза Мирела и доближи червилото към лицето му.
-Не не не не не! Само да си посмяла! Ще...-Jackson дори не успя да си довърши изречението и Мия го намаца.
-Angel готова ли си да снимаш?-попита ме тя.
-Чакай! Чакай да си извадя телефона.-казах през смях аз.-Готови ли сте?Усмивкааа-тази снимка трябва да ѝ я пратя.
Мия спокойно стана от него и се усмихна доволно.
-Мисля че този цвят подчертава идеално женствените ти черти.-изсмя се Мия в лицето му.
-Дай една голяма прегръдкааа!-провикна се той и започна да се приближава към нея.
-А не махни се от мен!-Мия направи опит да го отблъсне ,но той беше по-силен и дори не помръдна.
-Ако не я оставиш ще кача снимката в Instagram.-заплаших го аз показвайки му срамната снимка.Той просто вдигна двете си ръце и даде две-три крачки назад.
-Браво на теб!-засмя се Мирела и ми даде пет.
-Сами си взимайте храната за довечера.-усмихна се подло Jackson и започна да се чисти с някаква суха кърпичка,но стана по-зле от преди. Размаза всичко.
-Нищо не правиш дай да ти помогна.-казах мило аз и хванах брадичката му като завъртях лицето му към мен. Той само ме погледна учудено и вторични поглед в мен. През цялото време ме гледаше в очите и чакаше кротко да приключа.-Готово.-казах му тихо като приключих с почистването на лицето му.
Мия се сбогува с момичетата от UFO и тръгнахме към стаята на GOT7,за да изпратим Jackson.С Мия си казаха Чао и си дадоха една приятелка прегръдката. А аз се обърнах и точно преди да направя крачка той се провикна леко:
-Няма ли да ми кажеш чао-след като каза това той се приближи до мен .Вече беше на сантиметри от мен.
-Ами...Чао.-казах тихо аз.
-Чао и на теб-каза той и уви ръка около кръста ми и ме придърпа към себе си в кратка прегръдка. След като се отдели от мен ни махна и влезе в стаята си.
-Е какво ще правим сега?-попита Мия-Не съм забравила ,че ще ми разказваш за RM.
-Ами скарахме се и не мисля че скоро ще се оправим.-каза спокойно аз.-Това е всичко.
-Лол....ако искаш няма да говорим за това?
-Да ако може.-Мия ми кимна и предложи да ме закара вкъщи. С удоволствие приех и след 10 минути вече бяхме пред нас.
-Да не забравиш в 19 да си в нас.-каза Мия преди да затворя вратата на колата ѝ. И ми подаде листче с адреса на апартамента ѝ.
••••••••••••••••••••
Вече е 18:50 ,а аз още не съм излязла от нас. Тъкмо се бях изкъпала и избирах какво да си облека.Реших да сложа черен потник и шорти в камуфлажен цвят.
След като бях готова обух черните си vans и излезнах от апартамента. Излезнах от входа и се огледах къде съм паркирала колата си. След като я видях се качих в нея и потеглих. Учудващо лесно намерих апартамента ѝ и позвънях ,за да ми отворят беше точно 19:00 часа. Мия слезе и ми отвори. Jackson вече се беше настанил на дивана и като ме видя ми се усмихна. Някакво момиче седеше до телевизора и нагласяше някакви кабели. Мия се прокашля и момичето се изправи и погледна към нас.
-Здравей аз съм Таня ,но може да ми казваш Нани.-представи се тя.
-Приятно ми е аз съм Angel.-представих се и аз. Първо Мирела ме разведе из апартамента. Беше страхотен и доста голям имаше една празна стая не знам какво е ,но явно сега служеше за килер.Помогнах на Нани да сипем снаксовете и пуканките в няколко куми и тръгнахме към хола.Мирела и Jackson вече се бяха настанили на дивана и си шушукаха нещо ,но щом ни видяха млъкнаха.Погледнах Мия с въпросителен поглед , а тя само ми се усмихна и ми направи място да седна точно до Jackson. Когато всички се настанихме Таня пусна филма.Беше доста интересен и никой не обелваше и дума.
Едвам всички се сместихме на дивана и затова от време-навреме краката ми изтръпваха ,но не смеех да помръдна. Всички се бяха втренчили в телевизора и не исках да ги притеснявам.
-Май не ти е удобно- прошепна ми Jackson ,а аз само кимнах леко.-Ако искаш мога да се преместя на земята.
-Не , не няма нужда стой си. И без това филмът свършва скоро.-казах тихо аз. Той не каза нищо повече и отново се обърна към екрана.
След като филмът свърши Мия и Нани казаха ,че си лягат ,защото утре трябвало да стават рано ,но ние ако искаме може да останем още. Двамата с Jackson кимнахме и момичетата си отидоха по стаите.

-------Следва продължение------
___________________________________
Извинявам се за грешките , повторенията. Дано главата да ви е харесала макар че на мен пак не ми хареса, защото не се случи нищо интересно. Но съм сигурна ,че следващата глава ще е интересна.(поради факта ,че вече е почти написана и за сега не съм успяла да я прецакам)

Последен пътWhere stories live. Discover now