Dont realy want to hurt you

214 38 6
                                    

Някой ме напръска с вода и аз рязко се изправих. Това беше краят на моята дрямка.
-Кой ме намокри?-попитах като повиших тон. Не че се бях ядосала просто исках да звуча по така.
-Амии..-V започна да казва нещо но Jimin го сръчка в корема. -Ауч.-намръщи се той.
-Jimiiin...-започнах аз и той скри водния пистолет зад гърба си.-Бъди добро момче и си признай, за да няма последствия.-усмихнах се подло и станах от шезлонга.
-Добре де аз бях-изсмя се нервно той и направи крачка назад.
-Сега е мой ред да си призная нещо.-последва кратка пауза от моя страна-Ще има последствия. -казах аз и се затичах към него.
-Мамка му!-извика той и тръгна да бяга.
- Ела тук и си понеси последствията като мъж.-извиках аз след него.
-Не мерси!-каза той скривайки се буквално зад изправения RapMon.
-Пффф.- изпуфтях аз като се спрях пред RM. Jimin се подаде иззад рамото му.
-Пази ме от нея.-заповяда му той.
-И защо да го правя?-попита подигравателно той.
-Защото ако не ме, групата ще остане с един член по-малко.-изскимтя той.
-Хах-изсмя се Joony.
- Аз ще се заема с нея.-изсъска Jackson ,поглеждайки накриво Jimin.
-Защо ме гледаш така някакъв проблем ли имаш с мен?-попита Jimin заставайки пред Jackson.
-Абе ти...-добре че Мия дойде и ги прекъсна.
-Хайде да тръгваме към бунгалата, ако искаме да се оправим навреме за вечерята.-каза тя и побутна Jackson , за да тръгне да върви. Той кимна и тръгна. Аз останах малко след тях , за да се извиня на Jimin за държанието на Jackson.
Когато влезнах в бунгалото Jackson тъкмо излизаше от банята само по хавлия увита около кръста му.
Той ме погледна право в очите и се завъртя , като тръгна към стаята си.
-Това какво беше?-казах зад него като го последвах.
-Кое?-попита той отваряйки вратата на стаята си.
-Всичко, като почнем от това с Jimin.-повиших леко тона си.
-Нищо.-каза хладнокръвно той и затвори вратата пред лицето ми. Застинах на място докато асимилирам какво се бе случило току що. Изведнъж ми причерня и отворих рязко вратата. Jackson тъкмо слагаше потник върху леко мокрото си тяло.
-НИЩО ТАКА ЛИ? И ЗАРАДИ ЕДНО НИЩО МЕ ИГНОРИРА И ЗАТРЪШНА ВРАТАТА ПРЕД ЛИЦЕТО МИ ТАКА ЛИ?!-изкрещях се аз едва ли не в лицето му. Той бавно се приближи към мен и ме погледна в очите с празен поглед.
-Да-каза спокойно той.
-САМО ТОВА ЛИ ЩЕ КАЖЕШ? Едно да-накрая гласът ми омекна.
-А КАКВО ИСКАШ ДА КАЖА? СЪЖАЛЯВАМ АМА НЕ МИ Е МНОГО ПРИЯТНО ДА ГЛЕДАМ ОТСТРАНИ КАК СЕ СВАЛЯЩ С JIMIN.-извика той в лицето ми. В очите му вече се четеше ярост , ревност и дори болка.
-Нищо не сме правили с Jimin просто той беше там с мен докато ти си седеше при RM...-завърших леко несигурно.Очите ми вече се насълзяваха.
-Ето какво било...Заради Joon...Вече ти казах как ще седят нещата между мен и теб когато той е наоколо.-каза вече спокойно Jackson.-И ти сама каза, че няма проблем.-добави той и постави двете си ръце на раменете ми.
-Казах го да..Защото знам какво значи приятелството му за теб...Мислех че рядко ще има такива моменти , а не да са 5 дена подред. Днес един добре ами утре, вдругиден , повдругиден.. Какво пак ли ще се държиш така?-попитах го аз, вече усещах сълзите да се стичат по бузите ми. Бяхме от толкова кратко време заедно , а трябваше да се правим , че не сме нищо повече от познати
-Като знаеш какво значи приятелството ни го преживей...-каза той и се отдръпна от мен, набързо сложи дънките си и излезе от стаята като тресна вратата. Сигурна съм че няма човек , който да не ни е чул.
-Боже това беше първата ни караница...и то толкова скоро след началото на подобието на връзка, което имаме.-измънках аз под носа си и седнах на леглото. Имах нужда просто да си поплача , но не беше нито тук мястото нито времето за това. Избърсах сълзите си и се изправих от леглото. Нямаше време за самосъжаления, другите сигурно вече са готови. Излязох от стаята , минах през хола , където Jackson най-спокойно си седеше на дивана, вдигнал крака на масата и ровейки в телефона си. Прати ми един пренебрежителен поглед и продължи със заниманието си. Това беше на косъм да ме довърши и да падна на земята , плачейки. Но може би гордостта ми не ми го позволи. Поех си дълбоко дъх и продължих към стаята ни с Нани. Несито излезна от тяхната стая и като ме видя ми се усмихна.
-Аз съм готова ще ви чакам в хола.-каза тя .Залепих една уж искрена усмивка на лицето си и кимнах. В следващия момент Мия също излезе от стаята им и ме погледна. Усмивката и леко изчезна като че ли прочела болката в очите ми или просто бе чула крясъците ни. Неси вече се беше отдалечила от нас.
-После ще ми разкажеш , а сега не си разваляй вечерта.-смигна ми закачливо тя.
-Добре. Отивам да се оправям , за да не ме чакате.-добавих аз.
-Спокойно Нани още не си е избрала обувки . А това ти гарантира много време.
След като влезнах в стаята отворих куфара си и започнах да си избирам дрехи. Исках да сложа нещо предизвикателно и дръзко, заради кавгата ни с Jackson. Бинго! Намерих перфектната рокля. Беше червена с гол гръб и прилепнала по тялото. Две тънки презрамки минаваха през раменете ми.Сложих роклята и вързах косата си на висока опашка. Вързах си и една червена панделка на ластика , за да може косата ми да не изглежда толкова обикновена. Също така си сложих и едни високи червени токчета с каишка около глезена.
Когато бях готова вече и с грима си отидох в хола , всички вече бяха готови и ме чакаха.
-Еха май чакането си е заслужавало-засмя се Мия и ме хвана под ръка.-Хайде да тръгваме към ресторанта.-предложи тя и всички тръгнахме.
Вече бяхме в ресторанта и търсихме меса , на която да седнем.
-Хей-поздрави ни познат глас и всички се обърнахме.
-Здравей Jimin-поздрави го Мия.
-Искате ли да седнете при нас. Отделили сме се на една доста голяма маса ще има място за всички.-усмихна се той и погледна към мен.
-Ще е супер.-каза Нани и веднага започна да се оглежда къде са седнали.
-Добре хайде-каза Jimin и всички го последвахме. Чух как Jackson изръмжа недоволно , но никой не му обърна внимание.
Когато стигнахме до масата им Хосок веднага се изправи и поздрави Мия. Като я покани да седне до него и тя прие. Аз се огледах за свободно място имаше доста , но аз бях решила да седна на едно определено.
-Jimin мястото свободно ли е?-попитах аз, поставяйки ръка на рамото му.
-За теб разбира се.-засмя се той-Не бъзикам се, но наистина е свободно.-поправи се той като видя Jackson , който седеше леко встрани и наблюдаваше всяко мое действие. Доста си говорих с Jimin през остатъка от вечерята. Беше доста забавен и повдигна настроението ми.
-Хей тази вечер от хотела са организирали нещо като комедийно шоу може да идем да видим какво е. Ако не ни хареса ще идем на дискотеката на плажа , като идвахме насам я видяхме.-предложи Куки.
-Може да. Навита съм -казах аз и повечето от останалите се съгласиха. Jackson и Rap Monster не искаха , но V и Jin след дълги убеждения ги навиха.

Всички вече бяхме в залата , където се провежда шоуто. Беше наистина забавно и всички се смяхме. Освен Jackson , който почти през цялото време се оплакваше и даваше зор да се прибираме. Аз отново седях до Jimin , Мия до Хосок , Нани до Куки и дори Неси до Suga. По едно време всички от BTS се изнесоха, не обърнах голямо внимание , защото си помислих че са се прибрали. Но изведнъж водещият извика:

-Представям вииии....корейската групааа BTS.

-Е не - извика Мия и плесна с ръце.

Момчетата излязоха на сцената и се раздаваха като за последно. Пяха, танцуваха и се лигавеха. Когато представлението приключи всички се прибрахме и си легнахме. Беше ми гузно за всичко станало затова по едното време реших да ида в стаята на Jackson и отново да поговорим , но той беше заспал. Затова , внимавайки да не го събудя легна до него и заспах там.

Извинявам се за грешките и повторенията. Надявам се главата да ви е харесала и да гласувате за нея. Имам въпрос: Повече драма или повече hot моменти?

Последен пътWhere stories live. Discover now