Sabah annemin ve Eda'nın bağırışlarıyla uyandım. Eda evi yıkıyordu sanki. Hemen kalkıp yanlarına gittim.
"Ne oluyor sabah sabah ya" diye bağırdım. Eda yere oturmuş ağlıyordu ki birden kalktı
"Sen evlenemezsin, Ada anneme bir şey söyle evlenmesin bir şaka olduğunu söylesin. Ne olur."
"Sakin ol Eda." Dedim hayattan soğumuşçasına. Eda sakinleşene kadar yanında oturdum.
"Zaten babamı kaybettik bide seni kaybedemeyiz. Buna izin vermem."
"Merak etme buna ben de izin vermeyeceğim.Hadi okul için hazırlanalım. Sakin ol."dedim ve kalkarak odaya gittik ılık bir duş aldım ve giyindim. Eda bugün çok kötüydü. Bir babamın bize yaptığı şeyi öğrendiğinde ikinci olarak da bugün çok kötüydü. Ama ben kardeşimin bir daha üzülmesine izin veremezdim.
Hazırlandıktan sonra aşağı indik annemle konuşmadan dışarı çıktık. Bugün Mina okula gelmeyeceğini bildirmek için mesaj atmıştı. Biz de hemen okula gittik. Girişte Savaşı görmüştüm ama hayret gelmemişti nasıl olsa bütün gün basketbol oynayacaktık. Nasıl olacaksa bu. Edayla birlikte sınıfa girdik. Bu sırada Savaş ve çetesi de sınıfa girdiler. Savaş beni görünce gülümsedi ama ben karşılık vermedim. Eda'nın iyi olduğundan emin olmak için biraz konuştuk. Kafa dağıttık. Ama Eda hala çok kötüydü ve ikinci bir şoku bu kadar kolay atlatabileceğini düşünmüyorum. Bu ders tarihti tarihle uğraşmayı seviyordum. Kafamı dağıtabileceğim bir dersti. Ama Eda pek memnun olmuşa benzemiyordu.
Sınıfa orta yaşlarda erkek bir hoca girdi. Hocanın ismi Hakanmış. Hoca tarihi çok iyi anlatıyordu ve derste hiç sıkılmadım. Ara verildiğinde Edayla bahçeye indik. Sarp ve Savaş yanımıza geldi. Savaş
"Hadi güzellik basketbol oynamaya gelmiyor musun?" dediğinde zorla ayağa kalktım.
"Hemen yapmak zorunda mıyız Eda biraz kötü de yanımda kalmam gerekiyor."
"Sen orasını merak etme Sarp yanında kalacak çalışmalar başladı hoca bizi bekliyor."
"Tamam. Eda ben gidiyorum kötü olursan haber ver."
"Tamam sen beni merak etme." dedi. Biz de Savaşla spor salonuna indik. Çalışmalara başladık Savaş hep bana yakın duruyordu bu çocuğun amacı neydi? Okul bitince Savaşın yanından ayrılıp Eda'nın yanına gittim hala Sarpla birlikteydiler. Yanlarına gittiğimde
"Daha iyi misin kardeşim hadi eve gidelim."
"Evet daha iyiyim gidebiliriz" dedi ve ayağa kalktı. Sarp'a
"Görüşürüz." dedi ben hiçbir şey demeden arkamı dönüp yürümeye başladım. O çocuğa hala güvenemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Aşk
Teen FictionAşkları o kadar gizli ki, hiç açık etmemeye çalışıyorlar. Aşkın gizli hali.