17. Bölüm Ben Çınar'ın Kardeşi Olmam

167 25 2
                                    

Bu sabah dersim olmadığından hiç yataktan çıkmak istemiyordum. Ama Eda odama girince fikrimi değiştirdim ve kalktım. "Seni görmek isteyen biri var Ada çok önemliymiş isim vermiycem inince görürsün."dedi ve odadan çıktı. Üzerime bir hırka alıp dışarı çıktım. Karşımda gördüğüm kişi Çınar olamazdı herhalde. Yok artık hem de sabah sabah. Bana bakıp gülmüştü. Sonra üstüme bakıp ördekli pijama mı görünce kendime bu şekilde çıktığım için kızdım. "Günaydın Ada biraz konuşabilir miyiz?" "Günaydın yine ne istiyorsun." "Aslında aynı şeyler dediklerimi düşündün mü?" dedi. "Düşündüm zaten artık bu yaştan sonra anneme karışacak değilim. Ama bu işe razı gelmediğimi söyledim anneme. Hem benim annemle aramdaki mesele seni ilgilendirmez." "Elbette ki beni ilgilendirmez ben sadece kimsenin üzülmesini istemiyorum. Beni dinlediğin için pişman olmayacaksın. Hadi görüşürüz." dedi ve arkasını ukalaca dönüp gitti. Aslında söylediği şeyler doğruydu. Ama yine de babamın olayından sonra bunu kaldıramazdım. Çınar gidince ben de eve geri döndüm. İçeri girdiğimde karşımda annemi gördüm. "Ada hala bana sinirli misin?" "Anne konuşalım mı biraz?" "Tabi kızım sen nasıl istersen." dedi ve salona geçtik. "Öncelikle nerden başlasam bilmiyorum ama geçen gece yaptığımın yanlış olduğunu düşünüyorum. Bunda beni suçlama çünkü haklıyım. Babam gittikten sonra hepimiz dağıldık ve ben bu kadar kısa süre içinde böyle bir şey olacağını düşünmüyordum. O yüzden bunu kaldıramadık. Ben sana karışamam ama ben bu işin olmasını istemiyorum. Hele ki o çocukla kardeş falan olmam. Bunu kabul edemem." "Kızım sizi anlıyorum ama o gece yaptığın çok ayıptı. Yapmamalıydın. Ayrıca ben Murat'ı seviyorum ve biz evlenicez madem bana karışmıyorsun o zaman evlenmemize bişey diyemezsin. Tamam artık bu konuyu kapatalım yarın gece bize gelecekler ve olay çıkartmayacaksın." Tamam ama ben Çınar'ın kardeşi olmam."dedim ve odama gittim. Evet annemler evlenebilir ama biz kardeş olmak zorunda değiliz.

Gizli Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin