35.Bölüm Dedektiflik

93 12 0
                                    

Selin biraz eğlenirken biz de Savaşla oturuyorduk. Bu sırada Eda elinde gitarla evden çıktı. Bir dönem gitara kendini çok vermişti. Çok da güzel çalıyordu. Ben de bir ara keman ve gitar kursuna gitmiştim. Gitarı pek beceremesem de kemanı az da olsa çalabiliyordum. Eda'nın bu gece böyle bir şey yapması herkese sürpriz oldu. Puf koltuklara oturup halka oluşturduk. Eda gitar çalarken Sarp da şarkı söyledi. Sarp'dan bu sesin çıkacağını hiç ummuyordum. Gerçekten sesi çok güzeldi. Acaba Savaş'ın sesi nasıldı. Sonuçta kuzenlerdi belki o yönleri benziyordu. Ben tam bunları düşünürken Savaş'da şarkı söylemeye başladı. Evet hislerimde yanılmıyordum Savaş'ın da sesi gerçekten çok güzeldi.

Gece bu şekilde ilerlemeye devam etti. Bir grup gitar çalıp şarkı söylüyor, bir grup dans ediyor, bir başka grup da kendi aleminde takılıyordu. Herkes eğlenmeye devam ediyordu ki Beren'i Selinle tartışırken gördük. Kimseye belli etmeden Savaşla hemen yanlarına gittik. Savaş Selin'in kolundan tutup

"Neler oluyor burada?"diye bağırdı. Selin'de

"Bu kızın bu gece burada bir işi yok defolup gitsin."diye bağırdı Beren'i göstererek. Savaş Beren'e bakınca Beren yerinde huzursuzlandı ve

"Şey ben sadece konuşmak istemiştim. Bir hoş geldin demek için gelmiştim oysa ki."dedi. İşte Selin'i o an tutamadık ve

"Seni yalancı pislik defol git buradan. Senin amacını bilmiyoruz sanki. Daha az önce yanıma gelip ne dediğini hatırlatırım."dediğinde gerçekten şaşırmıştım. Ya Beren bir şeyler karıştırıyor ya da Selin gitmesi için bunları yapıyordu. Ama niye böyle bir şey yapsın ki aklım almıyor hangisi doğru söylüyor.
Savaş Beren'i işaret ederek

"İşler daha çok karışmadan buradan gitsen iyi olacak. Partinin bozulmasını istemiyorum." dedi. Beren çantasını alarak evin kapısına doğru ilerledi. Ardından arkasını döndü partiye bir kez daha bakıp evden çıktı. Selin onun gittiğini görünce derin bir oh çekti. Savaş'a dönerek

"Bana inanıyorsun dimi abi." dedi. Savaşta ona her zaman yanında olacağını ve ona inandığını gösterir bir şekilde sarıldı ve alnından öptü.

Selin biraz sakinleşince Savaş'ın yanına gittim. Selin'in yanından kalkarak yanıma geldi.

"İyi misin? Biraz solgun görünüyorsun." dedi.

"İyiyim ama az önce olanlar çok garipti. Selinle Beren'in arasında ne var?" dediğimde Savaş yerinde huysuzca kıpırdandı.

"Bu gece bunları konuşmasak daha sonra ben sana her şeyi anlatacağım."dedi ve elimden tutarak beni dans pistine götürdü. Evet gerçekten çok garipti her şey. Ortada bir şeyler dönüyordu ve Savaş bana bunları şimdiye kadar anlatmamıştı.
Biz Savaşla dans ederken bir anda ışıklar söndü. Ne olduğunu anlamaya çalışırken Savaş sigortalara bakmaya gitti. Geri döndüğünde ışıklar da yanmaya başladı. Savaş
"Bir sıkıntı yok sigortalar atmış. Eğlenmeye devam edebilirsiniz." dedi ve tekrardan herkes eğlenmeye devam etti. Bu sırada Savaş bir an tedirgin olmuşcasına bana döndü ve
"Selin nerede?" dediğinde gözlerimle Selin'i aradım ama bahçede yoktu.

"Telaşlanma lavaboya falan gitmiştir. Gelir şimdi."dedim ama ben de biraz tedirgin olmuştum. Savaş'a kendimi göstermeyerek eve girdim ve Selin'i aramaya başladım ama hiçbir yerde yoktu. İşte bu sefer içime kötü bir his düştü. Işıklar sönmeden önce yanımızdaydı. Işıklar yanınca bir anda kayboldu. Tam bahçeye çıkıyordum ki bir anda karşıma Savaş çıktı.

"Selin yok değil mi? Onu hemen bulmamız gerek."

"Sakin ol. Nereye kaybolmuş olabilir. Bir düşünelim."

Gizli Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin