Savaş'tan
Akşamki olaydan sonra herkese yarın depoya gelmesi için mesaj attım. Bizim çetenin hepsini toplamak zordu. Sonuçta çok kişiydik ve ikna etmek de zorlaşıyordu. En çok da Emre abiyi ikna etmesi zordu. Sonuçta gruba kız alırken çok seçici oluyordu. Bu arada Emre abi bizim grubun başı. Herkes emri ondan alır. Evet şu an grupta çok kız var ama onların hepsi çok zor şartlardan geçti. Bide bizim gruptakiler çok güçlü olmalı.Bugün depoya gittiğimde Sarp ve Uras çoktan gelmişlerdi.Emre abiye gelmesini teklif etmiştim ama oylamadan sonra kızları alıp da ona getirmemi söyledi anlaşılan gelmeyecek. Depodaki koltuklardan birine attım kendimi. Biraz bekledikten sonra Demir, Ateş ve Bora da geldi. Biraz daha bekleyince Arda Çağan, Helin ve Buket de kapıda göründü. Serkan, Yalın, Okan ve Ayça da geldi. İçeriye bakınca Murat, Mert ve Alev'in olmadığını görmedim. Bir süre daha onları bekledikten sonra onlarda geldi ve artık konuşmaya başlayabilirdim.
"Hepinizi işinizden edip buraya çağırdığım için üzgünüm. Ama Çınar'ın çetesinin tepemize binmesi an meselesi. Bu yüzden sayımızı çoğaltmalıyız." dediğimde turuncu kafa yani Ayça
"Nasıl yeni üyeler mesela aklında var mı?"
"Evet var ama onları Emre abinin kabul edeceğini sanmıyorum. Bugün bir oylama yapacağız. Size resimlerini gösterip tanıtacağım. Oylama olumlu olursa üyeleri Emre abiye götüreceğim. İsterseniz başlayayım." dedim ve akıllı tahtayı açıp kızların resimlerini ve bilgilerini gösterdim. Ada'nın resmini açtığımda Çağan'ın ıslık öttürdüğünü duydum ve kötü bakışlarımı attım ama yine de bir şey demedim
"1 Ada Yaman 19 yaşında. Biraz asi ve sinirli birisi. Annesi doktor. Babası mimar ama annesi ve babası bir süre önce ayrılmışlar. Annesi şimdi Çınar'ın babasıyla evlenecek dolayısıyla Çınar Ada'nın üvey kardeşi olacak ve bilgi toplamamız kolay olacak. Bu arada Ada'nın bilgi toplama kapasitesi çok gelişmiş. Bu konuları çok araştırıyor. Ona göre oylama yapın." dedim şakayla karışık. Bu sefer Eda'nın resmini açtım ama Yalın'dan değişik bir ses duyunca Sarp çok sinirlendi ama Uras sakinleştirdi.
"2 Eda Yaman, Ada'nın ikizi ama Ada'ya nazaran daha sakin ama yine de işimize yarayacağını düşünüyorum." dedim. Mina'nın resmini açınca Mert dayanamayıp "off be bütün kızlar böyleyse ben işime yoğunlaşamam" deyince hepimiz Mert'e sert bakışlar gönderdik. Mert bizi takmayıp yerinde rahatça oturunca ben sözüme devam ettim.
"3 Mina Aras Ada ve Eda'nın en yakın arkadaşı. O da Ada gibi ama Mina daha sinirli. Kendine veya sevdiklerine bir şey olursa kimseyi tanımaz. Aldığım bir habere göre bir kızı öldürene kadar dövmüş kızı elinden zor almışlar." dediğimde Uras gözlerini açtı. Sanırım bu olayı bilmiyordu.
"Evet ne diyorsunuz?" dediğimde turuncu kafa
"Bence uygunlar ama Eda ne olacak pek kavga bilmiyor gibi?" deyince Sarp yanıma geldi ve
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Aşk
Teen FictionAşkları o kadar gizli ki, hiç açık etmemeye çalışıyorlar. Aşkın gizli hali.