Akşam annem Eda ve ben salonda uyumuştuk. Babamla olanlardan sonra ilk defa bu kadar mutluydum. Sabah uyandığımda annem kahvaltı hazırlıyordu. Birden mesaj gelince irkildim. Eda'ya da aynı anda mesaj geldi ve o da mesaj sesine uyandı. Mesaj basketbol takımında ki bir kızdan gelmişti. Kız bizim okulun temsilcisiydi. Mesaj da 'Basketbol maçını kazanmamız ve diğerine motive olsun diye okula bir parti düzenliyoruz parti yarın gece hepinizi bekleriz.' yazıyordu. Eda ve ben aynı anda "Parti varmış." diye bağırdık ve evde çığlık attık. "Hemen alışverişe çıkmalıyız" diye bağırdım. Bu parti hepimize çok iyi gelecekti. Bugün iyi ki dersim yoktu. Ama bugün basketbol çalışması vardı. Offff. Bu sırada telefona bir mesaj daha geldi. ' Arkadaşlar bugün basketbol çalışmaları iptal' yazıyordu. Allahtan başka bir şey istesem olurmuş. Bu sırada kapı çaldı. Kapıyı açtım ve karşımda Mina'yı gördüm. "Parti var." diye bağırdı. "Hadi hadi hazırlanın alışverişe gidiyoruz." diye bağırdı ve beni içeri sürükledi. "Günaydın Alev teyzecim. Bugün kızlarını alıyorum. Haberin olsun." "Tamam ama önce gelin bir kahvaltı edin." "Oooo kahvaltıya bak be ellerine sağlık Alev teyzecim. Valla evden çıkarken anneme bile söylemedim. O yüzden kahvaltı yapmayı unuttum." "Tamam o zaman hadi gelin kahvaltı yapalım. Sonra hazırlanır çıkarsınız. Bu arada ben bu gece nöbetteyim. Mina sen de istersen bu gece burada kal." "Oooo bu bu gece beraberiz o zaman. Hadi hemen yiyelim ve alışverişe çıkalım." dedi ve hemen kahvaltıyı bitirip hazırlandık ve artık alışveriş zamanı gelmişti. Yolda giderken Toprağı da aradık. O da geldi. Hemen kendimizi İstanbul'un alışveriş sokaklarına attık. Çok güzel elbiseler aldık. Sonuçta ne zamandır alışverişe çıkmamıştık. Bir sürü şort,tayt,pantolon,tişört,elbise,ayakkabı ve takılar almıştık. Alışverişi çok seviyorduk. Önceden de hep birlikte alışverişe çıkardık.
Savaş'tan
Madem parti vardı. Alışveriş yapmalıydık çünkü ne zamandır alışveriş yapmıyorduk. Zaten pek de sevmezdim. Ama Sarp yüzünden alışverişe çıkmak yüzünde kaldık. Uraz'ı da çağırıp İstanbulun alışveriş sokaklarında alışverişe başladık.
Ada'dan
Alışveriş sokağında dolaşırken Savaşlara rastladık. Sanırım onlarda parti hazırlığı yapıyordu. Çünkü bir mağazadan ellerinde poşetlerle çıkmışlardı. Aynı bizim gibi. Eda hemen Sarp'ın yanına gitti. Biz de mecburen gitmek zorunda kalmıştık. Bir anda Mina'da Uraz'ın yanına gidince biz Toprakla kenarda kaldık. Toprak aslında hepimizin arkadaşıydı. Ama sessiz biri olduğu için pek kimseyle konuşmazdı. Ama bizimle konuşuyordu ve biz arkadaştık. Bu sırada Savaş yanımıza geldi. "Selam kızlar parti varmış geliyorsunuz dimi." "Evet geliyoruz."diye mırıldandım. Sonra Eda ve Mina yanımıza geldi ve alışverişe devam ettik. Arada bir yine Savaş larla karşılaşıyorduk ama yine alışverişe devam ediyorduk. Ama artık gerçekten yorulmuştuk.
➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡
Eve geldiğimizde bütün aldıklarımızı tekrar tekrar inceledik ve yarın gece partide ne giyeceğimize karar verdik. Bu gece 4'üzümüz de biz de kalacaktık. Bu yüzden kendimize dışarıdan biraz yemek ve abur cubur sipariş ettik. Siparişlerimiz geldiğinde önce yemeklerimizi yedik. Ardından izlemek için film hazırladık ve yanında abur cuburlarımızı koyduk. Üzerimize battaniye aldık, ışıkları kapattık ve evi sinemaya döndürdük. Ve filmi başlattık. Duygusal bir filmdi ve bu yüzden biraz gözyaşı döküyorduk. Film bitince filmi kapatıp salonda yattık ve bütün gece dertleştik. Artık gruba Toprak'ta katılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Aşk
Teen FictionAşkları o kadar gizli ki, hiç açık etmemeye çalışıyorlar. Aşkın gizli hali.