Artık hazırlanmaya başladık. Ben siyah yanında pencereleri olan bazı yerlerinde parlak taşlar olan bir elbise almıştım ve dün onu giymeye karar verdim. Takı olarak siyah sallanan bir küpe ve gümüş rengi bir bileklik taktım. Makyajımı hafif pembe bir ruj, mavi gözlerimi belirginleştirmek için Eyeliner, fondoten ve hafif bir pudra ile bitirdim. Elime çok küçük bir çanta ve Ayağıma siyah platform topuklu ayakkabılarımı giydim ve artık hazırdım. Eda Örgü Topuzlu saçının altına düz siyah bir elbise giydi ve bu elbiseyi altın rengi kolyesiyle ve siyah top küpeleriyle tamamladı. Makyajını da kırmızı bir ruj, yeşil gözlerini belirginleştirmek için Eyeliner, fondoten ve pudra ile bitirdi Ayağına da siyah topuklu ayakkabı giydi. O da benim gibi eline küçük bir çanta aldı ve artık o da hazırdı. Mina da hafif kıvırcık saçlarının altına lacivert güpür gibi bir elbise giydi ve bu elbiseyi altın rengi sallanan bir kolye ile tamamladı. Ayağına bordo topuklu ayakkabı giydi. Makyajını hafif pembe bir Ruj, mavi gözlerini belirginleştirmek için Eyeliner, fondoten ve pudra ile bitirdi. Eline küçük lacivert bir çanta aldı ve artık o da hazırdı. Son olarak Toprak ta kırmızı güpür bir elbise giydi ve bu elbiseyi gümüş rengi bir kolye ile tamamladı. Makyajını elbisesiyle aynı renkte bir ruj, mavi gözlerini belirginleştirmek için Eyeliner, fondoten ve pudra ile bitirdi. Ayağına lacivert bir platform bir topuklu ayakkabı giydi ve eline küçük siyah bir çanta aldı ve artık onunla birlikte hepimiz hazırdık. Taksi çağırdık. Üzerimize birer şal alıp biraz oturduk ve biraz daha aynada kendimize baktık. Taksi gelince aşağıya inip taksi bindik ve parti yerine doğru harekete geçtik.
Savaş'tan
Bu gece için hazırlıklara başladık. Ben siyah bir takım elbise ve beyaz bir gömlek giydim. Siyah bir kravat taktım. Ayağıma siyah bir ayakkabı giydim. Parfümü mü sıktım ve siyah saatimiz taktım ve artık hazırdım. Sarp'ta benimkinden biraz daha koyu bir takım elbise ve içine beyaz bir gömlek giydi. O da Parfümünü sıktı ve siyah saatini taktı. Ayağına da siyah bir ayakkabı giydi ve o da artık hazırdı. Uraz'da hafif lacivert bir takım elbise ve beyaz bir t-shirt giydi. O da Parfümünü sıktı lacivert bir saat taktı. Ayağına lacivert bir ayakkabı giydi ve o da artık hazırdı. Evet artık hepimiz hazırdık. Dışarıya çıkıp arabalarımıza bindik ve parti yerine doğru harekete geçtik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Aşk
Teen FictionAşkları o kadar gizli ki, hiç açık etmemeye çalışıyorlar. Aşkın gizli hali.