Ders bitince Toprak ve Selin yanımızdan ayrıldılar. Bu işi Toprağın halledebileceğine inanıyordum. Savaş yanıma gelip kolunu omzuma atınca irkildim. Daha sonra bende karşılık olarak elimi beline attım. Sarp gelince Eda hemen yanına gitti. Sarp
"Dur sakin ol canım ayağın acıyacak."dedi. Onların bu hallerine bayılıyordum. Çok tatlı görünüyorlardı. Bu sırada Uras gelip
"Parti işi tamam organizasyon şirketi ortamı ayarlayacak."dediğinde Savaş derin bir oh çekti.
"Uras hiç gelip iyi bir haber vermeyeceğini sanmıştım. Yoksa bu işin altından nasıl kalkardık bilmiyorum."
"Ne yani parti hazır mı hani biz hazırlayacaktık."dedim hüsrana uğramış gibi.
"Evet ama sen moralini bozma. Onlar hazırlıklara devam ederken siz de bu gece için hazırlanın."
"Doğru ya ben onu nasıl unuttum. Bizim de alışverişe çıkmamız gerekiyor."dedim ve Savaş'ın boynuna sarıldım ve yanağına bir öpücük kondurdum. Ardından Edaların yanına gidip
"Hadi hazırlanın alışverişe gidiyoruz."dediğimde herkes mutluluktan
"Yaşasın."diye bağırdı. Biz toptan alışveriş manyağıydık. Bize alışveriş demeleri yeterliydi elimizde ne iş varsa o an bırakır alışverişe giderdik. Hep birlikte hazırlanıp alışverişe gittik. Toprakla haberleştikten sonra onların olmadığı bir sokakta alışveriş yapmaya karar verdik. İlk olarak bir mağazaya girdik. Girdiğimiz mağazada gördüğüm kişi karşısında şoka girdim. Karşımda duran kişi Beren'di.
"Selam Ada ne zamandır spor salonuna gelmiyorsun."
"E evet bu aralar pek gelmeye fırsatım olmadı ama en yakın zamanda gelmeye çalışacağım."dedim bu sırada Eda ve Mina kıyafetlere bakmaya başlamışlardı.
"Peki tamam."dedi ve "Görüşürüz."diyerek yanımdan uzaklaştı. İçimden umarım bu geceki partiden haberi yoktur diye geçirdim. Çünkü eğer varsa Savaş'ın işi bu gece zordu. Sonuçta kız Savaş'a deli gibi aşıktı ve şimdi bizim sevgili olduğumuzu öğrenirse hem benim için hem Savaş için zor bir gece olurdu. Çok saplantılı bir aşığa benziyordu.
---Alışveriş sokağında baya bir dolaştıktan sonra Eda alacağı kıyafeti kararlaştırdı. Bu sefer elbiselerden değil eteklerden ilerlemişti ve çok güzel bir krem etek ve desenli bir t-shirt almıştı. Aynı yerin hemen yanındaki ayakkabıcıdan da bilekli ince topuk eteği ile aynı renk bir ayakkabı almıştı. Bide orada gördüğü bilekliğe hayran kalmış onu da almıştı ama bu gece muhteşem olacağa benziyordu. Çok güzel bir kombin yapmıştı.
(Eda Yaman)
Biraz daha dolaştıktan sonra Mina'da güzel bir elbise bulmuştu. Siyah yırtmaçlı kısa bir elbise almıştı. Ayağına da siyah topuklu bir ayakkabı almıştı. Saç rengine çok uyumlu olduğu için altın rengi bileklikler ve yüzükler almayı da ihmal etmedi. O da bu gece için çok güzel bir kombin yapmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Aşk
Teen FictionAşkları o kadar gizli ki, hiç açık etmemeye çalışıyorlar. Aşkın gizli hali.