Depoya geldiğimizde arabadan indik. Savaş arka kapıya doğru ilerledi. Ben de ön kapıya gidip "Çınar" diye bağırdım. İçeriden takırtılar geldi. Birden kapı açıldı. O an kendimi çok büyük işler yapıyormuş gibi hissettim. İçimdeki tehlikeli kızı ortaya çıkarmıştım. Bu işler tam bana göre diye düşündüm. Ben bunları düşünürken Çınar'ın sesini duydum.
"Ada ne işin var senin burada?" dedi.
"Selin'in burada olduğunu biliyorum bırak kızı olay daha çok büyümeden bitirelim işi."
"Öyle mi demek kapıma kendi ayağınla geldin. Ben de tam annenlerin yanına gidiyordum."
"Annem ne alaka?"
"Alaka değil sadece yanına gidiyordum motorum buradaydı onu almaya geldim. İçeride kimse yok istersen içeriye gir bak. Ne demek istediğini de anlamadım." Çınar bir anda değişti.
"Çınar sen iyi misin?"
"Evet gayet iyiyim. Asıl sen iyi misin? Hem Selin kim?" dediğinde işte o an bir yerde okuduğum yazı geldi aklıma. İnsanları kaçıran kişiler böyle tuzaklar yapabiliyorlarmış. İşte o yüzden bunun tuzak olduğunu anladım. Hemen bir plan yapmam gerekiyordu.
"Öyle mi? Tamam o zaman sen motorunu al beni anneme götür. Zaten şaka yapmıştım. Selin falan yok." dedim salağa yatarak. Bu sırada içeriden sesler gelmeye başladı. Çınarla göz göze gelince gözlerinde korkmamı gerektirecek bir his gördüm ve evet artık korkuyordum. Çınar'a bakmaya devam ederek
"Noluyor ya hani içeride kimse yoktu."
"Kimse yok zaten koliler falan devrilmiştir. Ben motorumu alıp geleyim." dedi ve içeriye girdi. İçeride neler olduğunu çok merak etmiştim. Bu sırada arka taraftan bir ses geldi. Arkamı döndüğümde Savaş yanına Selinle bana o yöne gitmem için el işareti yapıyorlardı. Koşarak yanlarına gittim. Savaş
"Olay büyümeden hemen buradan gidiyoruz."
"İçeride neler oldu?"
"Çınar'ı büyük bir sürpriz bekliyor." dedi ve gülmeye başladı. Sonra koşarak arabaya gittik. Savaş arabayı çalıştırınca Selin'e dönüp
"İyi misin? O pislik sana bir şey yaptı mı?"
"Biz doğuştan dayanıklıyız. Bize bir şey olmaz. Hele ki o Beren pisliğinin yaptığı darbeler sinek ısırığı kadar işlemez."
"Doğru tahmin mi?" dedim Savaş'a dönerek.
"Evet ama şimdi Selin'in yerinde Beren var."
"Ne yaptın ona?" dedim gülerek.
"Selin'in yerine koydum. Fotoğraftaki yere." dediğinde Beren'i elleri ayakları bağlı bir şekilde o sandalyede görmeyi çok istedim. O kıza artık çok sinir olmaya başlamıştım. Savaş aynadan Selin'e bakarak
"Sence Ada'da bizim çetede olmayı hak etmiyor mu? Zekasına çok ihtiyacımız olacak."
"Haklısın abicim."
"Ne çetesi ya siz nasıl bir şeysiniz? Ne işler karıştırıyorsunuz?" dedim alaycı bir şekilde.
"Biz Çınarların gruba karşı koyan bir çeteyiz ve çetemize güvenebileceğimiz bir kaç kişiye daha ihtiyaç var. Çünkü Çınarlar git gide çoğalıyor." dedi alaylı ve korkmuş bir şekilde.
"Nasıl yani? Çınarlarla düşman olduğunuzu biliyorum ama bu kadarını beklemiyordum doğrusu. Bir nevi savaşıyorsunuz."
"Benzer bir durum."
"Eee abi sence de Ada bizim çete için uygun değil mi?"
"Uygun gibi. Ama sır tutmasını bilen birisindir umarım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Aşk
Teen FictionAşkları o kadar gizli ki, hiç açık etmemeye çalışıyorlar. Aşkın gizli hali.