Savaş'tan
Okula geldiğimde Çınar karşıma çıktı ve bana Ada'dan uzak durmam gerektiğini söyledi. Ben de sinirle bağırmaya başladım. O ne oluyor du. Sonra kavga etmeye başladık. Bu sırada Ada okula geldi ve yanımıza gelip bizi ayırmaya çalıştı. Ben de Ada'yı arkama alıp korumaya çalıştım. Çınar'ın da Ada'yı tuttuğunu gördüm ve bir an Ada'yı çekip kendi arkasına aldı. Ben de çok sinirlendim. Çınar bana yumruk atacakken elini alıp suratına bir yumruk geçirdim. O da sarsıldı sonra Ada'yı korkmuş görünce ben de Ada'yı tam elimle çekecekken Çınar da bana bir yumruk attı ama ben artık Çınar la kavga etmekten yumruklara alışmıştım. Bu yüzden pek bir şey hissetmedim. Sonra Sarp ve Uraz geldi hemen Sarp'a Ada'yı sınıfa getirmesi gerektiğini söyledim. Sarp da Ada'yı hemen buradan uzaklaştırdı. Çınar'ın yanına gidip karnına bir tekme attım. "Asıl sen Ada'dan uzak dur."dedim. Sonra sınıfa Ada'nın yanına gittim Sarp'ı dışarı çağırdım. "Sarp bugün bu Çınar iti çok kaşındı ve artık kaşıma vakti. 2 saat sonra bizim çeteyle depoya gelin orada konuşuruz."dedim ve sınıfa girdim. Ada dağılmış görünüyordu. Yanına oturup "İyi misin " diye sordum. O da bana "Noluyordu aşağıda niye kavga ediyordunuz " diye sordu. Ben de "Sen onları boşver biraz düşmanızdır onlarla arada kavga ederiz."diyerek geçiştirmeye çalıştım. "Arada kavga ederiz ne ya bildiğimiz yumruk yumruğa kavga ediyordunuz."diye bağırdı. Ben de uzatmamak için "Hadi seni Eda ların yanına götüreyim. He bu arada bugün hocaya söyler misin basketbol çalışmalarına gelmeyeceğim işim var. " dedim. O da "Zaten ben de gitmeyeceğim kendimi kötü hissediyorum. " dedi. Ben de "Peki tamam."dedim ve bir anda ağzımdan "Bana Çınar la konuşmayacağına söz verir misin? " diye sözcükler döküldü. O da bana kararlı gibi görünüp "Çınar ne alaka bu arada niye kavga ettiğinizi en yakın zamanda anlatıcaksın. " dedi. "Bana söz ver."dedim sakince. O da bana "Veremem çünkü annem ve Çınar'ın babası evleniyorlar. " deyince şoka girdim. "Ne yani siz kardeş mi oluyorsunuz."diye bağırdım. Ada sakince "Hayır sadece annem ve babası evleniyor. Ama biz kardeş falan olmuyoruz."dedi. Bu sözleri duyacağımı hiç tahmin etmiyordum. Sinirle Ada'nın kolunu tuttup ve Eda ların yanına götürdüm. Ardından sinirle kendimi dışarı attım. Saate baktığımda depoya gitmek için 1.30 saatim olduğunu gördüm ve sevindim. Önce bir yere gidip oturdum ve düşündüm bu Çınar'ı gebertmezsem rahat etmeyecektim.
➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡
Depoya geldiğimde bizim çetede oradaydı 10 kişi kadarlardı. Ama aralarından en çok Sarp, Uraz, Bora,Demir ve Ateşe güveniyordum. Bora, Demir ve Ateş başka bir üniversitede okuyordu ama yakındık. Her gün beraberdik. Oturup plan yapmaya başladık. Çınar'lar genelde kaçak işler yaparlardı. Biz de onların işlerini bitirmek için planlar yapmıştık çoğu kez. Ama bu sefer daha büyük bir plan yapmamız gerekiyordu. Demir "Bir kaç gün sonra tahsilatları var isterseniz polise haber verip işlerini bitirebiliriz. "Evet ama geçen sefer bizim yaptığımızı ögrenmişlerdi. Bu sefer de bizim yapacağımızı bilirler. Ya da birkaç gün sonra da plan yapabiliriz. İşleyecek bir plan şimdi herkes birkaç gün içinde bir plan hazırlasın."dedim. Demir'de "Evet bence de o zaman birkaç gün sonra sizin okulda toplanalım."dedi. Sarp'ta "Aynen birkaç gün sonra herkes bizim okulun bahçesinde planları hazırlayıp gelin."dedi ve toplanmaya başladık. Ben de depodan çıkıp evime gittim. Annemler bana 3 yıl önce yeni bir ev almıştı ve evde tek başıma kalıyordum. Arada bir Sarp ve Uraz geliyordu. Onlar dışında ben pek eve uğramazdım. Tek başıma evde olmaktan pek hoşlanmıyordum. Ama bugün kafam kötü olduğu için eve gidip bir duş aldım. Ardından da evden çıkıp spor salonunun yolunu tuttum. Spor yaparsam rahatlardım çünkü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Aşk
Teen FictionAşkları o kadar gizli ki, hiç açık etmemeye çalışıyorlar. Aşkın gizli hali.