4 gün sonra
Nihayet basketbol maçı günü gelmişti. Herkes gibi ben de çok heyecanlıydım. Bu maçı kazanmayı çok istiyorduk. Maç saati geldiğinde seyirciler alkışlamaya ve ıslık öttürmeye başladılar. Benim için sadece Mina ve Eda oradaydı. Zaten annemin bu durumda burada olmasını istemezdim. Çünkü moralim bozuluyordu. Maç başladı ilk sayıyı biz attık. Eda ve Mina buna çok sevindiler. Sürekli tezahürat yapıyorlardı. Her bir baskette herkes sevinçten çığlık atıyor ve yanındakine sarılıyordu.Maç bitince kazanan 80-89 biz yendik. Bizim takım hep birlikte birbirine sarıldı. Ardından hocaya gidip sarıldık. Seyirci yerinden Eda,Mina ,Savaş ve okulun diğer öğrencileri gelip bize sarılıp tebrik ettiler. Çok büyük bir mutluluk yaşıyorduk ve artık diğer üniversitelerle de maçlara gidebilecektik. Okulumuzu biz temsil ediyorduk. Ama artık daha çok çalışmamız gerekecekti çünkü karşımızdakiler gittikçe güçleniyordu. Maç sonrası herkes mutlu bir şekilde ayrıldı.
Eda ve Minayla birlikte dışarıda bir şeyler yapmaya karar verdik. Önce gidip bir yerlerde karnımızı doyurduk. Ardından biraz yürüdük. Sonra çok yorulduk ve eve gitmeye karar verdik. Mina'da bizle birlikte geldi. Biz hep birlikte takılırdık. Ama bu aralar daha çok Edayla yalnız kalabiliyorlardı. Çünkü ben basketbol yüzünden hep onlardan ayrı okula gidiyordum ama akşamları hep birlikteydik.
Eve gelince üzerime rahat bir şeyler giyip salona geçtim. Film izlemeye karar verdik. Bir romantik film seçip izlemeye başladık. Bu sırada kapı açıldı. Gelen annemdi.
"Ada biraz konuşabilir miyiz Kızım?" dedi.
"Konuşulacak bir şey yok. Sen hayatındaki kararları bize sormadan veriyorsan bize açıklama yapmana gerek yok demektir. İstediğini yapabilirsin. Ama ben razı değilim bunu bil."diyerek tekrardan filme geri döndüm. Bu sırada annem odasına gidip kapıyı sertçe kapattı. Tamam annemin de mutlu olmaya hakkı vardı elbette ama bu yüzden ben Çınar la üvey kardeş olamazdım ki ama değil mi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Aşk
Teen FictionAşkları o kadar gizli ki, hiç açık etmemeye çalışıyorlar. Aşkın gizli hali.