Yeni bölümle merhaba çok uzatmıyoruz vote ve yorumlarınızı bekliyoruz hala.. Sessizce okuyup geçmeyin. Biraz emeklerimize bir tepki verin görelim sizi küçük katiller 😊 neyse..
Multi de Asrın Ateş ve giydikleri..
Şarkımız : Kays N Krates - Dum Dee Dum ( Jikay Remix )Keyifli okumalar, küçük katiller !
~~~~~~~
Yolda okulda açmış olduğum paketi bitirmiş, defalarca aynı şarkıyı dinlemiştim. Bir ara yolun ne bitmek tükenmek bilmeyen bir yol olduğunu düşünsem de, sonunda eve sağ salim gelebilmiştim.
Eve gelince üstümdekileri çıkartmış, kıyafetlerimin altındaki siyah büstiyer-şort ikilisiyle kalmıştım. Rahattım, rahatlığı severdim. Ve söz konusu kendi rahatlığımsa, 3. dünya savaşı bile sikimde olmazdı. Rahatlık önemli.
Kendime sade zeytin dolu bir ekmek hazırladım ve yanına vişne suyu aldım. Laptop'ımı önüme çekerken, çoktan ekmeğim bitmişti. Her zaman hızlı yerdim ve normal olarak çok yerdim. Ama kilo almaz tam tersine verirdim. Vücudumun bu huyu, en sevdiklerimdendi.
Bilgisayarda önce sosyal medya hesaplarımı kontrol ettim. İnstagram da her zamanki gibi bir kaç takip isteği gelmişti. Baktım teker teker. Hoşuma gidenlere geri takip yaptım. Tatlı olanlara ise, beni takip etmelerine izin verdim.
Heey, ne var ? Her kızın doğasında vardı bu. Yakışıklı erkekler tarafından takip edilmek, hangi kızın egosunu tatmin etmezdi ?
Biraz da işkenceleri araştırmak iyi gelirdi sanırım.
Çeşitli işkenceleri okurken sırıttım, gerçekten çok orijinal şeyler vardı. Bir işkencede Deepweb adlı bir sitenin adı geçiyordu. Araştırdım biraz, ilgimi çekince. Her siteye girmezdim. Önce araştırırdım. Ve bu Deepweb denilen sitede yasa dışı olan her şey vardı. Merakım kabarırken siteye girdim.
Bir para birimi vardı. Bitcoin diye bir şey. Aynı zamanda eroin, kokain, değerli esrar tohumları gibi bir çok uyuşturucu madde satımları.. Pornografik içerikler.. Yani %70'i çocuk pornografisinden oluşuyor. Bunun dışında ölüm, genitalmutilation ( ölü ile c. ilişki ) vb. içeriklerde vardı.
Araştırmaya, gezinmeye devam ettim. Forumlar, chat odaları. En çarpıcı ve ilginç olanlarıysa kiralık katil/suikastçi ilanlarıydı. Ancak bunlarda gerçek para isteniyordu. Hacker'lar. Hatta hacker bayaa çoktu.
Anladığım kadarıyla teröristte vardı. Bir küfür mırıldanıp, bakmaya devam ettim. İnsan üstünde deney yapmayı teklif eden bir labaratuar bile vardı. Yüzümü buruşturdum resmen katalog yapılmış denek beğeniliyordu.
Sahte belgeler, hırsızlar, bebekler ve insanlar üstünde denenen şeyler...
~~~~ 2 saat sonra ~~~~Siteden çıktım ve gözlerimi kırpıştırdım. Bilgisayarı kapatmış, şok içinde oturuyordum. O site, neydi öyle ? Ben bile ürkmüştüm. Kafamı iki yana salladım. Laptop'ı olduğu yerde bırakıp, gidip bir bardak su içtim. Daha sonra mavi ve siyahın hakim olduğu odama gittim. Huzurun diğer adıydı odam.
Lacivert yatağıma yattım. Gözlerim kapanırken düşündüğüm ve istediğim tek şey : " okuduğum işkenceleri uygulayabileceğim birileri olsa keşke. " Düşünceme sadistçe sırıttım. Sonrası mı ? Sonrası karanlık...
~~~~~~
Bakın, anlıyorum, annelerin geneli cırlar, ama kızını kandırıp ortada bırakmaz. Üstelik uyandırmak için ! Annem olacak Briana hatun, beni ' erkek arkadaşın geldi Asrın, çabuk kalk ! ' diye cırlamıştı kulaklarımın dibinde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deepweb Katili'm
Mystery / ThrillerBir kız ve bir erkek düşünün biri katil birisi ise tamamen karanlık. Ya da belki de... Belki de tam olarak karanlık değildir ? Asrın Ateş, tam bir sert kız, umursamaz aynı zamanda çok güzel bir kız. Barlas Siyah. O bir katil. Mavi gözlerinde saklanm...