Akın ?!!

180 5 5
                                    

Geçen bölümde sadece adı geçen Akın kitaba kalıcı karakter olarak giricek. Öyle düşündük. Ve bu karaktere kim uyar diye uzun bir arayışa girdik. Biraz da bunun heyecanı var tabii. Fotoğraflarını kullanmamıza izin verdiği için Umuta da teşekkür ediyoruz.

Multide Akın ve Wiz Khalifa ft. Charlie Puth - See You Again

Keyifli okumalar, küçük katiller !!

Asrın'ın Ağızından:

Son 2 ders kalmıştı. Şu ders de biterse tabii. Barlas yarın görüşürüz demişti ama okulda yoktu. Her ne sikimse. Bugün Akın aramıştı. Buraya gelecekmiş. Bazı olaylar olmuş. Gelince anlatırım demişti. Tabi sonra yüzüme kapatmıştı öküz. Göz devirdim. Gelince öğrenirdim karın ağrısını.

" Asrı - "

Çalan zil ile lafı bölünen hocaya baktım. Diyeceği şeyi söylemeden sınıftan çıkan hocanın ardından omuz silktim. Çantamdan paketimi ve çakmağımı pantolonumun cebine sıkıştırdım. Telefonumu elimde tutarak kapıdan çıktım. Bir önceki teneffüs yanıma gelip, bana teklif yapan çocuk kapının önünde belirince, göz devirdim. Bileğimden tutarak, ona dönmemi sağladı.

" Asrın, gerçekten çok seviyorum seni, kabul et n'olur ! "

Geleli 3 - 4 gün olmuştu, neyin sevgisinden bahsediyor bu ?

" Bak çocuk - "

" Adım Can "

Göz devirdim tekrar.

" Bak Can, ben buraya geleli daha 1 hafta bile olmadı. O kadar kısa sürede nasıl sevebilirsin beni ? Sevgiyi o kadar alçaltma. Sen adam gibi teklifini yaptın, ben de düzgünce reddettim. O yüzden, başka adalara yelken aç. "

İlk kez birine karşı - Akın ve Selcan dışında - bu kadar uzun bir açıklama yapıyordum. Derin bir nefes alıp, yönümü merdivenlere çevirdim. Tekrar bileğimden tutmasıyla, kaşlarımı çattım. Çok oluyordu. Bileğimdeki elinin bileğinden tutup ters çevirdim ve duvara sertçe ittirdim. Bunu beklemediği yüzünden okunan çocuğa baktım. Tıslar gibi, sinirle konuştum.

" Çizgini aşıyosun, aşma. Bitti dedim, bitti ! "

" Senin kalbini çalıcam, deli fişek. "

O gülümserken, ben kaşlarımı çattım.

" Ne oluyo burda ? "

Sesin sahibi, kolunu omzuma attı. Çikolata gibi kokan kişiye, kaşlarımı daha çok çatıp, baktım. Barlas ? Barlas kafasını çevirip, göz kırptı. Can adlı çocuk Barlas'ı görünce 1 - 2 adım geriledi, ama gitmedi.

" Seni ilgilendiren bir şey olduğunu sanmıyorum Barlas. "

Kaşlarımı çattım. Barlas omuzumdaki elini yumruk yaptı. Yüzünde alaylı bir sırıtış alırken, tek kaşını kaldırdı. Çaktırmadan hemen gülümsedim. Kızların kıskançlıkları yüzlerinden okunuyordu. Göz devirdim.

" Öyle mi düşünüyosun ? "

Elini omuzumdan çekip, çocuğa doğru bir adım attı.

" Bence bir daha düşün Can TAŞKIN.. "

Sakin konuşması, daha bir baskı oluşturuyordu insanda. Can 2 adım gerileyip bana baktı.

" Siz ikiniz, birlikte misiniz ? "

Ağzımı açacakken, Barlas beni durdurdu. Derin bir nefes alıp, çocuğa baktı.

" Bir çok anlamda birliktelik var, hangisinden bahsediyosun Can ? Hem, bu seni ilgilendirmez "

Deepweb Katili'm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin