~~ İlk Defa ~~

134 6 5
                                    

Merhabaa ! Sanırım çok beklettik sizi. Ayrıca okuyucularımız her geçen gün artıyor ! Bunun sevinci var. Ancak bir yandan üzülüyorum çünkü vote ve yorum çok az. Kendinizi belli etmeniz bizim küçük bir ricamız sadece.. Yinede teşekkür ederiz tüm okuyuculara!

Multide Barlas Siyah !

Bölüm şarkısı : Iggy Azalea - Team dinleyerek okumanızı tavsiye ederim.

Keyifli okumalar, küçük katiller!!


Asrın'ın Ağızından:

" Selcan yeter !! "

Bağırmamla birlikte Selcan önce sıçramıştı, daha sonra gözlerini kısıp bana bakmaya başladı. Elini kaldırıp işaret parmağını bana doğru tuttu.

" Sen Asrın Ateş, belki bunu söyledim - hemde 138029467492 kere - ( okuyamadı ) ama yine söylüyorum. Sen bu Siyah oğlana aşıksın. "

Gözlerini kısan taraf bu sefer bendim çünkü Selcan şuan bir bok bilmediği halde, bilmiş bilmiş bakmakla meşguldü. Derin bir nefes aldım ve gözümü yavaşça kapatıp açtım.

" Selcan. Güzelim. Beni. Deli. Etme. "

" Deli olsan ne olur be, senin deliliğin bana sökmez yavrum, hadi hadi "

Güldüm. Bir elini beline koymuş, diğer elini boş boş sallarken komik gelmişti gözüme. Söylediğinin doğruluk payı olduğu için de gülmüştüm aslında ama, ufak bir oyundan zarar gelmezdi. Sinsice sırıttım. Yerimden kalktım ve yavaş yavaş ona doğru adımlamaya başladım.

" Öyle mi düşünüyosun Selcan hanım ? "

Tedirgince sırıttı.

" Gelmesene kızım üstüme üstüme bak Briana ablaya seslenirim "

Güldüm tekrar.

" Seslen bak n'apıyorum "

" Asrın yaa "

Ona doğru yavaşça bir adım daha attım.

" Duvarla ilişki yaşama gel yumruğumla aşk yaşa "

" Yok yaa, ana- tamam anan güzel de ben o yumruğu bir kere yerim yavrum o da Istanbul'daki klüpteydi. "

Güldüm. Kafamı iki yana yavaşça salladım.

" Gel hadi dışarı çıkalım tıkıldık kaldık evde. "

Selcan kafasını sallayarak onay verince dolaba yöneldim. Yazlık gecelik ile dışarı çıkacağımı düşünmediniz herhalde ?

Dolabın kapağını açtım ancak bakınmadan önce camdan dışarı baktım. Hava esiyordu. Bere alsam olurdu.

Üstüme siyah aslan deseni olan askılımı altına yine siyah deri pantolonumu giydim. Kırmızı ekose gömleğimi de ne olur ne olmaz diye belime bağladım. Ayağıma da beyaz converse giyip doğruldum.

Arkamdan bir ıslık sesi gelince döndüm. Selcan'dı.

" Hatuna bak ya 5 dakika da giyindi. Oha. "

Göz devirdim. Tabii ki şaşırması doğaldı. Kendisi 2 buçuk saatte anca hazırlanan birisi olduğu için... Allahtan bize hazırlanıp gelmişti. Selcan'a dil çıkarıp aynanın önüne geçtim. Siyah saatimi taktıktan sonra eyeliner, rimel, bordo ruj üçlüsünü bir çırpıda sürdüm. Siyah beremi de saçımı hafif elimle düzelttikten sonra başıma geçirdim. Selcan hala şaşkın şaşkın bana bakarken güldüm ve kolundan tutup sürüklemeye başladım.

Deepweb Katili'm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin