Merhabaaa yeni bir bölümle karşınıza geldik. Bizden ithaf isteyen ruyacember e gitsin bu bölüm o zaman. Okuyucularımız yavaş yavaş yükseliyor sizden ricamız oylayıp yorum yapmanız. Bekliyor olacağız. Bir dahaki bölümde görüşmek üzereee !
Bölüm şarkımız:
Papa Roach Worriors
Multide Selcan Ardıç !
Keyifli okumalar, küçük katiller !!
~~~~~~~~~~
" Sen nereden biliyorsun ? "
Yüzümde nasıl bir ifade vardı bilmiyorum ama Barlas güldü ve eliyle yüzümü kapattı.
" Bakma bana öyle, gezinmiştim bir ara o sitede, oradan biliyorum. "
" An - "
Çalan zille kaşlarımı çattım.
" Sikerim ben bu zili, sürekli lafımı kesiyo.
Akın ve Barlas gülerken, Akın'ın telefonu çaldı. Telefona bakıp, bana döndü.
" Selcan arıyo "
Kaşlarımı çatıp, telefonu açmasını izledim.
" Efend- Selcan sakin ol, ne oldu "
Söylediği şeyle yerimden kıpırdanıp, çatık kaşlarımla Akın'ın gözlerine baktım. Kahverengi gözleri, bal rengine dönmüştü. Sinirlendiği zaman, öyle oluyordu. Gözlerine baktım ve ' ne oluyo ' der gibi kafa salladım.
" Oraya gelip, o pezevengi sikicem, bu sefer sen de engel olamazsın Selcan, anladın mı ?! "
Telefonu kapatıp tekrar mırıldandı.
" Piç kurusu "
" Akın. Ne oldu ? "
" Şerefsiz, Selcan'a tecavüz etmeye kalkmış. Ben ilk uçakla dönüp o piçin icabına baktıktan sonra, Selcan'ı da alıp dönüyorum. Benle yaşıcak. "
" Ben de geliyorum. Elim kaşınıyordu uzun zamandır "
Barlas kaşları çatık bize bakıyordu. Kısaca olayı anlattığımda o da tepkisini ' pezevenk ' diyerek koydu ortaya.
" Bu pezevengin adı soyadı ne ? "
Ne alakaydı ? Fazl kurcalamadan söyledim.
" Fuat Ardıç "
Kendi kendine bir şeyler mırıldanırken, kaşları çatıktı. Akın'a baktım. Bilet arıyordu.
" Telefon numarası var mı ? "
Kaşlarımı çatıp, Barlas'a döndüm.
" Barlas ne yapacaksın o şerefsizin bilgilerini ? Amacın ne ? "
Bana göre piçce olan bir sırıtış yer alırken yüzünde konuştu.
" Siz gidene kadar belki bir kaç tehdit savururum. Baktım olmuyo, yardım için yanınızda biterim. "
Güldüm. Aklımdan neler geçmişti, o neler düşünüyordu.
" Şüphe duymaya başlamıştım açıkçası "
Gülüştük. O sırada Akın ayağa kalktı.
" Biletleri ayarladım. Tolga amcaya haber ver Asrın "
Başımla onayladım. Telefonumu alıp, babamı aradım.
" Baba ? "
" Efendim ? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deepweb Katili'm
Mystery / ThrillerBir kız ve bir erkek düşünün biri katil birisi ise tamamen karanlık. Ya da belki de... Belki de tam olarak karanlık değildir ? Asrın Ateş, tam bir sert kız, umursamaz aynı zamanda çok güzel bir kız. Barlas Siyah. O bir katil. Mavi gözlerinde saklanm...