Uzuuun bir aradan sonra yeni bölüüüm. Açıkçası yazmak için kelimelerim tükendi. İlham pandalarım kaçtı, ne yazsam, nasıl bir bölüm olsa diye düşünüp durdum.. Ancak ilham pandalarım daha yeni geldi ve böyle bir bölüm ortaya çıktı. Umarım beğenirsiniiz ! Yazım yanlışlarım varsa affola ! Yorum ve vote'larınızı bekliyorum o kadar okuyucu var vote ve yorum sayısı bu kadar az olmasın hadi hadi pandacıklar 😊😊 Bu arada şarkıyı açmanız gereken yeri yazdım !
Multimedia'da: Cris Thompson ( Asrın'ın kuzeni ) var, okuyunca anlarsınız ^^
Neyse uzatmıyorum..
İyi okumalar !!
Asrın Ateş'in Ağızından:
Tam bir hafta. Bir haftadır uyku gözüme girmiyordu. Bir nedeni var mı ? Onu bile bilmiyorum. Düşünüyorum saatlerce hatta belki günlerce ama tek bir sorun yoktu kafama takabileceğim. Ancak şu vardı, ne zaman böyle olsam işin sonunda başıma bişeyler gelirdi. Korkmuyorum ancak, başıma gelecekler için meraklı değilim desem yalancı olurdum. Annemler dün ankaraya gitmişlerdi. 2 hafta yoklarmış. Notta okudum. Leptop'ı alıp salondaki orta sehpaya koydum ve mutfağa gidip cipslerden karma bi çerez hazırladım. Büyük bir bardağa da kola koydum ve salona laptop'ın başına geçtim.
Korku filmini açmaktan vazgeçip, deepwebe girdim. Sürekli aynı şeyler vardı bu yüzden kiralık katillerin bulunduğu odaya girdim. Bir katil daha çok dikkatimi çekmişti, siteye ilk girdiğimde de açıkçası gözüme çarpmıştı bu katil. Eski sevgililerini öldürmek isteyenler bu katili tutuyordu. Katilin sayfasına girdim. Aldığı işlerin bir çok fotoğrafını koymuştu. Kullandığı yöntemler ilgi çekici, bazılarıysa mide bulandırıcıydı..
~ 1 saat sonra.. ~
Laptop'ı kapattım ve yaktığım sigaradan bir nefes çektim. Nefesi verirken, bitmek üzere olan kolamdan bir yudum aldım. Gözlerimin kan çanağına döndüğünden emindim. Çünkü yanıyordu. Umursamadım ve sigaramdan bir nefes daha alıp gözlerimi kapattım. Şu katil, midemi bozmak üzereydi.. Ya da katilin kullandığı yöntemler mi demeliyim ? Ah, her ne boksa..
( şarkıyı burada açabilirsiniz )
Başımı koltuğa dayadım, gözlerimi açmadan bir nefes daha içime çekerken, tıkırtı sesleri yükseldi. Başımı yavaşça kaldırıp, gözlerimle etrafı taradım. Sadece salonun ışığı yanıyordu evde. Tekrar, kapıdan tıkırtı sesleri gelince, kapıya doğru gittim ve bekledim tekrar ses gelecek mi diye. Hikayelerdeki o kızlar gibi hemen korkmazdım, en fazla ürperti gelirdi. Korkacağım şeyler çok azdı, öyle her boka korkmazdım..
Üçüncü kez kapıdan ses gelince kapı deliğinden baktım ancak bir şey görünmüyordu. Tam tıkırtı tekrar gelirken birden kapıyı açtım ve yere biri yığıldı ve onun eşliğinde bir küfür. ' hay sikeyim ' ...
Kaşlarım çatılırken, benden bir kaç santim uzun olan çocuğun yakasından tutup kaldırdım. Boydan boya siyah giyinmiş, bir de siyah şapka takan çocuktan ses çıkmayınca, koridora yansıyan ışıktan da fazla göremediğim için yüzünü, sordum.
" gecenin bu saatinde ne bok yiyosun lan ? "
" Hırsızlık yapıcam amına koyim, Asrın çek şu elini kuzen ya, ağır abiliğin bana kesmez "
Tek kaşımı kaldırdım.
" Sen şöyle salona gelsene "
" Yakamı bırak bi, Ateş "
Gözlerimi kıstım ve dediğinin aksine yakasını bırakmak yerine, yakasından sürükleyerek salona götürdüm. Daha tepki vermeme gerek kalmadan o tepkisini koydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deepweb Katili'm
Mystery / ThrillerBir kız ve bir erkek düşünün biri katil birisi ise tamamen karanlık. Ya da belki de... Belki de tam olarak karanlık değildir ? Asrın Ateş, tam bir sert kız, umursamaz aynı zamanda çok güzel bir kız. Barlas Siyah. O bir katil. Mavi gözlerinde saklanm...