Yeni Kurban/ Yeni İş..

171 5 1
                                    

Merabaa yeni bölüm geldii ! Okuyucu sayısı artıyor bunu görüyoruz ancak hevesimiz ve mutluluğumuz yarım kalıyor çünkü vote ve yorum yok denecek kadar az. Hatta yorum yok. Sessiz kalmayın katiller, üzülüyoruz. Her neyse. Yazım hatalarımız varsa affola.

Multide Barlas ve Evanescence'den Lithium var.

Keyifli okumalar, küçük katiller!!





Öğleden önce son dersti: matematik. Dinliyor muydum ? Tabii ki hayır. Hocaya bakmaktan sıkılınca, şu, adını çakmak sayesinde öğrendiğim çocuğa, Barlas'a baktım. Kafasını sıraya koymuş, bana bakıyordu. Gözlerimiz yine çakışırken , ben de ona baktım. Allah için güzel gözleri vardı. Deniz mavisiydi. Bakışmamız devam ederken, beni şaşırtarak gözlerini kaçırdı. Telefonumu elime almadan önce, tekrar ona baktım. Telefona bakıp gülümsüyordu. Ben de kafamı sıraya koyup instagram'a girdim. 15 beğeni gelmişti. Hepsi de en son İstanbulda Akın ile attığım son videoya idi. Akın dudak büzüp ' böyle de yakışıklıyım amk ' diyordu, ben de gülüp saçını karıştırıyordum. Özlemiştim. Sadece 2 arkadaşım vardı ve bunlarda biri Akın'dı. Bir diğeri de Selcan'dı. Tek arkadaşlarım onlardı dolayısıyla en yakınlarımdı.

Her neyse. Keşfet'e gireceğim sırada zil çaldı. Beb veriyi kapatıp, telefonumu cebime atana kadar sınıf boşalmıştı. Çantamdan sigara paketimi ve çakmağımı da alıp ceketimin diğer cebine koydum ve kantine yemek sırasına indim. Bir çocuğun arkasında yerimi alırken, bir nefes alıp tavana baktım. Çok kalabalıktı. Derin bir nefes daha alacağım sırada arkadan birinin itmesiyle önümdeki çocuğa çarptım. Yüz üstü yere düşeceğimiz sırada çocuk beni tuttu ve ben onun üstüne düşerken, çocuk sırtını sert bir şekilde yere çarptı.

Refleks olarak kapattığım gözlerimi açtığım sırada Barlas'ı gördüm karşımda. O da şaşkın bir şekilde bana baktı. Etrafta fısıltılar oluşurken Barlas konuştu.

" Yine mi sen ? "

Sesi sadece benim duyabileceğim seviyedeydi. Dudaklarının arasından çıkan hava, dudaklarıma çarpıyordu. Gözlerimi kırpıştırdım ve lafa girdim.

" A şey, özür dilerim. Canın yandı mı ? "

Bir yandan soruyor, bir yandan da tek elimle üstümü çırpıp, diğer elimi ona uzatıyordum. Elimi tutup, yerden kalktı. Gülümseyip teşekkür etti. Göz devirdim.

" Teşekkür etmesi gereken benim, seni tek tabanca. Üstüne düşen bendim. Ama iteni bulursam amına koycam ! "

Yanbie gülüş attım. Akın ve Selcan'dan sonra rahat konuştuğum bir insan çıkmasına biraz şaşkındım. Barlas'ta güldü.

" Önemli değil ' tek tabanca ' "

Benim ona söylediğim şeyi, tekrar bana söylemesi hoşuma gitmişti. Güldüm. O da güldü.

" Adın ? "

" Asrın, sende Barlas ? "

" Hafızan kuvvetli sanırım. "

Gülüşü gerçekten etkileyiciydi. Gülümsemesine gülümsedi. Yemeğimizi almış, aynı masaya oturmuştuk. Çok çabuk olmamış mıydı bu ? Düşünceme karşın, tıslamaya benzer bir gülüş kaçtı dudaklarımdan.

" Ne oldu ? "

Kafamı kaldırıp Barlas'a baktım. Deniz mavisi gözleriyle, gözlerimin içinde kayboluyormuşçasına bakıyordu.

" Sadece, çok çabuk anlaştık. Ona gülüyorum. Arkadaşlık ilişkilerinde pek iyi değilimdir de.. "

Güldü.

Deepweb Katili'm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin