Merhaba küçük katiller ! İşte yeni bölüm vote ve yorumlarınızı bekliyoruz. Sabrımız var yani. Heyecanımızda tükenmedi. Her neyse bu bölüm biraz sapığa kaçtı, baştan söylüyoruz okuyamam diyenler okumasın. Gerçekten. Her neyse..
Multide Barlas Siyah ve Evanescence'den Tourniquet var. Ah Evanescence ah... neysee uzatmıyoruz.
Keyifli okumalar, küçük katiller !!
Barlas'ın Ağızından:
Gecenin karanlığında anahtarı kapının deliğine sokmaya çalışıyordum. Başarabildim mi ? Hayır. - clik - Sanırım şimdi başarmıştım. Eve adımımı atar atmaz cebimde titremeye başlayan telefonuma bakmayı sonraya erteledim. Salondaki koltuğa kendimi atmış, gözlerimi kapatarak ağrıyan başımı tek elimle ovdum. Gözlerimi kapattığım için oluşan karanlıkta Asrın belirince, kaşlarımı çattım. Gerçekten tek arkadaşım oydu ve, iyi ki de o idi.
Gözlerimi açtım. Odama çıkarken, üstümdeki gömleğin düğmelerini açıyordum. Odaya girdim, üstümdekilerin hepsini çıkarıp banyoya girdim. Aynanın karşısına geçip sakalımın durumuna baktım. Yeterince uzun olduğunu görünce, traş köpüğünü sıktım ve jiletle aldım. Yüzümü yıkadım. Duşakabin'e girip suyu soğuğa ayarladım. Kısa duşumun ardından siyah v yaka bi t-shirt ve siyah dar paça kot geçirdim hemen üstüme. Telefonuma mesaj geldiği aklıma gelince, telefonuma baktım. Yeni bir iş vardı. Mesajı okudum.
" Adı ve soyadı : Ece Arslan
Ölmesini isteme sebebim: abimle beni aldattı. Ben hariç herkesle ilişkisi olduğunu öğrendim. Fotoğraf ~~~~ Adresi: ********* Telefon numarası: 05********* "Tam öldürülmesi gereken bir tipti. Kızın telefon numarasına tekrar göz attım ve işe başladım.
~~~~ 15 dakika sonra ~~~~
Kızın evinin önüne gelmiş, dışarı çıkmasını bekliyordum. Kız olduğu için etherle bayıltacaktım. Sigaramdan bir nefes daha çekerken, kapıdan biri çıktı. Fotoğrafa bir göz attım, kapıdan çıkanla aynı kızdı. Sigaramdan bir nefes daha alıp, yere attım üzülerek. Yarım kalmıştı. Kafamı hafif sağa çevirip, dumanı hem burnumdan hem ağzımdan verdim. Sesimin " tatlı " çıkmasına kendimi zorlayarak kıza seslendim.
" Ece ? "
Kız bana dönüp şöyle bir süzdü. Tipim hoşuna gitmiş olacak ki, kıvırtarak yanıma geldi. Dudağını yalayıp,
" Efendim ? "
Dedi. Öyle yapınca seksi olduğunu mu sanıyordu ? Eğer öyleyse yanılıyordu. Yüzümü buruşturma isteğimi yok edip, zorla gülümsedim.
" Boş musun, belki bir şeyler yaparız ? "
" Tanışıyor muyuz ? "
Tek kaşımı kaldırıp, hafif sırıttım.
" Tanışırız ? "
Sanırım ona göre tatlı olan bir şekilde kıkırdadı.
" Oluuuur "
Kafamı eğip, o görmeden göz devirdim. Sürtük...
Arabaya bindik ve kendi evime sürdüm. Yolda yavaş yavaş ilerlerken, kız mini olan eteğini iyice kısaltmış, göğüslerini zaten ortaya seren t-shirt'ünü çekiştirerek daha çok gözler önüne sermişti. Gözlerimi yola diktiğim sırada kırmızı ışığı fark ettim ve durdum. Başımı çevirip, kıza baktım. Erkek olduğum için doğal olarak hormonlarıma da engel olamıyordum. Alt tarafta bir baskı olunca, kafamı eğip baktım. Erkektim amına koyim, kalkması doğaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deepweb Katili'm
Mystery / ThrillerBir kız ve bir erkek düşünün biri katil birisi ise tamamen karanlık. Ya da belki de... Belki de tam olarak karanlık değildir ? Asrın Ateş, tam bir sert kız, umursamaz aynı zamanda çok güzel bir kız. Barlas Siyah. O bir katil. Mavi gözlerinde saklanm...