Daha Seni Sevdiğimi Söyleyemiyorum...

143 6 3
                                    

İşte yeni bölüüümm !!
Merak etmeyin fazla uzatmıyorum artık. Ancak hala yorum ve vote az. Okuma sayısı her geçen gün artıyor. Okuyan herkese bol teşekkür ediyorum.. İyiki varsınız. Bir de kendinizi belli etseniz be ah hayalet okuyucular... Neyse !

Multimedia'da Akın var !

Bölüm Şarkısı : Sia - Cheap Thrills

Keyifli okumalar, küçük katiller !!

Asrın Ateş'in Ağızından:

Artık soğumuş olan kahvemi alıp, mutfakta lavaboya döktüm. 4 gündür ne evden çıkıyordum, ne de eve bizimkilerden birini alıyordum. Annemse bu halime gülüp, benimle dalga geçiyordu. Selcan sağolsun, annem de öğrenmişti olanı. O gün zaten o olaydan sonra arkama bile bakmadan eve gelmiştim. Selcan'ın telefonda anlattığına göre ben giderken, Barlas olduğu yerde dikilip, baş parmağını dudağına getirip, gülümsemiş.

Her neyse. Bugün ise artık cuma günü olduğu için, biraz da olsa unutulmuştur olanlar diye bir düşünceyle hazırlanmıştım. Üstüme ince siyah askılı t-shirt ve beyaz kısa kollu yelek giydim. Siyah deri pantolon ve askeri siyah botlarımı giydim. Çanta olarak siyah küçük sırt çantamı aldım. İçine bir blok defter ve kalem ile silgi attım. Komodinin alt çekmecesinden 2 paket sigara alıp çantama attım. Kahve tonlarında bir güneş gözlüğü taktım ve aşağı indim.

" Anne ben çıkıyorum "

" Asrın kahvaltı yap da git ! "

Mutfağa girip ağzıma bir zeytin attım. Çekirdeğini çıkardıktan sonra annemi öptüm.

" Kahvaltımı yaptım bak. Hadi bay bay "

Ben mutfaktan çıkarken annem tekrar bağırındı.

" Bi tane zeytin yemekle kahvaltı yapmış mı oluyosun ? Asrın !! "

Güldüm ve cevap vermeden evden çıktım. Adımlarımı hızlandırdım ve bahçeden de çıktım. Yine Selcan'ın söylemesine göre, Barlas da o günden sonra görülmemiş. Ne okulda ne de başka bir yerde. Göz devirdim. Her şeyi bildiren manyak bir arkadaşım vardı.

15 dakika sonra yanımda duran motorla kaşlarımı çattım. Yine kim yavşaklık yapacaktı ve ben de nasıl onu döve döve öldürcektim kim bilir. Göz devirdim. Motordan inip, koşarak bana yetişen çocuğun bir şey demesine izin vermeden, koluma koyduğu elinin bileğinden tutup çevirdim ve yere sertçe yatırdım.

" Hay sikeyim Asrın ! "

Yerde yatan Akın'ı görünce şaşırdım.

" Akın ? "

" Akın yaa. Kızım bi bak kim bu kolumu tutan diye ya. Gitti omuzum "

Güldüm.

" Hadi hadi, karizmam gitti demiyor da.. "

Gülüp yerden kalktı.

" Dua et kızsın Asrın, yoksa burda arkadaş falan dinlemem yatırırım yere. "

Tek kaşımı kaldırıp sırıttım.

" Erkek olduğumu düşün, ser serebiliyosan, hadi "

Kollarımı iki yana açtım ve bir hamle yapmasını bekledim. Akın ise üstünü çırparken, söylediğime göz devirdi.

" Ya Asrın bir git işine ya "

Güldüm.

" Hayırdır sen niye geldin buraya ? "

Deepweb Katili'm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin