Herkese iyi okumalar.
____
Birlikte arabaya gidip yerlerimizi almıştık. Ben köpekle arkada oturdum ve onu elimle sevmeye başladım. Sadece yanında oturmak ve onu izlemek istedim..
Aylar sonra
Köpegime ciddi ciddi bakarak elimde ki kücük topu güya bir anda öne firlatirmis gibi firlattim. Köpek de tabi kosmaya baslayinca yerinde durup etrafina bakip bana döndü ve havlamaya basladi.
Sinsice gülerek elimde ki topu ona gösterdim ve o andan itibaren bana dogru kosmaya basladi. Elimde ki topu hemen karsi tarafa firlattim ve kosan Köpegimi izledim.
Yekta' in arabasini gördügümde tebessüm ederek arabasindan cikmasini bekledim. Sansli da agizinda ki topu ile bana kosarak geri dönmüstü ama agizinda ki topunu maalesef kolay kolay vermedi.
"Ya ama Sansli!" dedim gülerek ve topu cekistirerek. O da yaptigima karsi hirlamisti bana ve sonunda da topu nihayet birakmisti.
Yekta da Sansli' nin diger oyuncagindan birini alip bana Kötü Adam rölünü sergileyecekti ve bende merak ettim acaba Sansli beni kurtarir mi diye.
Sansli arkasini dönüp Yekta' yi gördügünde hirlamaya basladi ve havlayarak ona dogru kostu. Sansli ayaklariyla Yekta' nin gögüsünü itmeye basladiginda Yekta gülerek elinde ki oyuncagi birakip Sansli ile ilgilenmeye basladi.
"Dur Sansli dur. Benim bak." diyip ellerini yukariya kaldirdi teslim olurmus gibi. Sansli Yekta' yi rahat biraktiginda ise ben onlarin yanlarina gidip Yekta' nin arkasindan sarildim.
"Hosgeldin canim."
"Hosbuldum. Hosbuldum da. Ben bu Köpegi K9 yapacagim bu gidisle. Dimi Sansli!" dedi Yekta ve Sanslinin Kafasini sevmeye basladi. Sansli da havlayip Yekta' nin elini koklayip yalamaya basladi.
Yekta bana döndügünde ellerimi tutup bana bakti ve "Sen daha hala hazirlanmadin mi?" dedi saskin saskin bakarak.
"Yekta daha 8 saat var yani hatirlatirim.." dedim bilekligimde ki saati isaret ederek.
"Hadi hadi yürü iceri ve hazirlan. Bugün senin günün hem." diyip beni döndürüp iceriye dogru ittirmeye basladi. "Ya tamam tamam! Gidiyorum iceri." diyip kendimi sonunda kapinin önünde buldum ve Yekta' ya bakarak kapiyi onun yüzüne kapattim.
Kapiyi calidiginda ise tebessüm ederek actim ve ona baktim. "Birsey mi oldu?" dedim masumca. Elinde ki gülleri resmen gözüme sokmak istermis gibi gösterdiginde hemen ellerinden alip onlara bakip tesekkür ettim. "Gelsene iceri.." diyip yer yaptim.
"Yok gerek yok iyi böyle hem daha benimde islerim var bu aksam ile ilgili.." dedi tebessüm ederek ve bende o an kendimi kapiya yaslamistim. "Dansöz mansöz yok ona göre!" dedim sinirli bi sekilde.
"Merak etme ömrüm. Bizimkilerle oturacagiz iste evde ve vaktim geldiginde gelecegim yanina. Bu kadar." diyip yanagimdan bir makas aldi.
"Hadi ben kactim. Aksama görüsürüz." diyip yanaklarimdan öptü ve bende basimi sallayarak "Görüsürüz.." dedim ve onun gidisini izledim. Tam gittiginde Sansli Eve girmisti ve kendi kafasina göre öyle takiliyordu.
Bende tebessüm ederek odama ciktim ve kapiyi actigimda Zeynep hemen elimden tutup beni iceri cekti. Anneme baktigimda bana sinirli bakiyordu. "Neredesin sen böyle kizim?? Hadi gir dusa zaman kalmadi!" dedi Annem hizlica ve havlumu koluma atarak beni lavaboya itledi. Herkes de bugün itlemeye basliyor ya!
Ellerimde ki Güllerim yere düstügünde Zeynep onlari arkamdan toplamaya baslamisti ama daha devamini göremedim cünkü kapi önümde kapandi. Bende seslice nefes alip verdigimde kendi kendime bu günü düsünmeye basladim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ne diyon Lan sen?
Ficção AdolescenteElif: Uyumaya bayılır, tembel ve kendini iyi tanıtamayan kişilerdendir. Küfürbaz. Zeynep: Elif'in ruh ikizi ve soğuktan nefret eder. Küfürbaz. İki küfürbaz arkadaş birlikte Okula gitse neler olur?