Bella p.o.v.
Ik keek naar mijn dochter en zoon die heerlijk aan het praten was. Het was raar. Ik zat op Edwards schoot en hij wist het niet eens. Ik leg mijn hand op zijn wang en met een glimlach legt hij zijn hand erover heen.
Dan slaat hij zijn armen om mij heen. Een beetje twijfelend eerst. Ik grinnik en Ness kijkt ons blij aan. Ik geef haar een glimlach. Ik pak uit mijn zak het potje.
'Voor Rose.' zeg ik en dan stop ik het in Edwards zak die verward kijkt. Ik sta op en Edward steekt zijn hand in de lucht terwijl de andere hem verward aankijken.
'Ik moet weer verder,' zeg ik zachtjes tegen hem en geef hem een kus. Dan geef ik onze kinderen een kus en ga weer terug naar de bibliotheek.
'Theo?' zeg ik en hij schrikt op.
'He, Isabella,' zegt hij snel.
'Heb je al iets gevonden?' vroeg ik nieuwsgierig.
Hij knikt.
'Ik weet niet of je het wil... Je kan laat maar zeggen terug komen en dan word je ergens in een ander gezin geboren. Ergens waar het niet mogelijk zou zijn.'
Ik kijk over zijn schouder mee naar het boek. Ik zie een hele oude vrouw en dan weer een jonge vrouw die veel te jong zou zijn. Dan zie ik een vrouw met rode ogen.
'Volgens de legende word er gezecht dat de naam van je mate. Als je die al ontmoet hebt op je arm word geschreven.'
'Wauw,' mompel ik.
'En dat je hem herkent. Maar dat je hem niet herkent als je mate totdat je je mate mensen leeftijd heb bereikt.'
Ik knik naar hem. 'Misschien moet ik het dan maar doen.'
'Het is waarschijnlijk de enige manier.'
Edward p.o.v.
Ik steek mijn hand in mijn zak waar net Bella's hand in zat en haal het flesje eruit. Ik pak het papiertje en lees het voor.
Baby-lola-luti
Dit drankje zorgt ervoor dat andere wezens samen kinderen kunnen krijgen. Denk aan mensen die eigelijk geen kinderen kunnen krijgen, nimfen of vampiers.
Je moet 1 keer per dag drie druppels in nemen. Als je meer dan 1 kind wil neem meer druppels. Niet meer dan acht.
Vier druppels = twee kinderen
vijf druppels = 3 kinderen
zes druppels = 4 kinderen
zeven druppels = 5 kinderen
acht druppels = 6 kinderen
Doe dit totdat je zwanger bent. Alleen de vrouw hoeft de druppels te drinken bij een vampier vergeet als vampier niet menseneten te eten als je daar honger naar hebt. Bij Nimfen hoeft de man voor de seks twee druppels drinken. Als je een mens bent en geen kinderen kunt krijgen door je man moet hij 1 druppel eenmalig innemen.
Veel succes.
ik kijk op naar Rose die naar het flesje staart.
'Hij was voor Rose,' zegt Renesmee dan. Ik geef het flesje aan Rose.
Rose keek blij naar Emmet.
'Als het jouw blij maakt,' zegt Emmet die Rose een kus geeft.
Rose glimlacht.
'Hoeveel?' vroeg ze hem.
'Je kan het meerdere keren gebruiken.' zeg ik waarschuwend.
'Doe er niet gelijk twintig.'
JE LEEST
Een verlegen meisje. Een stoere jongen. En een familie. (Twilight fan-fic)
FanfictionBella is dood. Haar kinderen Renesmee en EJ ontmoeten de Cullens. Bella vind alleen een weg om terug te komen. Ze moet eerst weer opnieuw geboren worden en weet niet dat ze een mate (Edward) heeft totdat ze zijn leefdtijd (17) is. Maar ze word we...