Bella p.o.v.
Ik was net klaar met me jurk aandoen. Kloppend op de deur sta ik voor papa's kamer. Dan hoor ik gekreun.
'Pap.' mompel ik en ik open de deur. Mijn vader ligt bovenop mijn moeder. Ze zijn beide naakt.
'AAAAAAHHHH' gil ik en ik ren weg. Ik hoor papa vloeken als ik de gangen door ren. Ik ren een gastkamer binnen en sluit de deur. Wat deden papa en mama...
Ik kijk op en zie dan dat ik in de woonkamer sta, maar ik zie ook negen paar ogen me aankijken.
'Bella.' zegt Carlisle verbaasd. 'Wat doe je hier?'
'Pap en mam deden iets raars.' mompel ik zachtjes.
Carlisle kijkt naar Edward die iets zegt. Emmet begint te lachen.
'Je weet niet wat seks is.' schatterd hij.
Seks? Wat is dat?
Dan hoor ik geklop op de deur. Ik open de deur en zie papa.
'We moeten praten, Bella.' zegt pap. 'Kom je.'
Langzaam knik ik. Ik zwaai naar de Cullens en pap neemt me mee naar zijn werkkamer.
'Ik heb je al verteld over hoe kinderen geboren worden... een beetje.' zegt hij. Ik knik.
'Wel...' Papa pakt een boek. 'Later moet je ook gaan trouwen en ik wil je niet echt in het donker laten. Als je trouwt met iemand hebbje de eeeste nacht z.w.z. samen seks.'
'Wat is dat papa?' vroeg ik.
'Seks is wanneer het bijtje in het bloemetje gaat.' ik knik.
'En dan kan er een baby komen.' zeg ik.
'Ja.' Papa opent het boek. Ik zie een man en vrouw naakt. 'Bella... Dit' hij wijst naar een langwerpig ding bij de man, het zit onder de heup, het ziet er raar uit. 'Is de bij. En hier zit de bloem.' Hij wijst naar de plek bij de vrouw tussen de benen. Ik knik. 'Dus op een huwelijksnacht komen ze samen.Dan proberen ze een baby te maken maar het geeft ook.... vreugde om in elkaar te zitten. Daarom doen mensen het ook.' Ik knik. 'De eerste keer doet het pijn bij de vrouw.'
'Ook bij mij?' vroeg ik.
Pap knikt.
'Wie gaat er met mij trouwen?' vroeg ik.
'Je mate als hij je ten huwelijk vraagt.' Ik knik.
'Dank je papa.'
'Als je vragen hebt kan je denk ik ook bij Carlisle terecht.' Ik knik en knuffel papa.
'Dankje.'
'Graag gedaan, schatje.'
JE LEEST
Een verlegen meisje. Een stoere jongen. En een familie. (Twilight fan-fic)
FanfictionBella is dood. Haar kinderen Renesmee en EJ ontmoeten de Cullens. Bella vind alleen een weg om terug te komen. Ze moet eerst weer opnieuw geboren worden en weet niet dat ze een mate (Edward) heeft totdat ze zijn leefdtijd (17) is. Maar ze word we...