Tijd

940 78 2
                                    

Bella p.o.v.

Tijd gaat soms zo snel en dan weer zo langzaam. Nadat Edward me had geaccepteerd spendeerde we veel tijd samen. Ik ging ook om met zijn familie. We zoenden niet echt  maar ik wist ook waarom. Pap vond het niet goed. Na een maand moesten ze echt weer terug. Ik smeekte vader of ik mee mog maar het mocht niet. Hij zei dat ik alleen het kasteel mag verlaten als ik getrouwd was en Edward vond me te jong. hij had belooft met me te trouwen als ik volwassen was. Waar ik hem gelijk boos om aankeek. Wilde hij niet met mij zijn.

HIj wou het wel. Maar hij vond me te jong. Hij wou me vader nog een paar jaar geven voordat hij met me trouwde en me van hem af nam. Alsof ik ooit niet van pap zou houden. Zo stelde hij het. Toen hij weg ging was ik boos op hem.

Edward p.o.v.

Ik zuchtte toen ik Volterra uit liep. Ze was boos op me omdat ik weg liep bij haar. Niet met haar wilde trouwen. Maar ik wou haar met haar vader laten. Wetend dat ik de tijd die kort kan zijn van hem afneem. Bella kan  hem gaan haten net zoals ze eerst deed. Het gezicht van Aro toen hij alles gelezen had en wist dat het zijn dochter was die het misschien ook zo zou gaan zien.

Ik probeerde hem gerust te stellen en het hielp een beetje gelukkig.  Maar ik weet zeker dat hij nog verdrietig is.

Hou vol Bella. Over twee jaar ga ik opnieuw op mijn knie voor jou. We zouden het zo plannen dat we op haar 18de verjaardag trouwden. De volgende ochtend als ze het zich moet herinneren zouden we op Isle Esme zitten. Dan kan ze schreeuwen of wat ze ook wil doen tegen me.

----

Heel lang niet geupload en nu kort. Ik weet het en het spijt me.

Een verlegen meisje. Een stoere jongen. En een familie. (Twilight fan-fic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu