Aro p.o.v.
Ik ga met een zucht weer zitten en ze ruimen het lijk op van iemand die de wet overtreden heeft.
Met een glimlach komt Sulpicia binnen met Isabella. Het stelde mijn hart gerust dat de vrouwen altijd bij haar zijn.
'He meid.' zeg ik met een glimlach en ik neem Isabella in mijn armen.
'Papa. Papa. Papa.' zegt ze waardoor mijn mond openzakt. Dan kan ik niet anders dan glimlachen.
'Hee dochter.'
ik zet haar neer op mijn schoot en ze grinnikte.
'Wanneer begon ze met praten?' vroeg ik aan Sulpicia met een zucht. Ik had haar eerste woorden gemist.
'Gisteren hoorde je haar echt. Toen ik haar wakker zag begon ze mijn naam ook al te zeggen.' zegt Sulpicia blij. Ik kan niet anders dan glimlachen. Marcus pakt haar uit mijn schoot en draait haar een rondje boven zijn hoofd.
'Je word een grote meid, Isabella.' zegt hij blij.
'Oom..' zegt ze blij waardoor Marcus blij glimlacht.
Dan krijg ik Isabella weer terug en komt Jane binnen met het papje voor Isabella. We trekken allemaal onze neuzen op. Het ruikt echt verselijk.
Ik pak het aan en begin Isabella langzaam te voeren. Als ze klaar is veeg ik haar mond af aan haar slapje.
'Op.' zeg ik.
'Op.' herhaalt ze me.
Iedereen lacht en Jane neemt de spullen weer mee.
'Ze word zo snel groot.' zeg ik zuchtend als Isabella zich tegen mij aannesteld en gaapt. Met een glimlach kijk ik toe hoe haar oogjes dicht vallen. Ik sla mijn cape dichter om haar heen. Het zou haar warm houden. Bella draaide haar gezichtje naar mijn cape en ademde diep in waardoor ik grinnikte.
'Ik kan nog steeds niet geloven dat ik vader ben.' zeg ik zachtjes. 'Het is zo'n geweldig gevoel.'
'Stem ik mee in.' zegt Caius. 'Ze heeft ons allemaal om haar mini vingers gewikkeld.'
'Dat word later misschien een probleem.' lacht Marcus. Met een zucht doe ik mijn cape af en wikkel mijn meisje erin.
Ik wou haar niet wakker maken.
Glimlachend pakt Sulpicia haar weer aan.
Ze loopt met een glimlach weer naar de kamers toe terwijl Jane haar begeleid. Dan komen er weer mensen binnen.
JE LEEST
Een verlegen meisje. Een stoere jongen. En een familie. (Twilight fan-fic)
FanficBella is dood. Haar kinderen Renesmee en EJ ontmoeten de Cullens. Bella vind alleen een weg om terug te komen. Ze moet eerst weer opnieuw geboren worden en weet niet dat ze een mate (Edward) heeft totdat ze zijn leefdtijd (17) is. Maar ze word we...