Capitolul 5 ✔

377 26 0
                                    

---Trage perdeaua Irma, spun cu voce tare în timp ce mă întorc, încercând să evit razele soarelui ca să nu-mi strice somnul bine meritat.

---De unde știai că sunt eu, întreabă confuză Irma în timp ce trage perdeaua, eu oftând mulțumită că camera este scufundată în întuneric.

---În primul rând, faptul că doar tu mai ești în casă, iar în al doilea rând, faptul că dintre toate fetele, tu adori șamponul cu migdale și nu exagerezi deloc cu el,îi spun, chicotind ușor.

---Se pare că cineva chiar e fericit că e vampir cu acte în regulă, constată sora mea.

---Am așteptat chestia asta șaptesprezece ani de zile, îi zic. Nu renuț așa de ușor la ea.

---Ei bine, vampirule, trebuie să te ridici din pat. Avem școala azi, și dacă nu te ridici din pat, o să ne luăm un test surpriză de la doamna Buffy, îmi atrage atenția în timp ce iese din camera, eu ridicând mâna și arătând un semn care nu e demn de o domnișoară.

Au trecut două zile de la reunirea mea cu Irma. Și, până acum , totul e perfect. Am prieteni, care sunt vampiri, nu mai stau singură în casă, Irma fiind și ea vampir, și cea mai importantă chestie, faptul că eu sunt vampir. Nu mi-aș mai dori ceva pe lumea asta. Oh, ba da, setea de sânge să nu mai fie așa de mare, și să nu mai sar pe oricine care are sângele bun. Ei bine, când am sărit pe Lissa, chiar aveam de gând să o storc de sânge, adică, aș face un bine planetei, și a băieților.

Cobor la parter imediat după ce m-am schimbat, dând iama în frigider și apucând o pungă cu sânge, dându-l pe tot in doua înghițituri pe gât.

---În felul acesta, o să rămânem fără sânge în două zile, spune Irma în timp ce cu degetul mare dă deasupra buzei mele, semn ca am sunt murdară de el. Să mergem, mâncăcioas-o.

Amândouă ieșim pe ușă, de data asta Irma încuind ușa și aruncând cheia cu brelocul ei norocos într-un buzunar lateral al rucsacului ei negru.

---Ghici cine s-a mutat în oraș, îmi spune ea, eu dând din umeri confuză, semn că nu am habar. Trei vrăjitoare dint-un fost clan, Libby, Gemma și Vega. Le-am întâlnit într-un club din Vegas. Vrăjeau barmanul ca să le de-a whiskey și tequila pe gratis.

---E un mod super de ați folosi puterile, chicotesc eu, Irma urmându-mi exemplul. Și, în amor cum stai?

---Am fost acum câteva luni cu cineva, spune aceasta încet, eu auzind-o și făcând ochii mari.

---Irma Everdeen-Everdoon, de ce nu mi-ai spus că ai avut un iubit, țip șocată. Câți ani avea? Este vampir?

---E vârcolac, spune, eu încruntându-mă.

---La ultima verificare, știam că vampirii și vârcolacii nu prea erau în relații bune, constat eu, sora mea aprobându-mă.

Vampirii și vârcolacii niciodată nu s-au înțeles. Mereu au existat conflicte între noi și ei. Știu doar că în Marele Război al gardienilor animalelor, atunci noi și ei ne-am aliat să-i înfrângem.

---Știu, de aceea ne-am și despărțit. Amândoi am considerat că ne e mai bine așa, îmi explică ea. A fost o perioadă dificilă. Tot atunci mi-a murit familia, adică, mă refer la familia mea adoptivă. Nu mi-a mai păsat de reguli, vroiam puțină afecțiune.

---Din cauza mea, părinții mei au trebuit să se mute. Era foarte periculos pentru mine fiindcă aveam limita V, îi explic. Tu știi mai multe chestii despre gardienii animalelor?

---Nu prea. Nu am prins războiul, îmi zice. Gardienii animalelor au fost primele ființe magice de pe pământ. Erau creaților semizeilor, care erau în război cu zeii. Când zeii au creat restul ființelor magice, îngeri, demoni, vampiri, vârcolaci, zâne, gnomi și așa mai departe, gardienii animalelor au fost cuprinși de ură. Astfel, a început totul. În Marele Război al gardienilor animalelor am avut puțin ajutor, putem spune. Au fst patru ființe magice. Aveau puteri uimitoare. Din câte am înțeles de la părinții mei, cineva făcea tornade, altul a adus fulgere. Un frig aspru se instalaseră, iar cutremurele crăpau pământul.

Gardiana-Volumul IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum