Capitolul 6 ✔

344 20 0
                                    

---Nu crezi că va fi cam ciudat că cartierul acesta o să fie plin de adolescenți, întreabă Blake, eu dându-i un pumn în umăr.

---Ei își fac armata, deci, de ce să nu ne facem și noi, întreb, acesta dându-și ochii peste cap enervat.

---E mult mai amuzant să vă privesc pe voi de cât să aud vocea enervată a tâmpitului acela, spune enervată Maya, o gardiană a animalelor.

---Și mie mi se pare ciudat ca gardienii animalelor să fie printre noi, fără să ne omoare, se aude vocea enervantă a lui Adam, eu dându-mi o palmă peste față. Chiar trebuia să-l aduci și pe el?!

---E amicul meu, spune Blake în apărarea sa.

---Cine ajunge ultimul e un ou stricat, strigă Scarlett în timp ce se transformă în cal, aceasta alergând spre pădure, urmată de Kirra, o prietenă veche de-a Irmei, Adam, care vrea să se de-a mare, Sonya, o vrăjitoare care își ia zborul, Olivia, sora mai mică a lui Ashron și Alex, un gardian al animalelor ce se poate transforma în câine și vultur.

---Cu siguranță te întrec, îi șoptesc lui Blake, începând să alerg și eu spre pădure, oficial, băgându-mă în jocul acesta prostesc.

---Nici gând, Everdeen, strigă Blake ce se află în dreapta mea, eu încercând să măresc viteza, chiar dacă este deja maximă.

Cu agilitate, evit copacii ce îmi ies în cale, fiind atentă și la cei din jurul meu. Adam, ce se află în spatele meu, acesta încercând din răsputeri să mă întreacă, orgoliul lui fiind deja peste medie,eu bucurându-mă în mintea mea că sunt prima, nici măcar Scarlett nefiind prea aproape, ea fiind o adeptă a vitezei. Când ajung pe câmpul ce se află în mijlocul pădurii mă opresc, aproape picând în nas la ce viteză am avut, nefiind încă obișnuită cu viteza de vampir.

Sar bucuroasă în sus, dând cu pumnii în aer pentru că am câștigat, rănindu-i orgoliul lui Adam.

---Cum naiba m-ai întrecut, întreabă enervat Adam î timp ce privește cum Scarlett, urmată de Kirra, Olivia, și ultimul Alex se aproapie de mine, domnul orgolios și Blake care îmi oferea un zâmbet mare, semn că e mândru de mine.

---Cu talent, Adam. Ceva ce universul a uitat să-ți dea, îi spun cu un rânjet pe față, toți izbucnind în râs în afară de el, care era gata să mă omoare.

---Știam că trebuia să mă mut în Seattle acum câțiva ani, spune Kirra, în timp ce bate palma cu mine.

---Ha-ha, ce să zic, spune Adam cu jumătate de gură, eu aruncându-i un rânjet victorios, el răspunzându-mi cu o încruntătură.

---Ce bine e aici, liniște și pace, fără vreau conducător tâmpit care nu mai știe cum să cucerească lumea, spune Scarlett în timp ce se aruncă pe iarba, noi toți urmându-i exemplul.

---Nu-mi vine să cred că sunt aici. Adică, acum câteva zile, nici măcar nu mă puteam numi vampir, oftez bucuroasă, auzind chicotul lui Blake care se așezase în stânga mea.

---Irma a spus că bei așa de mult sânge, încât vrea să-ți dea sânge de șobolan, zice Blake, ceilalți izbucnind în râs, eu înroșindu-mă.

---Să ne întoarcem până nu se înserează, Libby, Gemma Vega și Taranee trebuie să ridice scutul magic.

***

---Noapte bună, Irma, îi spun în timp ce intru în camera mea, ea făcându-mi un semn din mână care ar trebui să-mi zică că și ea îmi urează o noapte plăcută.

Oftez obosită când închid ușa. Sunt obosită. Cursa aceea din pădure pur și simplu m-a epuizat, iar faptul că apoi a trebui să-i ajutăm pe Blake, Finnick, Tessa, Piper și Adam lucrurile la noi, m-a făcut total obosită. Din cauză că au venit multe ființe magice care vor să înfrunte gardienii animalelor a dus la locuirea împreună. Mă îndrept spre patul meu, dar, fiind neatentă, mă împiedic, căzând ca un sac de cartofi pe podea.

Mă întorc de pe burtă, așezându-mă în șezut, observând cu stupoare că o bucată din podeaua mea neagră este dezlipită. Dacă Adam mi-a umblat printre lucruri, o să-l omor. Ridic bucata de lemn negru, constatând șocată că sub ea se află un gol, acolo aflându-se o carte, care pare destul de veche, prin simplul fapt că este acoperită de praf.

O ridic cu atenție, fiind atentă să nu rup ceva, dând cu palma peste coperta ei, în încercarea de a înlătura praful.

---Gardienii elementelor, citesc cu voce tare, eu încruntându-mă la titlul cărții.

Un alt pseudonim al gardienii animalelor? Posibil că da. Atunci, ce caută în casa mea, mai precis în camera mea? Deschid cu atenție cartea, observând că cartea este destul de veche din cauza paginilor galbene, pătate.

---Cu toții cred că gardienii animalelor au fost primele ființe magice pe Pământ, dar nu e adevărat. Primele ființe pe Terra au fost de fapt gardienii animalelor, citesc cu voce tare scrisul italienesc de pe prima pagină. Gardienii elementelor sunt ființe magice, creații ale semizeilor, cu mult timp înainte de disputa dintre aceștia, cu zeii. Au existat șapte gardienii elementari diferiți, fiecare având puterea asupra unui element:foc, pământ, aer, apă, gheață, fulger și viteză.

Cele patru ființe magice! Erau gardieni ale elementelor. Dar, de ce patru, când sunt șapte.

---Cu timpul, aceștia au fost înrobiți, iar unele elemente dispărând. Gheața, aerul, fulgerul și pământul au fost cei care au rămas loiali semizeilor, și ulterior, zeilor. Astfel, sunt singuri gardieni ai elementelor care mai trăiesc și se vor reîncarna în continuare.

Gardiana-Volumul IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum